بعضی وقتا... :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

بعضی وقتا...

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ب.ظ

سر کلاس استاد توضیح میده من دارم حرف میزنم ،مسلما درسو نمیفهمم ... نیازمند ctrl+z میشم...تا استاد دوباره به همون قسمتی که نفهمیدم عقب ببرم ^_^

یا دارم جزوه میننویسم ...برا صرفه جویی در مصرف کاغذ و زیر هم نوشتن عبارت های ریاضی وار یا شبه کد ها از n\r\ استفاده میکنم ...یعنی مثلا من رفتم خط بعد تازه از سر خط هم شروع کردم :))[کلا \ ها برا جزوه نویسی خیلی کاربردین]

یا در حین توضیح استاد ،ذهنم هنگ میکنه ... اون موقس که دست به دامنRestart میشم...

تو نوشتن جزوه از این شکلکای بیانی هم استفاده میکنم :) :| ^_^ بستگی به درسو موضوعش داره بعضی موقه ها هم:( ...خسته میشم دیگه

وقتی یه چیزیو یادم میره کجا گذاشتم ، خیلی دوس دارمctrl+f بزنم تا برام یه سرچ بکنه ببینه کجاس :|

وقتی برا امتحان میخونم دوس دارم یه ctrl+s بزنم تا همه چی تو ذهنم ذخیره بشه :))

.

.

.

الان بیشتر از این حضور ذهن نداشتم... اما خدایی هر کار سختی که تو دنیای واقعی انجام میدیم این دنیای مجازی به راحتی آب خوردن انجامش میده :)...فقط با چند کلید...عجب دنیایی ها...البته از اسمش معلومه که اینا همه دروغیه ... ودروغ هم تو دنیای واقعی جایی نداره...

الان این جمله من یه نکته اخلاقی داشت :))

موفق باشید و باشم ان شاءالله:)

پ.ن:جای شما خالی امروز تو راه برگشت از دانشگاه هوس پاستیل کرده با دوست خود رفتیم مغازه خریدیم ( ناگفته نماند اول رفتیم کلوچه بگیریم...چشممون به پاستیل هم افتاد...علاقه شدید...سبب خرید شد) اینم چند تای آخرش ، الان که این عکسو گذاشتم دیگه این پاستیلا وجود خارجی ندارند...:)....خوردمشون:) عکس

۹۴/۰۸/۱۲

نظرات  (۱۸)

نوش جون
با اون ctrl+z , ctrl+s
خیلی موافقم
:))
پاسخ:
ممنونم ....
آره اونا خیـــــــــــلی خوبن...اما ctrl+f یه چیز دیگس وقتی یه چیزت گم میشه ... اصلن هم یادت نمیاد کجاست :))... تصورشم خیلی خوبه که برات موقعیتشو تو ذهنت مشخص کنه :) 

:))
آیا گذاشتن عکس خوراکی به این خوشگلی و خوشمزگی و با این اب و تاب و بح بح و چح چح تعریف کردن ازش کار درستی است؟
آیآ؟ o-O
پاسخ:
آره خیلی خوشگل ... دوستم اول یه مدل دیگه برداشته بود من عوضش کردم ... نمیدونم، الان دارم عذاب وجدان میگیرم (:
تازه کجا ازش تعریف کردم...من هنوز نحوه خوردن رو توضیح ندادم...

۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۰ ❤منتـــظر المـهـدی❤
نوش جااااان!!!!!!
پاسخ:
ممنونم :)) 
۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۴ دانشنامه دفاعی
فکر میکنم رشته درسی مشکلی داشته باشید.
از صمیم قلب برایتان آرزوی موفقیت میکنم.
پاسخ:
بله،همه رشته ها سختی خودشو داره .... رشته منم یه جورایی سخته ...آخه کامپیوتر و برنامه هاش هر روز داره جدید میشه اگه کسی بخواد موفق باشه باید با تکنولوژی پیش بره ....

