امروز 94/08/23 :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

امروز 94/08/23

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳ ب.ظ

امروز 94/08/23 ...من فقط 2 ساعت ناقابل خوابیدم :|

علت، وجود امتحانی به نام ریاضی مهندسی بودش

من کلاس آیین ؛ دوستم کلاس تربیت1 خود را دودَر کرده 

رفتیم برا رفع اشکال ....این تخته سیاه هم شاهد تمرینات ما بود...

تازه فهمیدم ...چه حقایق جدیدی از ریاضی مهندسی داره بر من آشکار میشه :))

علی ای حال من هنو معنی و علت محاسبه سری فوریه و انتگرال فوریه رانفهمیدم ...خوب که چی ...از استاد که میپرسیم میگه مگه هر چی یاد میگیرید باید کاربردشم بدونید ؛ من :|...البته میدونم روش نمیشه بگه نمدونم ... توقعی هم ندارم .

خیلی از استادا اینجوری دانشجورو دست به سر کرده و به دیوار میچسبوننش :|

بله امتحان رو هم دادیم ... بدون فهمیدن درس :))

پیروز باشید و باشم ان شاءالله :)

+امتحانمون 3 نمره داشت :))

اضافه نوشت:

از سری فوریه در بحث های طراحی سیتم های مخابراتی بسیار استفاده می شود هم چنین به طور گسترده ای در بحث پردازش سیگنال های دیجیتال از سری و انتگرال فوریه استفاده می کنیم

برای ساخت هر چیزی ابتدا نیاز به طراحی اون هست تا طراحی نکنیم نمیتونیم بسازیمش خب در واقع بقول استاد مخابراتمون میگفت سری و انتگرال فوریه (و امثالهم) حکم قاشق و چنگال رو دارند، درسته خورده نمیشوند و ارزش غذایی ندارند ولی باید با اونا غذا رو بخوری

اگه انتگرال و انتگرال گیری نبود الان گوشی های همراه ؛ که همراه همیشگی ما هستن نبودن...تازه برقم نبود.

با تشکر از نویسنده وبلاگ "اعصاب من" این مطالب رو ایشون گفتن :)

۹۴/۰۸/۲۳

نظرات  (۲۸)

۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۷ مهراد فروتن
کاملا درکتون می کنم 
همه ی کسانی که مهندسی خوندن ترمی حداقل سه چهار بار طعم این بی خوابی ها رو چشیدن 
موفق باشید :) 

پاسخ:
آره واقعا ..
خصوصا من که همه رو هم میذارم برا شب امتحان...نمیدونم کی میخوام این عادتممو ترک کنم :|
۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۱:۵۴ شملیــا ●○●
3 نمره فقط ! ! !
ان شاء الله موفق باشی جانم
پاسخ:
آره ...3 نمره 
حذفی نبود ... دوباره برا پایان ترم تکرار میشه /:
من بیچاره

ممنون جانا
هعی روزگار واسه سه نمره ، بی خوابی... :(
این حقه... :(...

ایشالا موفق باشید :)
پاسخ:
آره واقعا ...حقه ... :|

تشکرات...همچنین :)
۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۲:۱۰ مهدی اصغری
موفق باشی
پاسخ:
ممنونمم ...بسی
۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۲:۱۷ پرواز سپید
می فهمم!
به استادمون گفتم اگه یه مشاوری خلاف اصول رفتار رکد به کجا باید گزارش بدیم!داد زد، یعنی خود داد ها!، که پس این موبایل به چه درد میخوره؟ چرا وقتتون رو تلف میکنید؟ چرا فقط میرید نت گردی؟ یه بار بزنید این سوالو! توی گوگل جواببده بهتون!!!!!!!! و قیافه ما اون موقع :| هههههه
نمیدونست با داد و فریاد پپیچوند!خخخخخخخخخخ
حالا چی بعدشم گفت کی میتونه چندتا موتور جستجوی ایرانی نام ببره سر ضرب چندتا گفتم که نمیناخت!خخخخخخخخخخ
پاسخ:
واقعیت...;)
عجب ترفندی زده استادتون :))))

آفرین به شما :))
منم پس فردا یه امتحان سخت دارم ولی اصلا حسش نیس بخونم :دی
پاسخ:
نگار مطمئنی نیمه گمشده من نیستی....احیانا ;)
:)))
۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۲:۵۰ دانشنامه دفاعی
مرگ بر ریاضی
مرگ بر ریاضی
مرگ بر ریاضی
به اندازه نتانیابو و اردوغان از ریاضی متنفرم
مرگ بر ریاضی
پاسخ:
نــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ....اینجوری نگید....خیلی شیرینه ...منتها گاهی شیرینیش از حد بیشتر میشه ...سبب تلخی میشه 
من رشتم ریاضی بوده :)
موفقیت آمیز باشین انشاالله....: )
پاسخ:
خیلی ممنون...ان شاءالله....ماه بانو جان :)
منم فردا ریاضی رو امتحان دارم ..
از ریاضی شما اسونتره ولی استرسش خیییلی بالاست
:(((
خدا رحم کند....
پاسخ:
ان شاءالله موفق باشید...

