خبر... :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

خبر...

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ

o_O

همین الان یکی به گوشیم زنگ زد ... ناشناس بود.

من کلا ناشناس جواب نمیدم اما ... نمیدونم چی شد این یکیو جواب دادم (البته خودم میدونم چرا ^_^)

نمیدونم مرد بود زن بود...صداش معلوم بود استرس داره...شایدم گریه کرده باشه

خلاصه گفت :کجایی تو بیا بیمارستان اصغر مُرد 

O_oاصغر کیه ؟!؟!!؟؟!

بهش میگم اشتباه گرفتید 

میگه اشتباه چیه پاشو بیا اصغر مُرد

و من همچنان تو شوک 

قطع کردم...

دوباره زنگ زد 

رَدی زدم 

دوباره و سه باره ... مجبور شدم بزارمش تو لیست سیاه

حالا خدا رحمت کنه آقا اصغر رو ....

+ولی چقد واقعا بد میبود خداییییییییییییییییییی نکرده این خبره واقعی میبود منم از آشنا های این شخص میبودم :|

:(

خبر مرگ کسیو دادن خیلی سخته :| 

همین .... حالمان بد شد :(

شاید این پستو حذف کردم :/

+بعدا نوشت : 1% احتمال مزاحم بودن

۹۴/۰۹/۰۸

نظرات  (۳۷)

۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۶ محمدامین فضلی
چی شد حالا
اصغر اقا کی بود
پاسخ:
:|
من نمیدونم ... هنوزم شمارش تو لیست سیاه ... اشتباه گرفته بود ما اصن تو فامیل اصغر نداریم :|
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۸ محمدامین فضلی
o_O
هر کی بود خدا رحمتش کنه آدم خوبی بود ک اسمش اصغر بود
والا
پاسخ:
آره خدا رحمتش کنه...
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۲ ♥ محجبه ♥
خدا رحمتش کنه 


+ خدا رو شکر که اشتباهی بوده :-)
پاسخ:
حدا ررحمتش کنه...


واقعا خدارو شکر :|
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۶ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
خدا رحمت کنه!
پاسخ:
:|
خدا رحمت کنه
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۸ کودک فهیم
:(
آخی! خدا رحمتش کنه :(
پاسخ:
:(
خدا رحمتش کنه...
رحم الله من یقرا الفاتحه مع الصلوات

+پدربزرگم بیمارستان هست دعاش کنید
پاسخ:
خوندم
اللهم صل علی محمد وآل محمد

ان شاءالله حالشون بهتر بشه ...برگردن خونه
خدا رحمتش کنه ...
حالا اون کسی که باید این خبر بهش داده می شده معلوم نیست کی خبر دار می شه!
پاسخ:
خدا رحمتش کنه 

من احتمال میدم از شدت استرس شمارَ رواشتباه گرفته ... بعدشم فک میکرده من بخاطر شوک میگم اصغر کیه ... نمیدونم والا 
ان شاءالله زودتر خبر دار شه 
به همین صراحت ؟؟؟؟؟ پاشو بیا اصغر مرد؟!!! یعنی اصن در مورد اینکه مرگ حقه و اینا صحبت نکرد؟!!!!!! :-o
پاسخ:
دقیقا به همین صراحت ...دقیقا ...برا همین من شوکه شدم :|
:)))
پاسخ:
میخند ...??!?!?!?!
به چی میخند :|

البته فک کنم بدونم برا چی میخندید :/
چ یهو گفته-___- 
خدا بیامرزدش....
پاسخ:
:|
هوم...خدا بیامرزدش
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۲ کوثر متقی

‎^_+‎ واسه این بوده که دیگه نا شناس جواب ندی

‎8-) باحال نوشتی

پاسخ:
:))))))))
خوشم میاد خدا سریع حالمو میگیره ... بابا فک کردم دوستمه با شماره مامانش زنگ زده ^_^

