کند بود کند تر شد... :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

کند بود کند تر شد...

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ

دو سه روزی است اینترنت به طرز وحشتناکی کند شده است و کاربران ایرانی از اقصی نقاط کشور از این معضل گله کرده‌اند.

تنها چند روز پس از اظهارات مدیر عامل زیرساخت در ترکیه درباره ترابیت کردن سرعت اینترنت، مردم با کندی هنگام مرور صفحات عادی وب مواجه شده‌اند.

به گزارش الف کاربران استفاده کننده از شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان مانند تلگرام نیز شکایتی مشابه را عنوان کرده‌اند و این در حالی است که مدیران اینترنت کشور تاکنون پاسخی رسمی در این باره نداده‌اند.

منبع: ITanalyze.com

پ.ن:منم گله دارم!!!:|

نظرات  (۱۰)

۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۱ شملیــا ●○●
منم گله دارم
پاسخ:
هعی...
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۸:۲۲ یک خبرنگار ...
پاسخی ندارند !!! ... :|
پاسخ:
واقعا ،با این حرف باید قانع شد!!!!...:|
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۸:۴۰ کوثر متقی
متاسفانه یه چیز عادی در ایران مخصوصا در یه ایام خاص
پاسخ:
بله اون که عادیه .اما الان واقعا کنده
در این ایام؟؟؟


بگو....
من فکر کردم مرورگرم مشکل داره!!
پاسخ:
من فک میکردم چون آنتن ضعیفه سرعت پایین :))....آخه حجم اینترنتم تموم شده ،فعلا دارم اینترنت از xوy به سرقت میبرم... ^__^

داخل پرانتز: درجریان هستن ها
عجبا از سرعت لاک پشتی به حلزونی نزول پیدا کرررررد
پاسخ:
واقعا عجبا
اره اینجا هم نت سرعتش به خاک سیاه نشسته...
نمی‌ٔونم این کارا یعنی چی...
پاسخ:
فک کنم بیشتر ایران این مشکل رو دارن...هعی
هییی......تا بوده همین بوده!
جوش الکی نزنید پوستتون چروک میشه...
پاسخ:
باشه عزیزم....خوب شد گفتی!:))
میخوان کم کم ترکمون بدن!
پاسخ:
آره،اما من که کم نمیارم!;)
بله... اینا صبر مارو دست کم گرفتن!
پاسخ:
مخصوصا من یکی....
افتضاحه!!!
پاسخ:
موافق ....خیلی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.