بق بقو میگه: :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

بق بقو میگه:

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ب.ظ
به نام خدا
سلام :)
حال و احوالاتِتُون اِن شاءالله خوش است !
اگه نیس خوش شَود به امید خدا :)
هر چیزی تموم میشه امتحانای منم تموم شد ^_^ (بماند که در این بِین مَن نابود شُدَم :/)
اصن نمیدونم چی بنویسم .
ها ... یه تشکر از دوستانی که جویای حال بق بقو بودن، ممنونم از لطفشون :)
بعد این که تو این مدت من اغلب وبا میرفتم ... گاهی نظر میذاشتم گاهِیَم نمیذاشتم ... خلاصه به یاد همه بودم :)
+اینقدری که دیشب خوش حال بودم فردا امتحانام تموم میشه امروز اصن خوش حال نیستم  :)
یعنی همیشه همین جوریم :دی
+جای همه خالی بعد امتحان رفتیم با دوست خود بستنی شکلاتی خوردیم ^_^
+حرف زیاد دارم ، امادر مجالی دیگر :)


۹۴/۱۰/۲۸

نظرات  (۵۱)

۲۸ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۰ آوو کادو
تبریک بابت اتمام امتحانات :-)
پاسخ:
خیلی ممنون ^_^
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۰ میچکا بانو
منم قبل از تموم شدن امتحانا خیلی خوش حالم ولی بعدش نه :||
پاسخ:
آره نمدونم این چه حالیه ... اصن هیچ حسی ندارم .
انگار نه انگار که این همه مدت منتظر همچین روزی بودم :دی
سلاااام
وای دلم برات تنگ شده بود....
خیلی خوش اومدی :)
پاسخ:
سلام
گندومی جونم ...الان چطوری ،دیشب اومدم وبت  :/
اون متن رو هم خوندم :(
خیلیم ناراحت شدم ، دعا کردم حالت بهتر شه ... منم اینجوری میشم گاهی اوقات :|
الان خوبی :)؟
ان شاءالله پر  از انرژی گندومی باشی :))
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۴ دانشنامه دفاعی
به به
خیلی خوش آمدید
چه قدر هم عالی
بستنی هم نوش جان
من دیروز بستنی با طعم انبه یا به قول نیما کوچولو ممبه خوردم. حالم بد شد.
اصلا نخورید خوب نیست. البته آب ممبه خوب است من دوست دارم اما بستنی ممبه به درد نمی‌خورد.
پاسخ:
:)))))) ممبه
خدا حفظش کنه نیما کوچولو رو :)
خیلی ممنونم از لطف شما :)
بازم ممنون
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۴ اِف.. زِد ..
سلام خانوم..

خوبی گلم؟.. دلم برات یه ذره شده بود..

بعله میومدی وبمون..نظر هم میزاشتی ولی اجازه نمیدادی ما نظر بزاریم که..

حالا هرچی.. ان شا الله نتیجه امتحانات عالی میشه.. منم فردا رو برم دیگه تمومه..

التماس دعای فرج
پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــلام :)
دیگ الان جبران کن خوب ;)) (معذرت میخوام دوستم)

ان شاءالله آخری رو هم بدی ... عالیم بشی و تمام :)
اللهم عجل لولیک الفرج
یه نفس راحت میکشی پس
بححححح بستنی شکلاتییی دوس داشت
پاسخ:
نفس راحتو موافقم :)

وای المی جات خالی ... خیلی خوب بود اونم بعد آخرین امتحان :))
سلام خانم بق بقو
من از وب شما دیدن کردم
وب زیبایی دارید
اگر مایل به دنبال کردن هستید به اینجانب خبر دهید
باشد بنای خیری
:D
پاسخ:

