سوالِ اینجا...جا کسیه؟ :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

سوالِ اینجا...جا کسیه؟

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ب.ظ

ببخشید اینجا جای کسیه

بله 

اینجا چی

بعله

اینجا هم 

بعله این دو ردیف کلا جای کسیه

O_o

جمله ای که برای صندلی های خالی مکان های کاملا عمومی گفته میشه 

....نصفی از کلاس رفته بااین حال هنوز هم مصرّ که اینجا نشین، جای دوستمه

یکی نیس بهش بگه خوب فرد عاقل ، اگه دوست گرامیتون میخواست بیاد خوب میومد دیگه بزار بنده های خدا بشینن :

کسی  اگه قبل نشستن این سوال و نپرسه امکان ضایع شدنش هس :|...

خیلی جالبه هر کس اول صندلیو گرفته باشه یه احساس مالکیت خاصی نسبت بهش داره...:/[انگار سند منگوله دار داره]حتی شده یه خود کار یا یه تیکه کاغذ میذارن برای اثبات مالکیت خودشون :/

یعنی چی ...این دیگه چه جورشه

هر کس زود اومد حقش که رو صندلی خالی بشینه هر کسیم دیر اومد باید عواقب رو به جان بخره

بعله از این سوال اصلا خوشم نمیاد 

اما کلا دیگه  عادت کردیم قبل نشستن حتما سوال کنیم :)) و چون خودمونم از این کارا میکنیم مجبور به پذیرفتن هر جوابی میشیم.انگار میکنیم که صندلی مال اونه

البته بحث من فقط سر صندلی نیس ...سر حقه ... همه آدما به یه اندازه حق استفاده از وسایل عمومی رو دارن...بازم بحثم سر وسایل عمومی نیس...بحث، بحث برابریست :)

امیدوارم منظورمو رسونده باشم....خورده به دل نگیرید ذهنم درهمه

+امروز میانترم مدار1 داشتم ... مراقبمون از بچه های ارشد بود.همه رفته بودن فقط 5 نفر سر جلسه بودن ...منم که عادت ندارم برگمو زود بدم 

بهش گفتم میشه سوال 1 قسمت 1 رو جوابشو بگید (آخه اینقدر آدم پررو)....بچه ها هم از خدا خواسته گفتن آره اگه میشه بگید...و جواب رو گفت ^_^کیف کردم.یکی از علت هایی که برگمو زود نِمدَم برا همین چیزاس دیگ آخر جلسه دلشون به رحم میاد سوالی رو که موندی جواب میدن :)(:

+با تقلب بسیار مخالفم :|...حق ضایع میشه :/...متاسفانه تو این امتحان تقلب به وفور بودش. خیلی عادی وراحت البته مراقب بنده خدا همه تلاششو میکرد اما حریفشون نمیشد :/

+یه مطلب دیگه هم هست که اون خودش یه پست میشه...بعدنا میگم :))

بسی حرف زدم ... ^_^

۹۴/۰۸/۲۷

نظرات  (۴۲)

۲۷ آبان ۹۴ ، ۲۲:۰۹ شملیــا ●○●
اصلا خوشم نمیاد برای کسی که قراره بیاد جا بگیرم ، حق با کسیه که زودتر میاد :)))
منم با تقلب مخالفم
پاسخ:
بله دقیقا شملیا جون :)

با خط دوم موافق :))
به به سلام :)
دقیقا همینه همه به یه اندازه سهم دارن!
همه! :)
احسنت :)

+
منم با تقلب مخالفم ینی خودم در راستای تقلب هیچ قدمی برنمی دارم!
پاسخ:
سلام :)
بله همه عین همیم :)
ممنون عارفه جان

+
منم همین طور اصلا تقلب نمیکنم ... اما اگه موقعیت باشه کمک میکم :)
انقدر بدم میاد جا میگیرن..ینی چی خب؟!

منم معمولا برگه ام رو زود نمیدم. تا آخرین لحظه میشینم..