وباز هم میگم نگران نباشید :)
یاد امتحان ریاضیات برای فیزیکدانان افتادم همون ریاضی فیزیک ما و ریاضیات مهندسی شما...
:))
پاسخ:
بعله دیگه ...  ریاضی در هر اسمی جای خودشو حفظ میکنه :))
۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۳:۲۶ محمدامین فضلی
:)
ریاضی رو دوست دارم
پاسخ:
:)
چه خوب...ریاضیم گفت بهتون سلام برسونم !
تو که سخت افزاری هستی به وفوووور ریاضی م رو در درسهات استفاده خواهی کرد. انصافا قشنگ هم هست. :)
موفق باشی حسابی. من تو این دو هفته پوستم کندست...
پاسخ:
منم به وفور ریاضی دوس میدارم ... آره اما به شرط درک کامل ازش ...خلاصه زیر و بمشو بدونی :)

پیروز باشی دوست جان ...برا منم تا سه هفته به همین روالِ :))
موفق باشی عزیزم
پاسخ:
قربانت کوثر جان :)
سلام
زندگیمون رو خوب طراحی کنیم تا نقاشی خوبی ازآب دربیاد
مهم تراز رنگ ولعابش،طراحیشه
موفق باشید وباشم
پاسخ:
سلام
همین طوره :)
پیروز باشی و باشند وباشم ;)
ریاضی :|
موفق باشی :))
پاسخ:
بله ... ریاضی :)
پیروز باشی :))
:| یعنی این چند روزه اینقده مشغول  درسم و فکرمو مشغول کرده که نگو اون وقت هر وبلاگی میرم همشون از درساشون میگن اخه یعنی چی؟:(
حالا تودرس داشتی اومده بودی جلو مکتب خونه من :|
پاسخ:
اسرا جون تو هم بگو تا خالی بشی...خدایی نکرده بلایی سرت نیاد :)
بعله دیگه خواستم جذب شاگرد کنم برات :))
بعدشم اون چه پستیه گداشتی ، خو من بیچاره دوباره امتحان مدار دارم :((...کم تر میام دیگه...و همچنان امتحان دارم :)
:) ایشالا موفق باشی
ریاضی مهندسی واسه رشته ما اختیاری بود، منم نگرفتم :) آخه میگفتن خیلی سخته!
پاسخ:
:) پیروز باشی 
....خیلیم سخت نیس بخونیی راحته :)
۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۰:۲۹ محمدامین فضلی
ههه
سلامت باشن
والا ریاضی تنهاترین درسیه ک مجبور میشیم مخ رو ب کار بندازیم

ایول ریاضی
پاسخ:
بعله ...همین طوره

درود بر علم ریاضی :)
چطور نگران نباشم!
بازم نمره ام کم شد!
خوب شد؟؟؟‌
:(
پاسخ:
عه ... کم از نظرت چنده ها؟
ببینید حتما اینقدر که باید میخوندید ،نخوندید .
یاشایدم ،به خاطر استرس زیادتون امتحانو خراب کردید...
بازم اشکالی نداره ..^_^..نگرانم نباشید...به فکر امتحان ترم باشید .
اصل اونه ... اون امتحان حتی میتونه میان ترم رو هم تغییر بده...
شما کار و تلاشتو بکن ... نهایت تلاش...نهایت نهایت ....جوری که بعدا غصه اینو نخوری که ای کاش یکم بیشتر میخوندم.[اشکال یابی کن غلطاتو تو امتحان ترم تکرار نکنی :)]

بقیش با خدا :)
۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۲ ❤منتـــظر المـهـدی❤
درس شیرین ریاضی........
پاسخ:
بعله ... قند و نبات :)
اه...من از امتحان بدم بدم بدم میاد :(
هفته دیگه میانترم ریاضی دارم...از الان استرس گرفتتم البته از نوع خودم! ^_^
باور کنید من میخوام بخونما ولی نمیدونم چرا کتابام و جزوه هام باهام غریبگی میکنن :|
پاسخ:
حرف نزن ساناز ...عه ...برو بشین درس بخون...دخترم ~_^
دقیقا فهمیدم چقد استرس داری ... گرفتم (:)
بفرستشون پیش من باهاشون صحبت میکنم...تا از غریبگی دَربیان :))
۲۴ آبان ۹۴ ، ۲۱:۲۵ مهراد فروتن
هر ترم ترک این عادت می یوفته برای ترم بعد :))))))))))))))
پاسخ:
کدوم عادت ؟
بق بقو من یو رو نگفتم که :|
پاسخ:
عه ... خب پس :)
سلام خواهری
منم رشتم کامپیوتره البته نرم افزار
ریاضی مهندسی درس آسونیه
فقط فرمولاش زیاده که باید حفظ شی
موفق باشی
پاسخ:
سلام بر شما 
به به  پس چرا زودد تر نگفته بودی :)
آره آسونه ... فقط تعداد فرمولا زیاده :)

همچنین عزیز جان :)
۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۳۴ مهراد فروتن
شب امتحان درس خوندن. 
راستی شما که مهندسی کامپیوتر می خونید چه طور می خواید با تکنولوژی قهر کنید!!!!!!!!؟
پاسخ:
هه آره منم اینگونه ام .... شب امتحانی 

3 روز رو که میشه قهر کرد دیگ نمیشه .... میشه :)))
۲۷ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۶ آلبرت کبیر
یاد دوران جوونیم انداختی منو
تبدیل هنکل و خیلی چیزای دیگه رو ایشالا بیای دوره ارشد و دکترای مهندسی توی دروسی مث ریاضیات پیشرفته 1 و 2 و دروس تخصصی میخونی ^_^
پاسخ:
عه شمام از این کارا میکردید :))
خدارو شکر...فعلا همین یکی از سر ما بگذرد :)

خیلی درس شیرینیه اما یاضی درسیه ک باید فهمید اگه استادش نتونه خوب درس بده  آدم از خوندنش کلافه میشه

موفق باشی عزیزم^-^

پاسخ:
بسی موافق

:)) 
همچنین
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۰ آلبرت کبیر
اون زمان حس و حال درس خوندن نبود :دی
پاسخ:
الکی ... شما گفتید من باور کردم :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.