-__- :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

-__-

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۳ ب.ظ

این روز های من

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۲

نظرات  (۱۷)

۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۵ یک خبرنگار ...
چرا ... ؟؟!
نکنه امتحان داری ؟؟! ... :|
پاسخ:
امتحان...شاید...برنامم بهم ریخته
همه روزهای من!!
خخخخخخخ
به اوضاع خودم میخندما!!
پاسخ:
منم بعضی مواقع میخندم...چاره ای ندارم
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۸:۱۱ مهدی اصغری
هه
پاسخ:
هه :)
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۸:۱۸ دانشنامه دفاعی
خداییش حس مشترک داریم
+
پاسخ:
اما اصلا حس خوبی نیس
+
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۸:۱۹ دانشنامه دفاعی
دو تا طرحم روی هواست.
وقت ندارم
آنقدر به هم ریخته‌است که میترسم شروع کنم. کامپیوترم اذیت میکند.
وضع نت خراب است..
بد جوری اوضاع این بنده خدا شبیه من است.
پاسخ:
ذهن بنده هم بسیار درگیر وکلی کار دارم که باید انجام بدم...اما نمیدونم از کدوم شروع کنم
البته بالاخره باید شروع کرد ....منم ان شاءالله شروع میکنم
دررابطه با اینترنت ،از داغون هم اون ورتره

+ان شاالله مشکلات میگذرد 
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۹:۰۸ محمدامین فضلی
این روزای من باور کنید معنی نداره
خدایا بزن جلو این روزا رو حالم خوش نیس
پاسخ:
آره خدایا بزن جلو جاهای خوب خوبش...بیاد. 
ان شاءالله
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۹:۲۲ دختر مهتاب من زنده ام
هه هه هه.....
پاسخ:
میخندی،چرا من اعصاب ندارم ;|
تا چند وقت آینده روزهای منم اینجوری میشه
پاسخ:
چرا ...نه ان شاءالله که روزاتون اینجوری نشه!اصلا خوب نیس
۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۷ آقای دارستانی
:-(
پاسخ:
:-(
:-|
:-) دعا کنید
آی گفتی...اوضاع من از این بدتره
 :(
پاسخ:
:(
من اصن برنامه ای ندارم زندگی با من میگذرد اما من حوصله ای برای رفتن ندارم همین جا کنار خیابان مینشینم تنها صبح 
خیلی حال بدی است اما با بدی اش خیلی خوب است
هه
پاسخ:
زندگی میگذرد اما اگه مابخوایم ازش استفاده کامل ببریم باید با برنامه پیش بریم...کنار خیابان؟!!؟؟!O_oمگه کنکور ندارید؟
سلام
فکر کردم برنامه نویسی کار میکنی
وقتی ارور داشته باشه که نتونی برطرفش کنی اینشکلی میشی :)
ان شاالله زودتر از این آشفتگی درمیای;)
پاسخ:
سلام 
برنامه نویسی که یار و یاور ما هست...ارورهاش هم همین طور
اما بحث فرا تر از این حرفاس
ان شاءالله;)
چی شده؟! O_o
پاسخ:
برنامم به هم ریخته ،البته الان دارم یه برنامه ای میریزم
برنامه نویسی میکنی؟؟
پاسخ:
ترم پیش برنامه نویسیم بیشتر بود.اما این ترم بیشتر شبه کد...
ولی خودم برای این که یادم نره گه گداری برا خودم مینویسم...


ولی این پست برای اینه که برنامه ریزی درستی ندارم...کارام به هم ریخته شده!
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۲ دیوونه شهر
یوووووک....
منم اعصابم ندارم ،چرا!!! :)
پاسخ:
خوب دیگه درسا یکی ،دانشگاه یکیه،استادا یکین....میخوای اعصاب داشته باش!چطوره ها...  ;)
آها
در حد تئوری یا واقعا رو سیستم؟!
پاسخ:
رو سیستم...
خوش به حالت
راستی اون دفعه یه سوال پرسیدم جواب ندادی
گفتم بخش جاوا اسکریپتها رو تو بیان خریدی که میتونی آهنگ و کد و اینا بزاری؟؟
پاسخ:
چرا جواب دادم حتما ذخیرهش نکردم....آره خریدم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.