ولی من با تقلب رسوندن کاملا موافقم :دی
پاسخ:
آره خیلی حرکت بدیه...
بایدم همین کارو کرد بریم بیرون که چی ;)

آره شاید منم برسونم اگه موقعیت خوب باشه...:)
جالب نوشتین ... :)
+عجب مراقب خوبی :))
پاسخ:
خواهش میشود :)

+آره دیگه دم دمای آخر جوابو گفت 1 دقیقه بعدشم برگه هارو جَم کرد.
:))
به این موارد خیلی برخوردم..
این روزا آدما بیشتر دوست دارن تک صندلی نشین باشن، تنها و بدون مزاحم..!
پاسخ:
اِ پس شمام همچین موردایی داشتید:)

آره بعضیا همینجورین تنهایی رو ترجیح میدن...نمیدونم چرا اما خیلی داره فاصله ها زیاد میشه...اعتمادا و دوستی ها کم میشه :/
خصوصا مهربونی :)
۲۷ آبان ۹۴ ، ۲۲:۵۴ مهدی اصغری
اااااااااااا
پاسخ:
ای بابا من نگرانم خسته میشید ها :/
دو ردیف؟ :o چه حرکت ضایعی :|

تقلب ناحقیه، قبول. ولی خودت رو بذار جای کسی که قبل از گفتن جواب برگشو داده. ناحقی نیست؟ اگه یکی خودش اون سوال رو درست نوشته باشه، حقش ضایع نشده؟
پاسخ:
خیلی

چرا ... اما خود مراقب گفته بود اگه مشکل دارید واستید کمکتون میکنم...دیروز بهمون گفت آخه حل تمرینمونم هست.بچه ها خودشون رفتن...چرا این حرکتم درست نیس :)
۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۰:۰۹ دانشنامه دفاعی
عجــــــــــب!
یک اخلاق بد که آدم‌ها مسری آن به هم می‌شوند.
پاسخ:
بله ... اصلا اخلاق خوبی نیس:|
عجبا....همه با تقلب مخالفن :|  پس این آدمایی که سرجلسه امتحان چشاشون پرژکتور میشه از کجا میان؟؟!!!!
شما هم جزء مخالفایی بقبقو جووون؟؟؟
من هنوز بابت تقلبایی که سر املا و زبان میرسوندیم دارم تاوان میدم:((
تا آخر عمرم باید بیام وبلاگت غلط املایی بگیرم (از ماست که بر ماست)
پاسخ:
بعله که بایدد مخالف باشن ...پس چی:))))
خیلیم سر سختانه .... شاید برسونم اما نمیگیرم....دانشگاه ها

بله دوران دبیرستان جاهل بودم...وااااااااای :)))))))))))))))))))))))))))))
خیلی .... حرف نزن ;)
من جایی که کیف یا برگه و جزوه نبود همینجوری منشستم
اگه جای کسیم بود پون پیزی اونجا نبود حق با من بود
برا همین شما میبینی صندلی خالیه بشین کسیم چیزی گفت بگو باس می اومد میشست!!!
والا
خیلی بحثتون بالا گرفت بگید من بچه هی خاک سفید رو میفرستم تا ترتیبشون رو بدن
اگه شعله دعوا بیشتر بالا گرفت هماهنگ میکنم بچه های قلعه حسن خان بیان

+جفت این مکانها از مکان های خطرناک تهرانه خاک سفید در شرق و قلعه حسن خان در غرب و مسیر جاده کرج
هر  کی کلاه ک هیچ سانتافه شم بیافته خاک سفید جرات نمی کنه بیاد ببره
تازه به یه خاک سفیدی بگی بیا بریم قلعه حسن خان، خاکسفیدی میگورخه!
پاسخ:
منم میشینم اما اگه به جای اون وسیله به آدم نشسته بود همه صندلی هارو تحت سلطه داشت چی؟نمتونم که دعواکنم :|
اصن حرفشم نمیزنم...ترجیح میدم برم آخر کلاس یا اگه تو اتوبوس باشه وامیستم.