خیلی ممنونم از شما ...همچنین!
منم ازین کارهایی که مبگی هوس میکنم مخصوصا  ctrl+z   ;))

+عاااااااقااااااا منم پاستیل :(
نکن این کاراااا
پاسخ:
عه ... پس تو این مورد هم عین همیم;)

+هوم ... ندارم دیگــــــــ....وگرنه میفرستادم برات :)
البته اگه مجازی قبوله پس بفرمایید:
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ (باید تصور کرد چاره ای نیس ;))
۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۸:۵۹ شملیــا ●○●
دلم خواست :( چقدر خوشمزس ;-)
پاسخ:
ندارم دیگـــــ....خو الان چه بکنم :| آیا مجازی قبوله ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ (فک کن پاستیله ;))

آره جات خالی خیلی خوب بودش;)
۱۳ آبان ۹۴ ، ۲۱:۱۱ مهدی اصغری
ها؟
پاسخ:
چی ها ؟
۱۳ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۱ مهدی اصغری
ctrl+z


پاسخ:
بله دیگه ....این ctrl +z عجب طرف داری داره ها!!!
۱۳ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۳ ام اسی خوشبخت
ctrl+f در کتاب و منابع کاغذی ... کاش امکان داشت
گاهی روی برگه های کاغذی هم قصد ctrl+s میکنم

جالب بود :)
پاسخ:
شما خیلی جالب تر گفتید....آره من بعضی وقتا رو کتابم میخوامctrl+f بزنم :))

ممنونم:)
سلام 

من آمدم گرچه بودم هه
پاستیل خوشم نمیاد مردونش چی دارین مثلا تخمه هه
تو دانشگاهم مگه درس میخونین؟ :؟
من از هر کی میشنوم میگ درسی نیس 
خیلیم عالی مجازی خیلی بد است اما خوبیاتی هم دارد
که کاش کلا نبود چرا چون فکر کردنو از ماها گرفته مگ نه
بله راس میگین دروغ خیلی بده خیلییییی
پاسخ:
سلام

پاستیل که خیلی خوبه ... مردونه زنونه نداره :))
اُه اُه اُه پس کجاشو دیدین ... منم عین شما فک میکردم ...گفتم بخونم برم یه دانشگاه خوب بعدش دیگه درس رو بیخیال ... اما اینجا از دبیرستان بدتره...البته مزیتاش خیلی بیشتره...از من به شما اندرزی که از همون ابتدا جدی بگیریدش ... :)
آره خوبیاشم خیلی زیاده...آره واقعا موافقم :)

دروغ خیلی بد است!
۱۴ آبان ۹۴ ، ۰۰:۳۸ یک خبرنگار ...
سلام ،
خُب خدا رو شکر که من پاستیل دوست ندارم ... :)

البته این رنگش خیلی قشنگه ...
فقط در همین حد دوست دارم ... :))
پاسخ:
سلام
عه پاستیل که خعلی خوبه...:)

آره تازه خوش مزه هم بود:)
خوبه باز دوست داشتید :))
:)
پاسخ:
(:)
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۹:۳۷ سینا مرادی
کاشکی میشد سیستم عامل زندگی رو هم کلا عوض کرد :(
پاسخ:
هی ... آره ... ولی :|
ای کاش این گزینه ها تو دنیای واقعی هم بود
:(
پاسخ:
آره ... خیلی خوب میشد اگه بود

اما الان که دارم فک میکنم ،اگه این موارد اجرایی میشد زندگی کردن یکم بی معنی بود...
ایول خیلی خوب بود مخصوصا قسمت کنترل اس 
:-( کاش میشد واقعااااا
پاسخ:
ممنون...
آره کاش میشد :/
این شکلکای بیانی خیلی کاربردین 
من حتی سر امتحان پایان توضیحاتمم استفاده میکنم 
واقعا پست جالبی بود ^_^

موفق باشید کلی زیاد پاستیل هم نوش جونتونـ;-)
پاسخ:
عه ...سر امتحان فکر خوبیه :)(:

خیییییییییییییییییییلی ممنونم عزیز جان

شمام بسی موفق باشی;)
ممنون
راس میگی آدم یه وقتایی واقعا به ctrl+z , ctrl+f و این کدا خیلی نیاز پیدا میکنه... 
پاسخ:
اره...واقعا
منم خواهرم یه بار از این پاستیلا برام گرفته بود خوشمزه ن :)
پاسخ:
واقعا چقد خوب...اره خیلی خوب و دلچسب بود‎:)‎

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.