حبیب هم اهل کوفه بود :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

حبیب هم اهل کوفه بود

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۱ ب.ظ
حبیب بن مظاهر ومسلم بن عوسجه هم کوفی بودند،
اما جز بهترین یاران امام حسین به حساب می آمدند.
پس مهم نیست «کوفی»باشی یا نه.
مهم این است«کوفی منش»نباشی.
مهم این نیست کجا هستی.
مهم این است جایی که هستی کارت را درست انجام دهی.
گذشتن از همه چیز برای حسین.«انا ترکت الخلق طرافی هواکا» در هوای تو همه را رها کردم.فقط به خاطر تو.
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۳۰

نظرات  (۸)

۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۶:۵۳ کوثر متقی
گاهی وقت ها سخت میشه تصور این که اگه اون زمان بودم کجا ایستاده بودم ...
تصور این که واسه امام زمان خودم کجا ایستادم ازون سخت تر :(
کاش روسیاه نباشم :'(
پاسخ:
واقعا منم که باخودم فک میکنم ... الان میگم حتما طرف امام حسین بودم اما معلوم نیس اون زمان کدوم طرفی میبودم...روزگار سختی به ایشون وخانوادشون گذشته...
برای امام زمانمم همین طور ، برای تعجیل دعا میکنم اما از یه طرف گناه میکنم...هعی

خدا عاقبتمونو بخیر کنه ان شاءالله
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۷:۰۶ دانشنامه دفاعی
بسیار زیبا
پاسخ:
خیلی ممنون!
همینطوره.. باید در دل حسینی بود..
پاسخ:
100% باید  حسینی باشیم...خود به خود ظاهر هم درســـــــــــــــــــت میشه....!
بله
خوب بودن مهمه
پاسخ:
بله
خیلی هم مهمه....
۳۰ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۸ مهدی اصغری
لایک
پاسخ:
۳۰ مهر ۹۴ ، ۲۰:۱۲ ♥ محجبه ♥
عالی بود و کاملا درست :)
پاسخ:
ممنون از شما ...
انشالله هممون دلی مملو از گذشتو وفاداری داشته باشیم :)
پاسخ:
ان شاءالله!
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۵:۰۸ بهروز دلاور
حسینی باشید و همیشه پیروز
پاسخ:
ان شاءالله سربلند باشید...ممنون!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.