با حالی از خودته :*
هعی ...
:((
پاسخ:
غصه نخور حالا 

خدا رحمتش کنه 
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۳:۱۲ دانشنامه دفاعی
حدود دو هفته پیش یکی زنگ زد گوشی را برداشتم
دو برابر اینکه اینجا می‌بینید در مکالمات ادب به خرج می‌دهم.. (می‌خواهم پیش زمینه داشته باشید)
:بفرمایید
: برای چی گوشی را برداشتی؟
:عذر می‌خواهم، متوجه نشدم.
:مردک .. بوق ... بوق... می‌بینی شماره ... من ناشناس است ... بوق ... برمی‌داری!
: شما ببخشید
: ... بوق ... بوق... بوق... کردی ... زهر مار ببخشید
گوشی را گذاشتم.
دوباره زنگ زد
گفتم
:برادر من، شما مثل اینکه اعصاب نداری.
:بوق ... بوق...
خلاصه از کوره در رفتم و جواب دادم: مردک بی ... بوق ... بوق ... بوق ... مکالمات من خود به خود ضبط می‌شوند.. فردا صبح ... بوق ... بوق... بوق.. شکایت می‌کنم ببینی دنیا چه خبر است.. بلایی سرت می‌آورم که کف اتاق سینه خیز بروی و ... بوق .. بوق ... التماس کنی که ... بوق.
گوشی را گذاشتم..
چند دقیقه بعد یک عاقله زن با همان شماره زنگ زد! عذرخواهی کرد.. آنقدر عذرخواهی کرد که من شرمنده شدم! گاهی ما مردها اگر به حال خودمان رها شویم بدجوری ... بوق .. می‌شویم!
هنوز نفهمیدم انگیزه این بنده خدا چی بود. هنوز شماره‌اش را دارم. البته تصمیم خاصی نگرفتم. اما اگر هر کس دیگری مزاحم شود و حرصم در بیاید تهدیدی که کرده بودم را سر همان یارو در می‌آورم... آدم خیلی صبوری‌هستم اما واقعن خشمم جهنم به پا می‌کند! اخلاق ... بوق.. ام را خودم بهتر می‌دانم.
حالا اگر این بنده‌ی خدا باز هم مزاحم شما شد بگویید من همان یارو .. بوق ... را بیاندازم زندان.. از سه ماه تا دو سال ظاهرن زندان دارد. با جریمه شلاق!
پاسخ:
واای ... واقعا آزار داشته O_o
همش بوق شد....

من کلا تصمیم ندارم ... شمارشو از لیست سیاه دربیارم :)
عجب مجازاتایی هم داره نمیدونستم ... :|

نمیدونم ، مزاحم بود واقعا اشتباه گرفته بود ... خلاصه هر کی بود .حال مارو گرفت !
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۰ مهدی اصغری
خدا بیامرزتش
پاسخ:
بله
۰۹ آذر ۹۴ ، ۰۰:۰۹ شملیــا ●○●
منم تا حد ممکن ناشناس جواب نمیده
از مزاحم تلفنی بیزارم
پاسخ:
آفرین ... اینه :)

آره خیلی بده که کسی دستت بندازه :|
۰۹ آذر ۹۴ ، ۰۱:۰۱ پرواز سپید
ههه
منم یه بار یه مزاحم داشتم .یکی دوبار زنگ زد اونم خونههههه!! من روی شماره خونمو خیلی حساستر از موبایلمم!
یکی دوبار گفتم نزنگ من حوصله مزاحمت ندارم. گوش نکرد. گفت بیا رفیق بشیم!
من :o  من شوهر داررمممممممممممممم!!!
-: عیب نداره همین جوری تلفنی!!!!!!!!!!
وقتی اینو گفت گفتم حالا که این طور 'گفتی، بگرد تا بگردیم! این دفعه قطم میکنم زنگیدی؛ این قدر بارت میکنم که دیگه به غلط کردن بیفتی!
هییچی وقتی زنگید اینقدر کلفت بارش کردم. حرف زشت نه ها! فقط متلک مینداختم! به قول خودم ترور شخصیت می کردم. مثلا گفت من فوق لیسانس دارم! گفتم خاک بر سر اون دانشگاهیی که تو ارشدشی! بد بخت علاف مزاحم میشی؟!!
هیچی گفت قطع میکنم گفتم خودم میزنگم اگه قطع کنی !! خخخخخخخ
خلاصه این قدر گوشی رو نگه داشتم تا شوهرم اومد و گوشی رو دادم بهش گفتم مزاحمه!!
یه دفعه شوهرم گفت: مردک خجالت نمیکشی مزاحم مردم میشی؟
طرف خیس کرد!خخخخخخخ
 قطع کرد. 5 دقیقه بعد زنگید که آقا تورو خدا خانومت ادرس منو داره(وسط حرف از زبونش کشیده بودم بیرون!خخخخ)
یه وقت نیای ابروی منو جلو هم چراغام ببری! اینجا مغازه بابامه! ابروم میره جلو بابام!
شوهرمم گفت هرکار دلم بخواد میکنم!!
هیچ دیگه بعد از اون مزاحم نداشتم!!خخخخخخخخخخ
پاسخ:
وای خدایا ... این مزاحمام جالبن ها .... ملت بیکارن اصن :))))))
خیلی باحال بود....من بودم اصن جواب نمدادم ...والا حیف وقت نیس بذاری برا این آدما :))))
باید یه راست میسپردیش به شوهرت :)))
خیلی جالب انگیز بود :))
خدا اصغر رو رحمت کنه...

شنیدن خبر فوت کسی که برات عزیزه واقعا وحشتناکه 
پاسخ:
واقعا ... وحشتناک :|
خدا رحمت کنه اصغر آقارو
روحشون شاد..

