اصل مطلب :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

اصل مطلب

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ب.ظ

خُب مستقیم سر اصل مطلب :)

نمیدونم متوجه شدید یا نه از پستای اخیرم ... نفهمیدید O_o... من تو ترکم دیگِ D:

اما جدا از شوخی ... اول کلاًقصد کم کردن زمان اینترنت برا وبلاگ خودم و دوستان رو داشتم اما الان حداقل تا 94/10/28(اگه عمری باشه) روز دیگه این دور بر پیدام نمیشه ... اصلا نمیخواستم پست بزار ... اما این پست صرفا جهت تخلیه شدن ذهن خودمه ...و این که یه خدا فظی اینجا داشته باشم . واقعا به همه دوستان بیانی وابسته شده بودم ... در این حد که تو دنیای واقعی ... با هر اتفاقی یکی از وبلاگا یا نظرای دوستان میومد تو ذهنم . خب این زیاد خوب نیس ... اینجا واقعیت ... هر چند همه شما در جایگاه خودتون واقعی هستید و خیلی خیلی قابل احترام برای من .

هی ... باید ذهنم آزاد باشه کارای مهم تر از وبلاگ نویسی دارم ...اگه خدا بخواد به نتیجه برسونم :).دعا کنید دیگ محتاجم 

همه دوستان بیانی عالی بودن ... نظرات از سر لطفشونم عالی تر :)...اگه خدایی نکرده باعث ناراحتی شدم عذر خواهم :|



۹۴/۰۹/۱۴

نظرات  (۲۱)

۱۴ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۰ آقای دارستانی
خداحافظ :)
پاسخ:
 خدافظ :)
به امید دیدار :-)
پاسخ:
شما وبلاگتون خیلی خوبه ها ... حیف دیر آشنا شدم .
به امید دیدار :-)
سندرم خداحافظی های وبلاگ شیوع پیدا کرده مثل اینکه :)))))

اونم خداحافظی چند باره :دی

در صورت خدا یاورتون :)
پاسخ:
 ولی مال من واقعیه ..
این مورد رو قبول دارم به شخصه ... اما این یکی فرق داره ... هر چند باید اجرا بشه تا بالاخره یه خدافظی به نتیجه برسه :)... ان شاءالله این دفعه واقعا نیستم از دستم یه مدت راحتید :(

خیلی ممنون ...
در پناه حق:)
منتظرتون می مونیم :)
موفق باشید :)

+
وای مرسی شمام ازونا رو برداشتید :))))
پاسخ:
ممنون عارفه جونم ... خیلی ممنون ...:)


+ بعله دیگ یه عارفه بیشتر نداریم که :)
۱۴ آذر ۹۴ ، ۲۳:۵۰ مهدی اصغری
چرا خب؟
پاسخ:
اصلی ترن دلیل دانشگاه و درسامه ... 
موفق باشید :)
پاسخ:
شما بیشتر :)آقای مرادی
هعی ...
جمع دوستان دارن میرن :((((
دلمون تنگ میشه واست :(
به امید حضور دوباره ت ...
مرسی واسه همه ی لطفات ... منتظر اومدنت هستم :)
پاسخ:
منم همین طور زهرا جون ... واقعا الان ناراحتم ها جدی میگم .اما... 
ممنونم :|
خواهش میکننم من که کاری نکردم ... بازم لطف داری:)
+به اسرا سلام برسون :(
نبود خدافظی کنم ازش:(
نمیدونم چرا همه دارن با هم خداحافظی میکنن و از وبلاگ نویسی کناره گیری :(
:)
پاسخ:
آخه داره وضعیت قرمز میشه و به امتحانا نزدیک میشیم ... دلیل اصلی من همینه 
و آرامش ذهنی خودم :)
۱۴ آذر ۹۴ ، ۲۳:۵۸ زهرا فاطمی
سلام
وبلاگ نویسی خوبه با داشتن هدف و رعایت اولویت ها..
الهی که کارهاتون به سامان باشه و ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنین.
ما هم دعاگوی شما هستیم..

