اگه عادت بد دارید... :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

اگه عادت بد دارید...

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۵ ب.ظ

خیلی از ما عادت‌های بدی در زندگی داریم. مانند  بارها به تاخیر انداختن ساعت (Snooze) و یا مثلا خوردن بیش از حد شکلات. حالا تکنولوژی برای ترک این عادت‌ها با 3 گجت جالب به کمک ما آمده است. 

ساعت پرنده

اگر شما هم عادت دارید که از Snooze ساعت بارها استفاده کنید این وسیله راه حل جالبی دارد. این ساعت یک پروانه و موتور دارد که در زمان تعیین شده از ساعت اصلی جدا می‌شود و به هر طرف که بخواهد پرواز می‌کند. همزمان با جدا شدن این پرنده زنگ ساعت به صدا در می‌آید و شما باید در اتاق به دنبال پرنده بگردید و آن را سر جای خود بگذارید تا صدای زنگ قطع شود.

مچ‌بند برقی

پولاک (Pavlok) یک مچ‌بند هوشمند است که برای ترک عادت‌های غذایی، بازی‌های رایانه‌ای و غیره بسیار مفید است. برای مثال اگر شما ناخن بجوید یا غذا زیاد بخورید به شما با لرزش هشدار می‌دهد و یا در صورت تنظیم، به شما شوک الکتریکی وارد می‌کند تا مانع انجام آن کار شود. این گجت معمولا در مدت پنج روز باعث می‌شود عادت بد خود را ترک کنید.


بق بقو نوشت: مورد اولی اصن برا من ساخته شه...باور کنید منم دنبال اخترا همچینن چیزی بودم ها ... اما اصن به فکرم نرسید...اَه

اخترا شد دیگه :))

مورد بعدی هم به دردم میخوره ... اما موافق شوک الکتریکی نیستم ... یعنی چی :|؟!؟!؟!!؟

ولی فک کنم اگه کسی براش اتفاق بیفته رو دوس داشته باشم...بهش میخندم ...:)))))

چیزه خوبیه دستشون درد نکنه.

راستی یه مورد دیگه رو حذف کردم ... برا ترک سیگار بود :|...خواستید بخونید برید اینجا

بعدا نوشت:به خاطر مظلومیت کودکان سوریه و غزه

نظرات  (۳۶)

۲۰ آبان ۹۴ ، ۲۰:۰۸ شملیــا ●○●
بسیار بسیار جالب بود ;-)
پاسخ:
بسیار بسیار بسیار تر ممنونم ;)
۲۰ آبان ۹۴ ، ۲۰:۱۰ آقای دارستانی
دستون درد نکنه :)
پاسخ:
خواهش میکنم :)
۲۰ آبان ۹۴ ، ۲۰:۱۰ یک خبرنگار ...
... :)
عجب اختراعاتی ... !!؟
پاسخ:
:)...
بله ... خیلی خوبه ...مورد اولیه خصوصا
۲۰ آبان ۹۴ ، ۲۰:۱۳ پرواز سپید
سلام
چه جالب... :)

پاسخ:
سلام

آره ، خیلی جالبه :)
۲۰ آبان ۹۴ ، ۲۰:۱۸ دانشنامه دفاعی
من از ساعتش خیلی خوشم آمد.
گویا یک مهندس خوش خواب چینی هم ساعتی درست کرده بود که به محض زنگ زدن شروع به فرار می‌کرد تا نگیرند و پرتابش نکنند.
آن هم خیلی جالب بود
لایک بزرگ
پاسخ:
بله منم از ساعتش خیییلی خوشم اومد :))
اِ پس اختراعه خیلی جدید نبوده :)

تشکر خیلی بزرگ تر 
اولیه که عالی :))

دومی رو منم با شوک مخالفم :|
همون لرزش کافیه دیگه !
پاسخ:
آره ... اولیه عالیست ...باشد تا به تولید انبوه برسه :)) یکی بخرم ;)

آره لرزش بسه ... شوک براچی:|
خیلی پست خوبی بود
پاسخ:
 :)

