تا حالا شده.... :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

تا حالا شده....

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ

تا حالا شده اینقدر کار داشته باشید .... 

اینقدر کار داشته باشید که ندونید از کدوم شروع کنید...

تو این مواقع باید چه کرد...

گیر کردم 

نمیدونم چیکار کنم...

از هر طرف بهم مسئولیت میدن...میگم کاردارم نمیشه ... میگه یه جور کار منم را بنداز دیگه ...میگم نمیشه باور کن...میگه باشه :(....میگم باشه بابا بده انجام میدم...حالا منمو این همه کار :(

آه... میدونم میشه انجام داد هیچ کاری نشد نداره...اما الان جز این که اینجا بنویسم حوصله هیچ کاریو ندارم...هیچ... حتی حوصله خوابیدنم ندارم :|

گیر کردم...درجا میزنم

بلا تکلیفی یه آدم خیلی بده...البته من بلا تکلیف نیستم خیلیم تکلیفم مشخصه اما ... تنبل و بی اراده به من میگن

اُفففففففففففف

ذهنم درهم در همــــــــــــــ ...تمرکز ندارم ... کار زیاد دارم...برنامه درست و حسابیم ندارم :(

همین :|


پ.ن: التماس دعا

۹۴/۰۸/۱۷

نظرات  (۳۹)

۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۷ شملیــا ●○●
بق بقو و تنبلی ؟ !
بیام کمک ؟ :)
پاسخ:
:) آره بابا خیلی تنبلم...منو اینجوری نبین :))

اگه میشد خیلی عالی بود :|
اولویت بندی کنید کاراتونو و از اون کاری که اولویتش بیشتره شروع کنید

یا اگه همه در اولویت یکسانیند از اون کاری که از همه حس میکنید بیشتر زمان میبره و وقت گیرتر هست شروع کنید
پاسخ:
اصلا تمرکز ندارم....در این حد که الان دوس ندارم به هیچ کدوم فک کنم...حتی اگه عاقبت بدی داشته باشه

اما بعدا همین کارو میکنم...حتما ...ممنون
۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۲:۴۴ دانشنامه دفاعی
سلام و علیکم
فقط هر کاری که می‌کنید همه را با هم شروع نکنید زیرا اینطوری هیچکدام را به پایان نمی‌رسانید.
پاسخ:
سلام بر شما
بله...درست میگید.
اگه من بودم مسئولیت هایی که نباید قبول میکردم رو با صحبت کردن از لیست کارهام حذف میکردم و با برنامه ریزی میرفتم به جنگ کارایی که داشتم. :)
پاسخ:
آخه ... گناه داره ... دلم نمیاد ... خودش بیشتر از من کار داره :|

اما این جنگ ، خیلی خوب بود...من اگه برم به جنگ تا شکست ندم برنمیگردم ... اما همین رفتن
۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۲:۵۸ آقای دارستانی
:/ 
پاسخ:
:\
درگیری فکر خیلی بده :(
پاسخ:
آره ...خیلی بده:(
۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۳:۰۷ مهدی اصغری
اوهوم
پاسخ:
:|
۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۳ محمدامین فضلی
سلام
زندگی و این کاراش
داریم لذت میبریم باید شکر هم کنیم، بخدا

پاسخ:
سلام
آره ..راست میگید...خیلی موافقم :)(:


من زیاد برام از این نوع موقعیت ها پیش نیومده.
فقط خیلیدوست دارم انقدر برام کار پیش بیاد که وقت فکر کردن به چیز دیگه ای رو نداشته باشم ...
پاسخ:
آره ... اینم یه جور نگاه کردنه ...تا حالا بهش فک نکرده بودم...
مرسی .ممنون...زهرایی :)
چیکارا؟
ببین اگه تونستی بیا یکم پرستشو بگیر منم ب کارام برسم:)))
 خدا رو شکر سالمی و میتونی کارهایی بکنی ک ممکنه کسل کننده باشن. مثبت نگر باش دخدرم
بوس بوس. امضا مادربزرگ
پاسخ:
:)) ممنون نر گس جون...یه ندا بده میام کمکت :)
واقعا راس میگی...خدارو شکر که سالمم :))
خیلی ممنونم...به خاطر انرژی مثبتت :)(:

بوس بوس. امضا نوه
آره گاهی آدم بین هزار تا کار سردرگم میشه..
ایشالا بتونی به همشون برسی..ن گران نباش :)
پاسخ:
آره نگار جان همین طوره...
ان شاءالله  ...ممنون :)
خواهش خانوم :)
پاسخ:
 :)(:
این نیز بگذرد...    :)
تصور بزرگ درست کردن از مشکل فقط سختش میکنه
حالا کم یا زیاد انجام میشه کارها
پاسخ:
بله درست میگید...این نیز بگذرد :)
۱۸ آبان ۹۴ ، ۰۷:۴۲ ♥ محجبه ♥
;-)
پاسخ:
;-)....خوبی؟
وای بق بقو نگو منم وقتایی که کار سرم ریخته میام میشینم پای وب :))
پاسخ:
آره ....نمیدونم چرا اما تنها کاری که دوس دارم انجام بدم همین کاره...:))
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۵۹ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
اره زیاد
پاسخ:
به به ... چه عجب از این طرفا...:)