شاد باشید و سرزنده الهی
پاسخ:
سلام 
بله ، حرف شما بسیار درست :)
چشم حتما ... ممنونم از حضورتون

ان شاءالله پیروز باشید
اهدافتونم پایدار
اهم اهم!! اگه جدی جدی باشم ،می تونم بگم تا وقتی آدما نتونن وابستگی خودشون رو به چیزایی که خیلی دوست دارن و به عبارتی اونقدرررر عادت شده براشون که داره جزو خلق وخو شون میشه،از بین ببرن،باید تا می تونن درد فراق بکشن و ازش دور باشن...
اتفاقی که کم وبیش همه مون دچاره شیم و کمتر کسیمون به فکر چاره می افته!!
در هر صورت(!!)منو یادت بره اونوخ آی کیل یوو بق بقوو :)))
منتظر بازگشتتم :)****
دعا کن واسه امتحانای هر دومون دوست جان مهربااااان:)))
پاسخ:
واقعا همین طوره که میگی ... همه سعیمو میکنم... :/
نرگس جونم مگه میشه لطفاتو فراموش کنم ... اصلنم یادم نمیره ...
ممنونم عزیزم 
ان شاءالله  دوست گلم ... بهترین نتیجه :)))
دلم برات تنگ میشه..
منتظرم زودتر برگردی به بیان :)

موفق باشی عزیزم

تو هم حلال کن ؛ )
پاسخ:
نگار جونم ... منم همین طور 
:)))

ممنونم وهمچنین عزیز جان

;)
می دونی چقد کمین کرده بودم نظراتت باز شه -__-
ینی چی دارم ترک می کنم
نداریم عاغا نداریــــمممممم
بیان بدون بق بقو نداریم -__-
بحثم نکن -__-
نبینم بری تا بیستو هشتما
کلاموم میره توهم :))
پاسخ:
خیییییلییی ممنونم مهرناز جونی :)))
 خب یعنی دارم ترک میکنم  ;دی
معلومه دیگ برا همین هی میام به دوستام سر میزنم دیگ :)(:
فقد چند روز دیگس (:)
:*
سلام عه چه عجب باز شدن نظرات یلداتون شیرین البته گذشته ها گذشته الآن زمستونتون مبارک
پاسخ:
سلام ،آره پست آخر و در باره بق بقو باز شد :)

خیلی ممنونم 
زمستون شمام مبارک :)
کلا طنز کلاه قرمزی پر حرفه......
پاسخ:
آره همین طوره ...:|
۰۱ دی ۹۴ ، ۰۲:۲۹ مهرناز .ج
چند روز دیگه؟ O_o
دقیقا میشه 28 روز دیگه :|
تو یا معنی چند روزو نمیدونی، یا چند روز ندیدی :دی
عاره باید بیای سر بزنی ^__^
ولی جدا از شوخی هر وقت، وقت کردی
سر بزن به ما و بینداز نظری
نباش از حال ما در بی خبری
ما دست از بیان کشیده و چشم به دریم
چقدر ساده از این یخ زده دل می گذری

چی شد 😂 خلاصه بیا 😂🌹🌹
پاسخ:
قربانت برم مهرناز  :)
آره دیگ 28 روز ~_^
ان شاءالله حتما میام :)
خیلیی قشنگ بود ... خیلی 
💐💐💐💐
عههه !!!!

ایشالله امتحاناتت خوب بشه زودتر برگردی:دی
پاسخ:

سلام‎:)‎

ممنونم،انشاءالله ‎:)‎

۰۱ دی ۹۴ ، ۲۲:۳۴ مهدی مهدوی
سلام

ببخشید دیگههههه نشد خداحافظی کنیم.
...
حالا که ما آمدیم شما داری میری؟!!!

ان شاءالله همیشه سربلند و پیروز باشید.
پاسخ:

بَح بَح سلام‎:)‎

خوب هستید ان شاءالله...خوش حال شدم نظرتونو دیدم.

شما بیخبر رفتید...به هر حال بازگشتتونو تبریک میگم‎:)‎

ان شاءالله همیشه پیروز باشید!

بــــــــَـــه ! سلاااام بق بقوی عزیز :)
خوبم شما خوبی؟! امتحانا خوب بودن؟

مرسی ممنون قشنگ می بینی :)


+ این شکلکارو چه جوری تو کامنتا میزارین؟؟
پاسخ:

سلام بر رهگذر عزیز‎:)‎

الحمدالله بد نبود‎‎‎;)‎

البته هنو نمره هام نیومده

توضیح دادم برات ... وبلاگ پلاک هفت‎:)‎

۲۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۸ حاج خانوم
خدا رو شکر
کی به صورت مستدام برمیگردی؟
پاسخ:
ممنون،ان شاءالله فردا آخرین امتحانمو بدم وتمام‎:)‎
ســـــــــــــــــــلام بق بقو...
پاسخ:

درود بر ساناز باشد که مارا دوباره از تحلیل های خود بهرمند سازی‎:-*‎

دعا کن برام ... دعاهات میگیره ساناز*_*

سلام
پس فردا به صورت رسمی بر میگردید ان شاالله ؟ :)
28 دی هم رسید ....
پاسخ:

آره ان شاءالله عمری باشه:))

میگیره دیگ...

ممنون

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.