شما حالا از کجا این بچه هارو میشناسید...بعدشم اینجور که میگید زورشون خیلیه باید جاهای دیگه ازشون استفاده کرد:)
خخخخخ
ما 6 تا دوستیم تو یونی همیشه با هم میریم و میایم بچه ها اسممونو گذاشتن 6تایی ها :((
یه نفر میره کلاس یه ردیف رزرو میکنه و برمیگرده :)) همون قضیه خودکار و مالکیت و این حرفا دقیقا صدق میکنه!
یعنی خوشم میاد فهمیده ن اصن سوال نمیپرسن!
پاسخ:
بعله دیگه یه نمونه بارز....
کار خیلی بدیه ساناز گفته باشم :))))
هر کس اومد یه جا بشینه دیگه....:)
به همون ادمه بگو باس می اومد و بشین
والا قصد جسارت ندارم امثال شما انسان های با ادب هستند که به بقیه رو میدن و اونا رو پر رو میکنند
2-3بار بشینید ادم میشن این ادما

بگم بچه ها بیان؟؟!!

+خاک سفید که پشت دانشکده فنی ما هست
تازه ما یکم فاصله داریم
دانشکده هوافضا خواجه نصیر و خوابگاه رهبر دانشگاه خواجه نصیر که از ما به اونا نزدیکترند
بعد دو تا از بچه های قلعه حسن خان و دو تا از بچه های خاک سفید هم دانشگاهیام بودند (3تاشون مهندس برق بودن یکیشون ممهندس کامپیوتر)
خاک سفید رو که دارم میبینم
توصیف قلعه حسن خانم از خاک سفیدیا شنیدم!!

پاسخ:
اینجا جا داره این جمله رو بگم که:
سکوتم معنی رضایت نیس بلکه دلم اهل شکایت نیس...حوصله بحث به خاطر اینن چیزا و این آدمارو ندارم:)

نه حالا باشه کنار میایم باهاشون :)

به ،چه نزدیکم هستید بهشون ... 
ما دیر نمیایم که چون زیادی زود میایم جامونو مشخص میکنیم و میریم تا وقتی که استاد بخواد بیاد
پاسخ:
آفرین...خلاصه میگم باعث آزار و اذیت نشید همین سانازی :)
نه بابا کلاس ما هر کی هر کیه هر چی هر کجا نشس تا آخر زنگ اون جاشه دی:
پاسخ:
اون که آره ....اما مثلا بعضیا 3 4 تا دوستن میخوان با هم باشن ...
البته کلا پسرا راحت تر با این موضوع کنار میان :)
ای خداااااااااااااااا صدامو میشنوی؟؟؟؟؟چقدر دیگه باید تاوان بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بقبقو دلبندم شما کارت از املا گذشته جمله بندیت هم داغونه.....
باعث آزار و اذیت نشید...میفهمی "نشید"
پاسخ:
ساناز برات میام ها...[بق بقو چماق بدست];)

ایش ش ش درستش کردم :/
با خوندن پستت یاد این افتادم ::

خسته شدم از بس به آدمهایی که میخوان جای تو رو تو قلبم بگیرن گفتم:
ببخشید اینجا جای دوستمه ِ الان برمیگرده!!


+ اینکه از مراقب جوابو بپرسی هم نوعی تقلبه و ضایع کردن حق، نیست؟!
پاسخ:

عه چه جالب البته به هم مربوط هستن یه جورایی


چرا ...اینم به جور تقلب اما خود مراقب به همه گفته بود اگه مشکل داشتید تا اخر بشینید کمکتون میکنم😊

هه!
این عادت ماها هم جالبه !!
ولی خوب نیست جداً ...
پاسخ:
آره ...اصلا خوب نیس :/

ئه از تقلب بدت میاد؟ بعد اون سوالی که مراقب به شما پنج تا گفت حق بقیه را ضایع نکرن‎ ؟