ممنون
بچا تو خوابگاه به خاطر بیدار نشدن و زنگ خوردن گوشی من در عذاب بودن!
خخخخخخ
پاسخ:
اینجا پدر و مادر و خواهر minترمن در عذابن ....هر چند باید برا نماز بیدار شن دیگه...هیچ کس ساعت کوک نمیکنه جز من 
خیالشون راحته که باصدای گوشی بنده بیدار میشن...اما من با صدای پدر یا مادر بیدار میشم ....
۲۰ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۵ محمدامین فضلی
چ پست زیبایی بالاخره یکی پستی گذاشت ک عاشقونه نبود خخخخخ
ممنون
:)
پاسخ:
آیا تا حالا تو وب من پست عاشقانه دیدO_O
کو ...کجاست ... چه شکلی بود....خیلی عاشقانه بود ؟!؟!!؟

خواهش میکنم 
:)
۲۰ آبان ۹۴ ، ۲۲:۰۲ مهدی اصغری
جالببببببببببببببب
پاسخ:
تشکر
۲۰ آبان ۹۴ ، ۲۳:۲۴ محمدامین فضلی
خخخخخخخخخ
منظورم بقیه بودن خخخخخخخخخ
پاسخ:
میگم ...

داشتم به خودم شک میکردم :)

:))((:
۲۰ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۴ محمدامین فضلی
هههههه عجباااا خخخ
مطمئن باشید از همون هدر وبتون معلومه معنی این جمله
عشق فقط یک کلام
حسیـــــــــــن علیه السلام
پاسخ:
عشق فقط یک کلام 
حسین علیه السلام

چه قشنگ...بله دقیقا

:)
واای عالیههههههههه :)))))))
پاسخ:
خیلی عالی‎:)‎
آخ آخ اون مورد اول رو باید بدن به من :دی
پاسخ:
اینم یه تفاهم دیگه...ای بابا ای بابا‎^_~‎
اولی شبیه ش رو قبلا دیده بودم
این پرنده ست اون تیکه های ساعت جدا میشد
باید ساعتو سر هم میکردی خخخ
پاسخ:

عه یعنی تو بازار دیدی ...میخواست یکی برا من بخری‎;)‎

خخخخ

سلام 
جالب بود ، هر دو تاش کاربدی و مفیده ! 
البته باز اگه آدم خودسازی کرده باشه و طبق أصول زندگی کرده باشه به هیچ کدومش نیازی نداره :) 
پاسخ:

سلام

ممنون...‎:)‎

همین خود سازیه مهم دیگه...ان شاءالله به راه بیام‎:)‎

اما کسی نمی تونم عادتما ترک بده جز خودم که فعلا دوسشون دارم حتی عادت های بدمو (البته اونایی که باغث آزار دیگران نشه )[چشمک]
پاسخ:

ببین اسرا قبول کن این اختراعا خوبن...قبول کن‎:|‎

بله ما نباید با عادت های بد خود مسبب آزار دیگران شویم‎;)‎

بق بقو نمی تونم قبول کنم اصرار نکن:|
ببین بق بقو قبول کن اسرا عادت هاشو دوس داره:|
پاسخ:

خوب حالا چی میشه بگی قبول میکنم‎:|‎

حداقل بگو که قبول میکنی...حالا در مرحله انجام وترک عادت باهم کنار میایم‎:/‎

منم عادت های اسرا رو خیلی دوس میدارم‎:)‎

آدمو مجبور میکنن عادتاشو ترک کنه هاااا :/
پاسخ:

اره ...‎:)‎

با این ابزار الات زورکی میخوان ترک بدن...اما در جریان نیستن افرادی به مثال ماها...پاش بیوفته این ابزار الات را نیز دور زده...وعادت خود را ادامه خواهند داد...‎:|‎

ولی برا کسانی که از عادت خود بیزاری جوییده خیلی خوب است.

واسه مورد اول: بسیار بسیار عالی و مفید...دستشون مرسی
ولی من یکی اصن صدای ساعتو قطع نمیکنم که... ^_^ میذارم همینجوری زنگ بزنه خودمم به بقیه ی خوابم میرسم!
 

راستی یه سوال:این ساعته هوشمنده؟منظورم اینه که چشم داره؟؟ پرواز میکنه به جایی برخورد نمیکنه همه چیزو به هم بریزه عایا؟؟!

