بق بقو میگه: :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

بق بقو میگه:

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۱۷ ب.ظ


دریافت


کودک درون من زنده شده... البته زنده بود.فقط خودمو قاطی بزرگا کردم :))

خیلی دوسش دارم.

این عکس رو هم خیلی دوس میدارم ، یه احساس نزدیکی خاصی نسبت بهش دارم :))عکس

 

۹۴/۰۸/۲۹

نظرات  (۲۹)

۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۰ یک خبرنگار ...
زوده الان بخوابیم ها !! ... :)
پاسخ:
:))
از الان گذاشتم برا شب دیگه ~_~
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۰ محمدامین فضلی
چ عکس جالبی و چ نغمه ی قشنگی
اللهم عجل لولیک الفرج
بزرگ شدن آرزویی بود که به امتحانش نمی ارزید
پاسخ:
ممنون :)
اللهم عجل لولیک الفرج
واقعا اصلا ارزش نداره.
:)
پاسخ:
:)(:
ممنونم عزیزم بابت این پست لطیف و زیبا :)
پاسخ:
خواهش میکنم کوثر جون :*
لطافت از خودته :)
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۷:۳۲ آقای دارستانی
عجب عکسی و عجب کودک درونی :)
پاسخ:
بله دیگه یه همچین جیزایی تو خودم دارم 
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۷:۳۷ شملیــا ●○●
لذت بخش بود :)
پاسخ:
خواهش میشود جانا :)
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۷:۳۷ دانشنامه دفاعی
فکر کنم سرور ما مشکل دارد
از قرار معلوم بقیه عکس را می‌بینند اما من نه.
امیدوارم هرگز کودک درونتان فسرده نشود.
پاسخ:
عه چرا بازم اگه خواستید عکس رو ببینید این آدرسش
http://bayanbox.ir/view/7545873857013718563/kosar.gif

ان شاءالله 

چه عکسی ...
حس جالبی داشت :)
پاسخ:
آره خیلی جالب....خیلی دوسش دارم :)
عالی بود ...
نمیتونم حسم رو تعریف کنم ... مثل همون حس های خدایی هستش که تو آخرین پستم تعریفش کردم ...
هر لالایی ای که میشنوم حس خیلی خوبی داره .. مثل همین ... البته یکیش رو بیشتر دوست دارم و باهاش خاطره دارم که میتونید از این لینک زیر دانلودش کنید:
titre1.ir/fa/news/12959
پاسخ:
خواهش میکنم ... خوش حالم خوشتون اومد
آره حس خیلی خوبیه
من نیز با این لالایی خاطره دارم :)
زنده باد کودک درون :)
پاسخ:

زنده باد ...زنده باد

دست جیغ و هوراااااااا‎;)‎

میخواستم بگم ساعت 5 بعدظهر چرا برای خودت لالایی گذاشتی؟!
بعد دیدم قضیه ش یه چیز دیگه ست :)
مرسی از کودک درونت...
عکس> غمگین ... با دنیا قهر کردن
پاسخ:

خواهش از کودک درون شما رهگذر جان که این مورد رو پذیرفت...

عه واقعا...تو باز بهتر عکسارو میشناسی امامن این عکس رو خییییلی دوس میدارم‎:)‎

مرسی :)

قهر قهرم نه ها! یکم دلگیری انگاری
شایدم بی حوصلگی...
پاسخ:
خواهش میشود:)

