بق بقو میگه: :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

بق بقو میگه:

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۲۵ ب.ظ

خوب

میخواستم نظرتون درباره اسم وبلاگم بدونم...میخوام ببینم کی با اسمم مشکل داره ... بعد مسالمت آمیز با هم حرف بزنیم...اگه قانع نشد اسمم قشنگه ... معلوم میشه مسالمت و اینا اصلا نمیفهمه....باید گزینه های دیگه که زیر میزمه رو کنم ... خوب گزینه  های دیگه شامل

1-به پای طرف بیفتم ،بگم تورو خدا اسم وبلاگمو دوس داشته باش![خدارو شکر ،فضا مجازیه]

2-التماس کردن![الکی]

3-گریه بکنم![الکی]

4-میتونیم مذاکرات قبلیو همچنان تمدید کنیم...تا به نتیجه برسیم!

5-موارد 1و2و3 با هم [چه شود!...البته مطمئنا غیر ممکنه :))]

6-میخواید بخواید نمخواید ، بازم باید بخواین...دیگه چاره ای نیس...باید بخواین![اختیار داراصلی شما هستید]

7-پیشنهاد یه اسم قشنگ ،تک ،اصن هیچ کس به جز من رو زمین اون اسمو نداشته باشه....با یه محتوای عمیق...به منم بیاد!

البته مطمئنم با گزینه 6 همه موافقن دیگ....اگه نیس مجبورم از گزینه زیر فرشم استفاده کنم که ترورِ ;)

+نه خدایی فک میکردید همچین گزینه های لطیفی زیر میزم داشته باشم...ای بابا من چقد لطیفم!

بق بقوُ لطیف^_^..الهی الهی :) اصلانم اعتمادم یه سقف نیس فراتر از این حرفاس...:|

-----------------------------------------------------------------------------------------------


جدا از تمام این حرفا میشه بی زحمت خواننده های خاموش هم جواب بدن(عمومیه)...خیلی برام مهم...نظر واقعی واقعیتون...اصلا ناراحت نمیشم...[جدی]

یه چیز دیگه این که در باره تکنولوژی و اینا بازم مطلب بذارم ؟ یا از ذهن درهمم بنویسم:|

۹۴/۰۸/۱۰

نظرات  (۲۴)

۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۴ شملیــا ●○●
اسمتو بذار شملیا 2 :)
بق بقو بسیار هم زیباست :)
بیشتر از ذهن در هم خودت بنویس :-p
پاسخ:
:) شملیا. خیلی . دوست . میدارم!
ممنونم!:)
چشم...
اسم وبت همیشه یاد ادم میمونه :)

و من ترجیح میدم ذهن نوشته هاتو بخونم. اما هر چی خودت راحت تری بذار. اینجا وبته و خودت باید راحت باشی باهاش :)
پاسخ:
واقعا مچکرم از شما نرگس جوان...

منم هر دوشونو دوس دارم...با هر دو راحتم....:)
۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۷:۰۶ دانشنامه دفاعی
سلام خواهرم
بد نیست اما اگر نظر این برادر حقیر خود را بخواهید؛ می‌توانید نامی موقرتر از این هم انتخاب کنید.
با این حال هر چه که انتخاب کنید؛ چون خواهری مومن و نویسنده ارزشی هستید برای من محترم است و محترم هم خواهد ماند.
پاسخ:
سلام
بله نظر شما بسیار محترم... ! خیلی ممنونم که نظرتونو گفتید.

شما خیلی لطف دارید!
۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۲ آقای دارستانی
پیشنهاد که ندارم واسه اسم ولی میگم از تکنولوژی ننویس از خودت بنویس.
دیگه هیچ
پاسخ:
ان شاءالله بیشتر از خودم منویسم :)
۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۷:۳۱ مهدی اصغری
نمیخوای عوض کنی چرا اذیت میکنی خو
پاسخ:
این فقط یه نظر سنجیه ببخشید اگه اذیت شدید :(((((
۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۸:۳۸ خانومی مهربون
اسم زیبایی هست
پاسخ:
خیلی ممنون خانومی!
بنظر من که خوبه..تک هم هست :))
پاسخ:
ممنونم نگار جان :)))
انتخاب اسم که جز اختیارات خودته :) ولی اگه بحث نظرسنجیه بنظرم اسمت خیلی متناسب با حال و خوای وبلاگت نیست.
پاسخ:
خو منم همینو میگم دیگه ... آخه قبلنا هم بهم میگفتن که اسمم به مطالبم نمیاد من میخوام بدونم ...وقتی میگید بق بقو ...فک میکنید مطالب باید چی باشه...آخه خیلی دوس دارم بدونم...حداقل فقط برای دونستن!(من خیلی اسم "بق بقو " دوس دارم) به این راحتی هم عوضش نمیکنم:)
۱۰ آبان ۹۴ ، ۲۰:۴۴ مهدی اصغری
شوخی کردم
پاسخ:
:)))))))))))))
ای بابا شمام با شوخی هاتون ...خوب یکم از این شکلکا استفاده کنید ;)
اول بگو مسالمت آمیزت از چه نوع تا بگیم مشکل داریم یا نه :|
پاسخ:
مگه مسالمت چند نوعه!؟!؟!؟ :|
به نظرم هم از تکنولوژی بذار هم ذهن پریشان خودت :)) واسه تنوع خوبه...