میگم فکر کنین یروز به هممون زنگ بزنن بگن بچه ها بیان ترکید مثلا :)))

با عکس العملتون تنهاتون میزارم :))
پاسخ:
روحشون شاد

دیروز ظهر یه همچین احساسایی داشتم ... اییییییییییی خیلی بده :|

خوبه که تنهام گذاشتی :))
خب به نظرم کار خوبی کرده برا چی زمینه سازی کنه اول آخر که میگه یکی مرده :|

+ من نمیدانم چرا تا به حال مزاحم نداشته ام دقیقا چرا هوم؟؟!!:|
پاسخ:
آره دیگ و اول آخر باید گفته بشه ... اما اسرا، بنظرت نمیشه یکم با لطافت تر گفته بشه :|

+ای بابا مزاحم دوس داری عب نداره که، اسرا جون شمارتو بده خودم شَب ،نِصف شَب، سَر صُبح ، سَر ظُهر ... مزاحمت میشم :))))))
۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۱:۱۱ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خخخخخخ
پاسخ:
:))))
قربان شما
هههه :)
چه رک و راست بوده طرف :)
بدون حاشیه خبر مرگ داده:|
خوب بود

پاسخ:
آره ... نمیدونم مزاحم بود واقعی بود ... طرف خودش تو شوک بود ...نمیدونم :))
خیلی رک و راست :)
۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۱:۲۵ آلبرت کبیر
گاهی اوقات آدم تو موقعیتای سختی قرار میگیره ولی چاره‌ای نیس :)
پاسخ:
:) سلام

آره چاره ای نیس اما سخته:|
البته این یکی ...
بق بقوووو :((((
خیلی وحشتناکه این خبرای تلفنی :(((
خدا رحمتش کنه:((
پاسخ:
جانم :)
خیلی ... خیلی :((

خدا هممونو رحمت کنه ...
۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۴:۴۳ دختر مهتاب من زنده ام
خدا خبرای مرگ تلفنی کااااااااش برداره .......هههههه
پاسخ:
من الان دقیق نگرفتم o_O
یعنی بیشتر از این لطافت به خرج بدیم ؟؟:|
والا بق بقو یه بار همینحرفو به یکی از دوستان گفتم و اونم تصمیم گرفت که مثلا مزامم بشه فقط یه بار مزاحم شد دیگه کلا غیبش زد : دی
پاسخ:
اگه میشه یکم بیشتر :|
ببین معلوم نیس با طفلی چیکار کردی ... :|
معلوم نیس اون میخواسته مزاحمت بشه یا تو مزاحمش بشی ... :|
حتما کَلافَش کردی دیگــــــــ...
اما من هنو رو حرفم هستم :))))
مزاحمت به سبک بق بقویی :دی
خیلی لطیف تر میشه این 
بگم مرد
بگه کی؟
بگم وا ... اصغر دیگه:دی
از اینم لطیف تر یعنی؟؟؟0_o
پاسخ:
ایهی ... ایهی  :|

نه ... خدایی اینقدر لطیف ندیده بودمo_O
هیشکی ام نه اصغر !!!
دیگه همینه نباید مزاحم ها رو بهشون جواب داد ...
پاسخ:
آره اصغر :|

آره دیگ ... من باشم ناشناس، ناشناس جواب بدم :/
شاید طرف کلا شماره رو اشتباه تو گوشیش سیو کرده...
انقدر این پست رو انتشار بدین تا برسه به دست همونی که قرار بوده بفهمه اصغر مرده :)))
پاسخ:
نمیدونم ... الله اَعلَم :)

:))))
۰۹ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۷ ام اسی خوشبخت
سلام
درسته که دادن خبر مرگ سخته اما این روش واقعا عجیب بود!
پاسخ:
سلام 
هوم ... خیلی بد خبر داد 
سلام
پاسخ:
علیکِ سلام  :)

۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۸:۴۴ مهراد فروتن
چقدر هم بد خبر رو داده! 
پاشو بیا اصغر مرد!!!!!!!! 
این چه وضع خبر مرگ دادنه !
پاسخ:
آره واقعا ... حالا خوب شد من قبلش میدونستم شماره ناشناسه ... وگرنه :|

من بودم قانع ش میکردم که اشتباه گرفته! ;-))
پاسخ:
آره ... الان فکر میکنم این کارم خوب بوده :))
منکه میگم مزاحم بوده خخخخ
پاسخ:
نمیدونم والا ....شاید

مزاحمای مام اینجورین دیگه ... میخوان من سکته کنم :))
۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۲ پرواز سپید
سلام
شوهرم خونه نبود وقتی اومد سریع بهش سپردم!خخخخخخخخ
پاسخ:
سلام
ولی خدایی خیلی حرفه ای کار کردی ها ... خوب تونستی ازش حرف بکشی :)))))))
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۵ فاروق کریمی زاده
یه بار هم به من پیامک دادن که خاله سریع با پول بیا بیمارستون...
پاسخ:
:)))))))
بهتون گفته خاله :))
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۶ صحبتِ جانانه
خدا بیامرزدش
پاسخ:
خدا بیامرزدشون و بیامرزدمون :)
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۵۵ صحبتِ جانانه
سلام
احتراما دعوتید به این پست

http://dar-masire-zan-boodan.blog.ir/1394/10/28
پاسخ:
سلام
آمدم :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.