معلومه .... آخه خیلی کم پیدا هستید :))
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۱:۰۰ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
نصفشو بی خیال شدم خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
خخخخخ....
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۶ پرواز سپید
سلام. چه جالب مثل ن!
بهترین کار نوشتن هست. اگه لیست کارهاتون رو به چند قسمت تقسیم کنید. فکرتون ازاد میشه و میتونید به اکثرکاراتون برسید! چیزی که بیشتر باعث شده شما الان به این حالت بیفتید سردرگیه . با این کار میتونید از سردر گی دربیاید.
از ماتریس استفان کاوی استفاده کنید.
پاسخ:
سلام
بله نوشتن خیلی موثر هستش :)
حتما
خیییلی ممنون :))
من دلیل این کارمو میدونم چون دیونه ام .. دی
پاسخ:
واقعا ...:|...منم همینطور
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۸:۵۸ دختر مهتاب من زنده ام
معمولا کارایی رو میپذیرم ک توانایی انجامشو دارم اگه هم کاری رو قبول کنم و وقت انجام اونو نداشته باشم بازم ب خوبی انجامش میدم تا بتوانم....
پاسخ:
خوب کاری میکنید...
منم همین کارو میکنم:)...ان شاءالله
:|
پاسخ:
:|
به این کارای بیش از حدت تمرین املا رو هم اضافه کن :|
خط ششم:میگم کار دارم (مگم!)
پاسخ:
چَش چَش چَش اینم اضافه میکنم‎:/‎
خیلی باحاله وقت کم بیاری بعد جدی همه چیو ول کنی دستاتو بذاری زیر چونت نگا کنی بگی به درک
پاسخ:
شده از این کارا هم کردم...دیگ بیخیال عاقبتش شدم اون لحظه ... بازم به همون شکل گذشت...الان برام خاطرس‎:-)‎
فدا مدا خواهرمون :))
خدا رو شکر که انرژِی مثبت بهت دادم
خشوحالم
پاسخ:
فدا مدا...:))

خوش از خوش حالی شما...
۱۹ آبان ۹۴ ، ۰۲:۱۶ یک خبرنگار ...
سلام ،
نه گفتن رو واسه این مواقع گذاشتن دیگه ...
همین !! ... :)
پاسخ:
سلام
خوب منم گفتم نه....اولش
ولی بعدش دلم سوخت :)

مهربونیم بد چیزیه;)
بلاتکلیفی خیلی بده...
البته در هر لحظه یه کار بیشتر نداریم و
اون مهم ترین کاره :)
پاسخ:
بله در لحظه فقط یه کار داریم :)
سلام
^_^
پاسخ:
سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت ~_^
خانومی تو که تنبلی چرا مسولیت قبول میکنی اخه :)
پاسخ:
آخه...:)(:
۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۸ بچه شیعه غدیر
جانا سخن از زبان ما میگویی....
هععععععععی
پاسخ:
هعی...ان شاءالله مشکلات بگذرد!
۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۹:۳۱ ام اسی خوشبخت
سلام
خب میتونید یه لیست از کارهاتون بنویسید، اولویت بندی کنید و یه بسم الله بگید و شروع کنید، ان شالله میتونید به همش برسید :)
پاسخ:
بسم الله ... خیلی خوب بود...ممنون دوست عزیز :)

ان شاءالله
۱۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۳ آریانا م.ف
اروم و دونه دونه شروع کن و به هرکدوم یه نوک نزن
پاسخ:
:))
خدارو شکر یکی از کارام همین الان تموم شد :)
حالا باید برم برا بقیه...
امیدوارم هرچی سریعتر کارات پیش برن :)
تا کاری رو شروع نکنی که تموم نمیشه...
من که هر بار میام وبلاگ خودتم هستی فکر کنم عین این مرتاضای هندی نشستی یه جا زل زدی به کارات انتظار هم داری انجام شن ;))))
پاسخ:
ان شاءالله ساناز جووووووووووووووووون
بله درست میفرمایید :/
نخیرشم....همزمان کارم انجام میدم....کاری که دارم انجام میدم با اینترنت انجام میشه عزیزم :))))
تازه چند دقیق پیش کارم تموم شد :|
کارای اصلی در را هستن ... امتحانای میان ترم رو عرض میکنم :)
نمیدونم کارات چین، ولی ناموسا تمرین املا رو با اینترنت پیش نرو بقبقو جووووووووووون! همش نگرانم اوضاع بدتر شه :)))))
پاسخ:
باوشه ....ساناز جوووووووووون ...حتما...امر دیگه ای :)))
امری نیست ننه! خیر از جوونیت ببینی :)
پاسخ:
ان شاءالله خیر ببینم ...ببینی...ببینن:)
منم دقیقا همینم
فقط یه فرق کوچیک دارم که برنامه دارم
میتونم بهترین برنامه ها رو بریزم که هرکسی اگه یکم بهش عمل کنه عالی میشه اوضاعش ولی متأسفانه خودم اصلا انجام نمیدم ....
پاسخ:
منم برنامه های توپی میریزم...اما برا عمل کردن بهش ...‎:)‎
برنامه ریزی کن عالی نظم فکری میاره و راحت تر شروعشون میکنی
البته اگه تا حالا طول کشیده باشه انجامشون :)
پاسخ:
الان وضعیتم بهترِ...برا امتحانام دعا کن کوثر جان...به خوبی بگذرد ان شاالله:)‎
ای جونم انشاء الله موفق میشی عزیزم
شما هم به من دعا کن خیلی زیاد :*

پاسخ:

ممنون عزیزم‎*♡*‎

امتحانای خوب خوب بدی ان شاءالله‎:)‎

چاره ی مشکل شما، wunderlist گرامی، عزیزِ دلِ مایی.. :D
معجزه می کنه! دیدَم که می گم. :)
پاسخ:
خیلی ممنون ان شاءالله نصب کنم استفاده کنم  :))
هی دختر انقدر افعال منفی به کار نبررررر 
فقط دوسه روز حوصله نداشتی اما بعد میشی ادم همیشگییییی:-)
پاسخ:
چشم حال ما خوب است...شما چطوری;-)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.