درمورد اسم وبلاگ: شاید ... باشه ;) ولی ما به همین عادت کردیم! :)))
باتوجه به شناختی هم که ازت دارم اگه اسمو عوض کنی به جای بقبقو مثلا میذاری زیزی گولو! :)))) ترجیح میدم صدسال مشکی عوض نکنی اصن...
پاسخ:
وااااااااااااا ی له شدم از خنده :))) ان شاءالله خدا حفظت کنه....

زیزیگولو شاید...آره همینو میذاشتم :)))))))
صد سال مشکیو خیلی خوب اومدی ساناز ;))

۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۱:۱۵ ❤منتـــظر المـهـدی❤
هرچی خودتون دوس دارید......

پاسخ:
ممنونم ...:))
  اول سلام:))
بعضی از مطلباتونو خوندم بقیشو بعدا میخونم:)
مهمون منم باشین:)
خوش حال میشم ب منم سر بزنی...
یاعلی...
:)

+درضمن اسم وبتونم خیلی خاصه:)خوبم هس...
پاسخ:

خیلی ممنونم عزیز جان

ان شاءالله

علی یارتون

:)

بازم ممنون :))

به وبم سری بزن
پاسخ:
:) 
ببین بق بقو صلح آمیز داریم تا صلح آمیز من چند مدلشو میگم.....کشیدن مو....گاز گرفتن.....جیغ.....مشگون.....کشیدن لپ ....وغیره مدیونی اگه فک کنی از این کارا بلدم ها...:|
پاسخ:
بحث ما سر مسالمت یا مصالحت!!!! :|
آیادر اتاق شما واژه صلح این گونه معنا می شود اسرا جون....:|....ها ....فهمیدم حتما تو هم مثل خودم هر کیو دوست داری اینجوری ابراز احساسات میکنی...غیر مستقیم رسوندی که عاشق اسمم شدی نه اسرا جون ....میدونستم :))
۱۱ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۳ سینا مرادی
نمیدونم چرا این اسمو انتخاب کردی، ولی سلیقه ی خودته و من هم بهش احترام میذارم
اگه مطلب تکنولوژی بیشتر بذاری بهتره، ولی ذهن در همم خیلی خوبه
پاسخ:
خیلی ممنونم ...از نظرتون!
۱۱ آبان ۹۴ ، ۲۲:۴۱ محمدامین فضلی
خخخخخ عالیه بخدا اسمش
پاسخ:
با این خنده دیگه مطمئن شدم عالیه
سلام خواهرم
یه مدت نبودم رفتین و برگشتین :)
اولین باری که اسم وبلاگتون رو دیدم به تکنولوژی نمی خورد
یکی از اصول وبلاگ نویسیه که اسم وبلاگ با موضوعش هماهنگی داشته باشه
بق بقو بیشتر به یه وبلاگی شبیه هست که احساسات و متن هایی رو که دوست دارین رو نشر میده
در هر صورت شما در انتخاب نام و آدرس خودتون مختار هستین
+در پست"به پایان آمد این ..." در مورد من نظری نداشتین آیا؟
پاسخ:
سلام خواهری....
((:))آره رفتم و برگشتم :)
ممنونم از نظرتون

چرا اتفاقا (مدافع حجاب)
۱۲ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۷ ام اسی خوشبخت
به نظر بنده که اسم متفاوت و زیباییه :)

پاسخ:
شما لطف داری :)
سلام ، اسم وبلاگ یه طنز ظریف داره ، برای من به شخصه شیرین و لطیف هست . 
مطالب شما رو نخوندم ولی به نظر آمیخته ای از هر دو مطلب تکنولوژی و ذهن درهم باشه  طبعا جذابیتش بیشتره . 
پاسخ:
سلام خیلی مچکرم .... آره برا خودمم همین طنز ظریفه رو داره :)
خیلی ممنونم :)
۱۴ آبان ۹۴ ، ۰۰:۴۳ یک خبرنگار ...
اولین بار که برام کامنت گذاشتید و این اسم رو دیدم ...
حدس زدم وبی درباره امام رضا (ع) دارید ... :)

بق بقو هم قشنگه ...

با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز ...
پاسخ:
اما رضا :)) چه خوب...

ممنونم

بازم ممنون ،همچنین!
۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۳:۴۰ دختر مهتاب من زنده ام
بق بقو قشنگه ......عالیه وبت هرچی بذاری بنده موافقم ولی اگه ارز ذهن باشه موفقیت بیشتری دارم
پاسخ:
:)
خیلی ممنونم عزیزم :)
سلام
من از اون خواننده های خاموشم...بق بقو هم متفاوته هم خوشگله :)
پاسخ:
سلام 
مرسی ....خیلی ممنونم خواننده خاموش عزیز که نظرتو گفتی ...حالا چرا خاموش :)(:
اینجا وب تو پس اسمش هرچی که خودت دوس داری میتونی باشه :)
+ گزینه های لطیفت تو حلقم :|
+ در مورد هردو مطلب بزار
چون من نمیرم دنبالش ببین چیا به تکنولوژی اضافه شده
ولی پستای تورو میخونم اینجوری میفهمم تو دنیا چه خبره خیلی خوبه
پاسخ:

این گزینه ها به این عظمت درون حلق نحیف شما جا میش آیا‎‎:-o

باشه از هر دو میذارم...البته من فقط اونایی رو که دوس دارم و برام جالبه میارم...چون بعضیاشو خودمم حوصله خوندن ندارم‎:)‎

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.