^_+‎

پاسخ:
کوثر کوثر ...خودش به همه گفت آخر جلسه کمک میکنم مشکلی دارید بشینید خود بچه ها رفتن ... میخواست بشینن :)))
مراقب جوابو بگه تقلب نمیشه؟؟!! :)))))
من همیشه زود برگه مو میدادم، چون تجربه بهم ثابت کرده بود اگه بشینم بیشتر سوالای درستو غلط میکنم!!!!!!!
+ با قضیه صندلی هم موافقم، خیلی کار مسخره ایه!
پاسخ:
ایهی ایهی ... چرا اما خودش قبلا به همه گفته بود که آخر جلسه کمک میکنم...خود بچه ها رفتن :)
میخواست بشینن:)))
آره برا بعضیا اینجوریه ،اما من اگه برگمم کامل نوشته باشم بازم آخرین نفرایی هستم که برگمو میدم :))
+خیلی :|
سلام بر بق بقوووو
من میگم خودمونو درست کنیم همش حله!طرف که می خواد درس گوش بده چه فرقی داره بغل دستیش کی باشه؟!!!
باباا مشکل از ما دخترااااس :دییی
.
.
من هم با تقلب مخالفم!اما خب قبول کن بعضی وقتااا ما به عقاید خودمون احترام نمیذاریم! :دیی
پاسخ:
سلام بر نرگسییییی
واقعا حل حله ...
.
.
~_^
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۲:۰۲ ♥ محجبه ♥
واااای میان ترمای منم شروع شده :-(
پاسخ:
آره دیگه کم کم دیگه شروع میشه ... برا ما داره تموم میشه دیگه 2 تا دیگه تمومه
دخترم اینقده حرف میزنه آخه :|
برای ما نیز بسی از این مسائل پیش آمده که بسیار نامحسوس حلش کرده ایم :|
حالا امتحان نمره قبولی میگیری عایا نمیگیری عایا ؟؟؟O_o

پاسخ:
اگه دختر حرف نزنه پسر حرف بزنه :|
میشه به منم یاد بدی ، تا نامحسوس حلش کنم میشه عایا؟ :|
 
ان شاءالله ... قبولی که آره :)
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
هیییییییییی.......
پاسخ:
:)
ایول مراقب چه خوب:)
خدا قسمت همه بکنه ازین مراقبا
خب پس نوش جانتون :))
پاسخ:
آره خیلی بچه خوبیه...
ان شاءالله
 :))
آدم تا وقتی دانشجوعه سر یه چیزایی حرص میخوره، به یه چیزایی اهمیت میده، به یه چیزایی اهمیت نمیده... و وقتی فارغ التحصیل میشه میبینه کلا اشتباه کرده!!!
و فقط یه جمله میمونه: خوب که چی؟!! :/
پاسخ:
اگه بگم من الان به این نتیجه رسیدم ...چی :/
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۷:۴۳ مهراد فروتن
ما یه استاد داشتیم به نام آقای دکتر علی مزروعی کلاس های ایشون به دلیل شلوغی زیاد صندلی ها رزرو می شد. یعنی بچه ها برای هم جا می گرفتن. 
بزرگترین کلاس های دانشگاه رو به ایشون می دادن و باز هم صندلی برای نشستن نبود و بعضی ها که دیر می رسیدن صندلی از کلاس های دیگه می اوردن بعضی وقت ها تعداد بچه ها به 70 نفر می رسید.
یادش به خیر، از اون استاد هایی بودن که آدم نمی تونست بیشتر از 3 ثانیه تو چشماشون نگاه کنه. سخت گیر، منظم و بسیار دانشمند.
پاسخ:
70 نفر درس عمومیه ...نه
ما کلاس با ظرفیت 110 تا هم داریم بزرگ و جادار

یعنی اینقدر جدی...پس حسابی ازشون حساب میبردید :)
عاره دیگ این چیزا عادی شده :/
پاسخ:
آره عادی شده :/
منم اکثرا اخر برگمو میدم و جواب های درستمم میزنم نابود میکنم..عبرت هم نمیگیرم اصن 

پاسخ:
ای بابا دوست من عبرت بگیر دیگه :)
بق بقو یک مورد برایت می گویم و بس
مثلا یکی اومد گفت اینجا جاس بگو خب زنبیل میزاشتی متوجه میشدم :|
رهنمون شدی فرزندم :|
پاسخ:
من نمیتونم اینجوری بگم :/
ترجیح میدم واستم :(
حوصله بحث در این موارد رو ندارم :|
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۹:۵۴ محمدامین فضلی
:'(
زیاد بود منم ک اعصابم خط خطی...
ببخشید
پاسخ:
عه 
چرا خب....
ان شاءالله بهتر شید !
به امید :)
شعور اجتماعی ما رو موت هست و اگه خودمون کاری نکنیم از دست رفته‌ایم...تمام مشکلات جامعه ما از خود ما ست و باید اینقدر ول انگار نباشیم و این باعث میشه کسی نتونه بهمون زور بگه یا ...
پاسخ:

