درین درین... :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

درین درین...

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۳۷ ب.ظ


:)

تابستان 95....^_^ نه...بعد امتحان میانترم ساختمان داده! :)

دوست دارم مطلب بذارم...قبول دارم  خیلی بی ثباتم...

اما قبول کنید ...احساسات آدم لحظه ای تغییر میکنه...

ویلاگ منم بیانگر احساسات منه[صرفا جهت لا پوشونی کردن پست قبلی;))]

همین...:)

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۹

نظرات  (۲۱)

خیلیم عالی 
پاسخ:
خیلی هم مچکر...
۰۹ آبان ۹۴ ، ۲۱:۱۶ محمدامین فضلی
خخخخخ شیرینی وب همینه ی دنیای برا خودش ادم هرکاری میخاد میکنه

خیلی خوشحالیم :)
پاسخ:
جمله اولی خیلی خوب و مثبت بود...روحیه گرفتم :)))))

شما لطف داربد!
۰۹ آبان ۹۴ ، ۲۱:۲۲ مهدی اصغری
خخخخخخخخخ
خوش اومدی
پاسخ:
 :))))))
مچکرم!
۰۹ آبان ۹۴ ، ۲۱:۳۱ شملیــا ●○●
خیلی باحال بود
خیلی خوب شد که برگشتی :)
پاسخ:
درین درین...
از پلنگ صورتی یادم اومد...

مچکرم!
۰۹ آبان ۹۴ ، ۲۱:۳۹ ❤منتـــظر المـهـدی❤
لایک..
پاسخ:
:) خیلی مچکر!
بق بقو اگه نمینوشت جاش حسابی خالی بود :))

چه خوب که زود نظرت عوض شد ؛ )
پاسخ:
:)) مرسی نگار جون!

زود نبود دیگه..... یه 4 روزی طول کشید ;) :))
اوهوم درکت میکنم بق بقو مثلا مام پست قبلیتو نخوندیم وبه روت نمیاریم الکی مثلا ها دیرین دیرین خوش اومدی و از بازگشت نابه هنگامت بسی خوشحالیم :)
پاسخ:
از کدوم پست صحبت میکنی اسرا جون درجریان نیستم...^_^ کی ، کجا ،چطور ،یادم نمیادهمچین پستی گذاشته باشم :))

بسیار سپاس گذار :)
۰۹ آبان ۹۴ ، ۲۳:۳۹ یک خبرنگار ...

سلام ،

ئه !!! ... :))

آخییی ... !!

چه زود تابستان 95 شد ؟!؟! ... :))


+ بهتر بود می نوشتی :

اول دفتر به نام ایزد دانا ... :)


معتاد شدی جانم ! ... :)

چیزی نیست !! ... :))


از شوخی گذشته ؛

خیلی خوشحالم ...

برقرار باشی و تندرست ... 

پاسخ:
سلام برشما
:))
آره ،فقط نمیدونمم چرا هنو هواها گرم نشده...کارای خداست:))دیگ...

+آره ...اینو مینوشتم بهتر بود...

 همش تقصر استادمونه میگه اینترنت دوست صمیمیتون باشه... منو اینترنت خیلی صمیمی هستیم:))

خیـــــــــــلی ممنــــــــــون :))
پایدار باشید....
موفق باشیند
پاسخ:
خسته نباشیند...
ممنون!
واقعا ذهنم خسته است ببخشید انقدر بی روح نوشتم خوش اومدین
ولی قلبا خوشحال شدم
پاسخ:
منم خسته نباشیدم برا همین خستگیتون بود دیگه....ممنون

لطف دارید
من میدونستم میای زودتر از چند روز 😉
پاسخ:
:))
آخه چرا...یعنی اینقدر بی ثباتیم مشخصه؟آیا;)
چی شده؟؟؟ چه خبره؟؟؟

همیش چند روز نبودم!!

+ تو دنبالشون میکنم لینکمو اشتباه گذاشتی
پاسخ:
هیچی :)))))))))

درین درین بق بقو وارد شده :)

+[آیکون شرمندگی] ، درستش کردم....رهگذر جان :)!
۱۰ آبان ۹۴ ، ۰۹:۳۲ دانشنامه دفاعی
سلام خواهرم
اتفاقن خیلی هم کار خوبی کردید.
ما که از شرایط شما خبر نداریم. شرایط هم همیشه متغیر هستند.
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون...
بله شرایط برامن یعضی مواقع لحظه ایم تغییر میکنه...عجب آدمیم! :)
۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۰:۰۷ آقای دارستانی
خوب کردی برگشتی
پاسخ:
خیلی ممنون ...لطف دارید
رفتنت بوی رفتن نداشت 😉 تو بودی... به وب ها سرمیزدی معمولا بچه هایی که خدافظی میذارن تو وبشون یعنی با این فضا اخت شدن اونایی که میخوان واقعا برن یهو غیب میشم...
پاسخ:
آره ... البته من کلا سر و کارم باا اینترنت زیاده...برا همین به کسایی که دنبال میکردم سر میزدم...آره راست میگی ایندفه اگه خواستم برم یهو غیب میشم :))))
بدون هیچ اثری از خودم ;)
مثله اینکه اون نروووووووووووو که گفتیم خیلی تاثیر داشته شماهم که بی تعارف نرفتی دیگه :)))))))
پاسخ:
بله دیگه چه میشه کرد :))))
:)))))
هدر وب خیلی قشنگ شده :)
دنبال شدین :)
پاسخ:
:)(:
ممنونم عزیزم...
ممنون...همچنین
سلام بق بقو..این کامنت صرفا جهت ابراز حس مشترک امتحان میانترم ساختمان داده در این جا حضور دارد!
پاسخ:
:))
سلام نرگس جان
چه جالب من نتیجه امتحانم اومد ، تو چه طور؟
من سی ام امتحان دارم T_T
خوب بود امتحانت ان شالله؟
راستی سلام بق بقو...خیلی خوشحالم که پیدات کردم : )))
پاسخ:
آره خوب بود...عالی نه ...اما خوب بود
عه من فک کردم دادی برا من 12 آبان بود امتحانه...ان شاءالله تو هم خوب(عالی) بدی امتحانت رو...تو هم سخت افزاری ؟
همچنین منم خیلی خوش حال شدم نرگس جون :))) 
من مهندسی آی تی ام:))
خلاصه اینکه دعا کن برام:)
+
رفتی یه جاهای از وبلاگم قرارگرفتی که بتونم همیشه بخونمت:)
بق بقو جان:)
پاسخ:
عه چه خوب...بعضی از دوستای منم آیتی میخونن...بماند آیتی بهتر از سخت افزار ها
ان شاءالله ... تازه من هفته دیگه 2 تا میان ترم دارم ...ریاضی مهندسی و مدار 1 دعا کن برام ...خیلی حیاتی هستن خصوصا مدار که حذفی هم هست :)

همچنین ...دنبالت میکنم :)
کلیییی  دعات می کنم مهربون جان :) ...یه جورایی تو این درسای مشترکمون حسابی هم دردیم:))) بق بقو جان..راستی اسم اینجا خیلی قشنگه:))
پاسخ:
مرسی عزیزم ... لطف داری :))...همچنین موفق باشی تو همه امتحانات عزیزی :)...مهربونی هم از خودته نرگس جون :*

ممنونن:))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.