پاسخ:
ساناز مث خودمی ... صدای زنگ گوشیم بیشتر شبیه لالاییه :)))...خوشم میاد زنگ میزنه :)))


نَمدُنَم....احتمالا باس داشته باشه :))

دست تو هم ممنون :)(:
واسه مورد دوم:بسیار بسیار بسیار عالی و کاربردی... الان نمیتونم حالمو توصیف کنم! واقعا مچکرم!
هر وقت وارد بازار شد یه ندا بدید من اولین نفریم که میخرم (به هر قیمتی که شده!)...
پاسخ:
آخ آخ آخ آره یادم اومد ... یه عادت بد داری که این مورد خیلی شاملش میشه...حتما اولین نفری که بهش اطلاع بدم خودتی :))
واسه مورد سوم (فندک هوشمند):خیلی چیز بیخود و بدرد نخوریه...
 مثلا یکی بیاد به شما بگه سیگار نکش تازه کشیدی دیگه نمیکشی؟!!بعدشم از کجا معلوم سری پیشش با این فندک سیگار روشن کرده باشی شاید استفاده ی دیگه ای کرده باشی!والا...
پاسخ:
وای ساناز .... منم خوشم نیومد
۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۷:۵۷ مهدی اصغری
ااااااااااا
پاسخ:
روش جدیدی از نظر گذاری است آیا؟...اینها چیست O_O؟؟؟؟
گفتم بخوام چیزی بگم میشه انتقاد بعد دیدم انصاف نیست مطلب رو لایک ندم
فعلا به همین قناعت کردم
:)
پاسخ:
خو انتقاد کنید :))
ممنونم...زیاد
من یکم اعصاب ندارم ها میزنم هم ساعتو هم اون پرنده رو جوری داغونش میکنم و از داغون کردنم یه فیلم میگیرم میفرستم شرکت سازندش تا دیگ از همیچین غلطایی نکنه والا مردم داغونن ها میشینن خونه همه چی اخترا میکنن عععهههه
پاسخ:
فقط یکم اعصاب نداری ...یکم
عب نداره اینم داغون کنید...بیکاری به این جاها میرسه دیگ....:))
=)))
خیلی جالبن!
اما متاسفانه تا وقتی که به ایران برسن و قیمت عادی پیدا کنن و در دسترس عموم قرار بگیرن ما باید به عاداتمون ادامه بدیم...:)
پاسخ:
شمام دنبال بهانه اید ها....ادامه بده :))
جل الخالق..:/
پاسخ:
در این حد ... :)
بله واقعا جالبه...:))
بعله
اینم چیزیه...
پاسخ:
بعله دیگ....اطهر جان
وای کی حال داره سر صبح دنبال ساعت پرنده بدوه؟؟!!!!
اگه منم که کم کم عادت میکنم با همون صدا هم بخوابم!!!! :)
پاسخ:
اِ پس تو هم من خودمی گندم بانو ‎:)‎‎;)‎
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۲:۳۶ مهدی اصغری
اری
پاسخ:
‎:|‎ من دیگه حرفی ندارم!
شاید ساعت اولی به دردم بخوره اما دومی نه!
یکی باید باشه به من بگه غذا بخور :|
مامانم حرص میخوره بنده خدا واسه این :(
پاسخ:

عه خوب غذا بخور دخترم دیگه...چرا اینقدر مامانتو حرص میدی‎:/

برا تو باید تنظیماتشو تغییر بدیم که اگه غذا به اندازه نخوری...بهت شوک بده...البته شوک نه همون لرزش کافیه‎‎;)‎

در ضمن من سر صبح به هیچکی رحم نمیکنم!
اون پرنده یه روز دووم بیاره هنر کرده!
چنان بکوبمش به دیوار که مخش بپاشه بیرون O_o
پاسخ:
زهرا جون آخه اون ساعت پرنده نما چه تقصیری داره...ها...هرچند احتمالا خودمم همین بلا رو سرش بیارم...‎:)‎
کسی که غذا زیاد بخوره رو میتونی بهش بگی نخور ولی اونی که کم میخوره و دیگه نمیتونه رو نمیشه وادار کرد زیاد بخوره :/
خیلی معذرت ولی احساس حالت تهوع دست میده به آدمی :|
من خودمو بکشمم نمیتونم زیاد بخورم :/
پاسخ:
زیاد نه به اندازه ... نیاز بدن :)
تازه به نظر من کم خوردن باید سخت تر باشه...نِمدُونَم...هر چه صلاحته زهرا جان :)

ولی بخور;)
واقعا دستشون درد نکنه مخصوصا مورد اول :دی
حیف شد حالا شما یه چی دیگه اختراع کن ;))
پاسخ:
آره دیگه تو فکرشم هستم :))...باید یه چیز بهتر اخترا کنم:)
تو بازار نه تو اینترنت دیدم ..
پاسخ:
هوم:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.