یعنی این که نباید انگار کنیم که صندلی مال اون طرف

ولی من نمیتونم....خوب

واقعا عادت بدیه...بله باید خودمون به فکر باشیم

من از خودم شروع میکنم که برا کسی جانگیرم‎:)‎

۲۹ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۳ مهراد فروتن
نه کلاس تخصصی بود به همین دلیل 70 نفر زیاد محسوب می شه 
کلاس های تخصصی (تو دانشگاه ما) معمولا 30 نفره برگزار می شه 
پاسخ:

اُه

چه زیاد پس...خوب دوکلاستون میکردند.

      

سلام سلام

بلخره کامپیوترم درست شد

یعنی تو از این کارا نمیکنی؟؟

پاسخ:
سلام ... به به 
خوش آمدی

چرا دیگه برا شما مجبورم ...اما از این به بعد این کارو نمیکنم ،گفته باشم ^_^

من وقتی فهمیدم آخر  امتحان جوابو گفته اینقد سووووختم ولی دیگه کاری نمیشد کرد

خوب شد حداقل تو موندی استفاده کردی

پاسخ:
سوختی .... الکی نگو ... سالم بودی که :))

بعله ، البته همه جوابو نگفت ....اما بهش اشاره کرد 
حضوری که بهت گفتم فائزه 

ممنون

خوب نگفته باش چون کلاسای ک باهم داریمو اگه دیر بیام باید برام بگیری بلخره شاید جایی کارم طول کشیده ک دیر اومدم:)))

پاسخ:
خوب کارت طول نکشیده باشه...:))
نه دیگه نمیشه من گفتم ^_^[بق بقو جدی]
یبار این مدلی پیش اومد برام و منم نامردی نکردم صندلی رو برداشتم بردم اونور کلاس نشستم جای خالی هم حفظ شد
پاسخ:
چه جالب...:)
اما صندلی های کلاس ما به هم چسبیده نمیتونم جابه جاش کنم 
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۷ مهراد فروتن
همه ی ساعت هاش همین طوری بود 
این درس رو فقط خودشون ارائه می دادن به خاطر همین کلاس ها شلوغ بود 
پاسخ:
بله 
موفق باشید :)
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۷:۰۸ آلبرت کبیر
از سن و سال من که گذشته ولی شما خوب بخون :)))
در ضمن این سیستم عدم شناخت جنسیت از سمت من رو به خاطره بسپارین :دی
پاسخ:
ای بابا شما چقد خودتونو پیر میدونید :))

گرفتم :)
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۷:۳۰ آلبرت کبیر
من الان باید بشینم با بچه‌م ریاضیات مهندسی کار کنم :)))
پاسخ:
خوب باشه ... اینقدر تلقین نکنید به خودتون که پیرید :)))

واقعا با بچتون باید کار کنید D:
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۹:۳۲ علی رسولان
همیشه بدم می یومد و میاد برای کسی جا بگیرم!
هر کی خودش سر وقت بیاد دیگه!!!
پاسخ:
بله هرکی جای خوب میخواد باید سر وقت بیاد موافق باشما‎:)‎
دو ردیف که تو این دوره زمونه معقوله :))
مورد داشتیم تایم ناهار که سگ تو ساختمون پر نمیزنه با دوستان خواستیم بریم تو یه کلاس ناهار حناق کنیم ، در یه کلاس خالی رو باز کردیم یه دختره نشسته بود. نه گذاشت نه برداشت پررو پررو گفت این کلاس جای کسیه، اگه میشه برید یه کلاس دیگه
ما o_O
خود دختره ^__^
در و دیوارا :|
با اینا شدیم چند و چند و چند صد میلیون !!!
پاسخ:
o-O
عجب دختر جالبی :/

آخه یکم ب فکر منم باش

یه نفر دو ردیف جا میگیره یه نفرم یه کلاس آخه یه صندلی برا من بگیری اینقد برات سخته؟؟؟ ^_^

پاسخ:
دیگه نمیشه ...فائزه قبول کن ;)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.