آره با درگیری موافقم :))
خوب بودش
حال کردیم

فقط میشه از این احساس نزدیکی یکم بیشتر بگی
من تا عکس رو دیدم ایجوری شدم o-O
پاسخ:
:))))
:)))
:))
:)
این شدت خندمو میرسونه :) ... از چهره شما
نمیدونم اما خیلی دوسش دارم
نزدیکم دیگه نزدیک
سلام
عه:) منم این لالایی رو دارم
عاشق بچه هام
عکسه هم خیلی باحال بود:)
حس خوبی داشت
حسه اینکه بچه ها میتونن با هر موجودی ارتباط برقرار کنن
منم کودک درونم زندهست :)
پاسخ:
سلام جانا
هوم خیلی قشنگه
آره خیلی دوسش میدارم :)
آره ...واقعا :))
خیلیم عالی!
۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۱ مهدی اصغری
خخخخخخخخخخ
عکسه
خخخخخخخخخخ
پاسخ:
چیه 
عکس به این خوبی 
خیلیم زیباست
۳۰ آبان ۹۴ ، ۰۰:۰۲ پرواز سپید
:))
پاسخ:
((:
زیبا و آرام...
لذت بردیم :)
خخخخ... عکس جالبی بود !? who am I
پاسخ:
آره ساناز شب خواستی بخوابی اینو بزا گوش بده باشه دخترم :)

واقعا
who am I
دارم گوش میدم..قشنگه :))

عکس رو :)))
پاسخ:
آره ...قشنگه :))


عکس که دیگه نگو ..(^ ___ ^)
تو اون یکی وب گذاشته بودم فیلسوف بی حال ههههه
پاسخ:
آره ...اما تو اون عکسه فیله تنها بود ها :)
جالب بود.....
البته من یه جور دیگه شو شنیده بودم...
ولی همین ریتم..کمی شادتر..با شعر متفاوت تر..ولی بازم لالایی بود...
دوستش داشتم و دارم..
پاسخ:
ممنون
عه چه جوری ندارید...الان دم دست آدرسی چیزی ماهم گوش بدیم :)
 :)
۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۸:۳۶ مهدی اصغری
...
پاسخ:
:)(:
سلام کربلایی بق بقو
اینم عکس مورد علاقه 

منhttp://uupload.ir/files/40em_1348744788_4_06a0e64cab_(2).jpg

راسی این نوا که گذاشتی نمیشه دانلودش کردلینکش رو هم بذار:)
چوخ مرسی
پاسخ:
:)))
کربلایی بقوبقو :))

عجب عکسی کلی به آدم انرژی میده

باشه حتما 

خواهش میشود!
لالایی رو الان برا نگار گذاشتم خوابش برد

خواننده اش کی بود؟

میدونید؟
پاسخ:
عه چه خوب
دختر بنیامین بهادری "بارانا "
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۹ محمد علمدار
هییییییی من دیگه کودک درونی ندارم فقط مجنون درون دارم فقط همین
پاسخ:
مجنون درون ...

چرا همه کودک درون دارن ولی کم زیاد داره دیگ :)
کودک درون
خر درون
امریکای درون
و ....
چه درون شلوغی داریم ما
پاسخ:
خیلی شلوغه ها واقعا ... ولی من فک کنم همون کودکش برام خیلی عیان باشه نمدونم ...شاید بقیشم بوده خبر ندارم :))
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۰ شقایق وحشی
این صدای باراناس ک کنم دختر بنیامین ^_^
پاسخ:
آره عزیز جا صدای باراناس :)

هزارو سیصد افرین دختر خوب و نازنین خوب بود

توی عکس با فیله احساس نزدیکی میکنی یا بچه یا...؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

پاسخ:
خواهش میشود:)
 با عکسه احساس نزدیکی میکنم ... خوب من آدمم با بچه بیشتر کنار میام :)

درست

اما بنظرم تو این عکس بچه هم با فیله احساس نزدیکی میکرده پس نتیجه میگیرم شما با یه فیل احساس نزدیکی کردی!!!

پاسخ:
فائزه ،بیخیال دخترم :)
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۱ فاروق کریمی زاده
به قول بعضیا:
کودک درونت پیش فعال شده...
پاسخ:
به قول کیا ...عه اگه شما به این میگید بیش فعالی پس بقیه کارامو بگم چی میگید :)))))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.