سلام همون باشد بنای خیری ....
سلام
باز این بق بقو اومد^_^
نبودی خوش میگذشت ها :)))
پاسخ:
تو که نمیدونی ... به اِسرار خود شرکت بیان اومدم ... اینقدر بهم گفتن خیلی جای بق بقو خالیه ...
اصن همه افسرده شدن ...
اینقدر خواهش کردن که پذیرفتم دیگ :دی
میدونم خیلی دلت برام تنگ شده بود . تازه کسی نفهمه اما شنیدم خودت رفته بودی بهشون گفته بودی که به من بگن بیا
خلاصه اومدم خوش اومدم:|
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۶ محمدامین فضلی
سلام صفای قدمت (:) ناز نفست خخخخخخخ
خیلی خوش اومدی
پاسخ:
بَه بَه ...
شمام خیلی صفا اوردین :دی
خیلی مچکرم :)
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۳:۵۰ کوثر متقی
به به 😉
به سلامتی ان شاءالله ❤
نوش جونت
پاسخ:
مرسی کوثر جونم :*
ان شاءالله
ممنونـــــم :)
❤ ❤
سلااااام :)
بسی بسی تبریک بابت اتمام امتحانات :))
و
بسی بسی خوش اومدید :))
پاسخ:
بسی بسی  مچکر از عارفه :))
و
بسی بسی لطف داری :))
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۳:۵۴ کوثر متقی
یعنی عاشق سرعتتم😏
هرروقت کامنت بدم می مونم چون میدونم سریع الوصول😍
پاسخ:
قربونت:)
بعله دیگ ... نیخوام منتظر بمونید :)))
تا وقتی باشم به سرعت تایید میزنم :)

سلام
مبارکه امتحانات تموم شدن :))))
پاسخ:
ممنونم نگار
کی بشه خبر فارغ التحصیلیمو بذارم  :دی
سلام
به پایان رسیدن این شب تار و روزهای مرگبار رو تبریک میگم :))
پاسخ:
آخ
شبای تار :|
خیلیم تار بودااااا :دی
ممنونم :))
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۸ زهــرا ..
سلام خوش اومدین :)
تبریک ..
:)
پاسخ:
خیلی مچکرم ^_^
مرسی عزیز دلم... آره خوبم الان :)
ممنونم از دعات دوست گلم :)
پاسخ:
خیلی خوبه که خوبی ... خوب باش همیشه :)

خیلی لذت بخش در حق هم دیگه دعا کنیم :)
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۵:۰۵ دختر مهتاب .....
خوش اومدید ....
پاسخ:
ممنونم :)
بازگشتتان رو تبریک می نماییم و اینا :))
ان شاءالله همیشه در کنار خانواده شاد و سلامت باشید
پاسخ:
نمیشه یه بار بقیشم بگید منظورم بقیه " اینا "
خیلـــــــــــــــــــــــی ممنونم :)
ان شاءالله شماهم در کنار خانواده شاد و سلامت باشید !
نه نمیشه
میخوام در خماریش بمونی :D
پاسخ:
الکی ...مثلا
باشه ، من اینجور تصور میکنم که شما بقیه "اینا"رو میدونید :دی
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۵:۳۵ مهرناز .ج
بق بقوووووووووووووووووووووو ^____^
اصن چراغ ستاره ات روشن شد، همراهش چراغای منم روشن شد ^__^
مبارکا باشه این اتمام امتحانا :))
بسی خوشحالیم بابت بازگشت قهرمانانه ات ^__^
نظرات هم باز شد ما را این همه خوشبختی محاله :))
پاسخ:
مهرناز ... مهرناز
یعنی عجیب شرمنده میکنی ها ...
قربونت برم :))
خیلـــــــــــــــــــــــــــــــی مچکرم :**
آره دیگ نظرات باز شد .
❀ ✿ ❁ ✾
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۶ ماه بانو
تبریک ب خاطر تموم شدن امتحانت و بازگشت دوباره:)
خوش اومدین...
پاسخ:
خیلی ممنون ماه بانو جون :))
ممنونم :)
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۶:۲۹ زین العابدین
ملت انگار منتظر بودن شما پست بذاری حمله ور بشن
خوب این همه وبلاگ نویسای بیچاره و تنها منتظر کامنت و نظر، شما کامنت داری برو برای یه نیازمند بذار، والا
به هر حال به جمع معتادا خوش برگشتی
پاسخ:

:)))))

همه لطف دارن،شمام لطف داری‎:)‎

آخه شما که تا چند وقت پیش همه کامنتاتونو بسته بودید....من میومدم میخوندم باز میرفتم...باید اطلاع رسانی کنید دیگ‎:)‎

آره دوباره معتاد شدم رفت:)))

بق بقو باز می گردد! :D
پاسخ:
آری آری درست است من بازگشتم:)))
عجیب دلم پره ها !
مارو برعکس پارسال و پیارسال اردو نبردن ! برای استراحتم روزی ک جزو امتحانات نبود ولی دفاعی داشتیم و یک ساعت و نیم گفتن برید حیاط استراحت کنید مثلن :|
الان م چی بگم ؟ ://
پاسخ:

اِ،اونو به جای اردو براتون گذاشتن‎:/‎

باز خوبه مارو حداقل از در مدرسه میبردن بیرون داخل شهر میچرخوندن:)))

اشکال نداره ،خودت یه روز با دوستات برو بیرون:)

۲۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۴ مهراد فروتن
بازگشت پیروزمندانه شما را از جبهه های مقدس جنگ (امتحانات) تبریک می گوییم.
:)))))))))))))))
امید است همواره شاد و موفق و پیروز باشید.
ارادتمند.
پاسخ:

آخ آخ ...جنگ سختیم بود

آره دیگ من اومدم ،باز شما به جای من رفتید به یه جنگ بسی سختر (کنکور ارشد)....باشد که شما نیز از این جنگ به سلامت باز آیید.

:)))))))

من نیز تمام این امید هارو براشما آرزومندم به همراه سلامتی‎:)‎

۲۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۰ ✿شمیم زندگی✿
ازمانیزتمام شد
پاسخ:

به به

دیگ از این بهتر نمیشه ^_^

۲۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۱ ❤منتـــظر المـهـدی❤
سلام عزیزتبریک میگم.....
پاسخ:
قربان شما ... ممنونم‎:)‎
+ بسی دلنشین...
پاسخ:
لطف دارید شما ^_^
بابام اجازه نمیده :|
پاسخ:
عه ...
البته منم باید کلی التماس کنم . تا رضایت بدن :/

۲۸ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۸ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
تبریک
پاسخ:
مچکرم ^_^
سلام و درود

گفتم الکی خداحافظیتون :دی

والا...

از دیدن وب به روز شدتون مفیوض شدم :)
پاسخ:
درود

من الان قریب به 50 روز نیستم ...بازم میگید الکی بود... میخوایید یه دوره دیگ خدافظی برم :دی

با تشکر از شما :)
سلام
خسته نباشی دلاور :)

بماند که در این بِین مَن نابود شُدَم :/ > لایک ...
پاسخ:
قربان شما :)

آره واقعا حقیقته ... :|
۲۹ دی ۹۴ ، ۰۸:۴۰ علی اصغر
سلام
امتحانتتون تموم شد
شاد باشید
پاسخ:
سلام
بلی
ممنونم:)
ســــــــــــــــــــــــلام دوســــــــــــــتم.............
من نیز بازگشتم.........
تو بستنی خوردی؟ اونم شکلاتی؟؟ اونم بـــــــــــــــــدون من؟؟؟اصن به تو هم میشه گفت دوســــــــــــــــت؟؟؟؟؟ :((
حالا که بدون من خوردی اینم نوش جان بفرمایید:
در پاسخ به م.ح... 23:13
منظورت از غریب همون قریب(به معنی نزدیک) نیست دلبندم؟؟؟
دانشجویی که قریبو اشتباه بنویسه از نظر من نمره املاش صفره،صـــــــــــــــــفر! ولی من با 9/5 میندازمت معدلت نیاد پایین!
اعتراض هم وارد نیست! کامنتا با دستِ باز تصحیح شدن! ; ))
پاسخ:
درود بـــــــــــــــــــــــــــر خودت ساناز :)
واااااای چقد خوب :)))
آره با مهسا بودم D: .... تازه به فائزه هم نگفتیم ... :))))) .. اگه بفهمه فک کنم لهیده ایم :)))))
تازه امروزم رفتیم بیرون با مهسا و فائزه :)))جایت خالی

ساناز ساناز ...:/
بزا بیای بعد غلط املایی بگیر :|
باز خوبه دست باز صحیح کردی ... حالا نمیشه 9/75 بهم بدی ، خواهش میکنم ساناز :))))
اصن آدم این کامنتا رو میخونه روانش شاد میشه:)) چه استقبال های گرمی!چه تبریک هایی! یاد این کمپای ترک اعتیا میفتم
بقبقو هستم یک معتاد! تقریبا 50 روزه که پاکم....
بگو ماشالا! :))
حالا منم به خاطر خالی نبودن عریضه بهت تبریک میگم دلاور! یا نه بهتره بگم قهرمان! آره همون قهرمان بیشتر به قضیه میخوره...تولد دوبارت مبارک قهــــرمان!خخخ
جیغ دست هوراااا :)))
پاسخ:
ساناز من الان یه معتاد واقعی شدم دوباره :)))))
درست ترک کردم ، اما باز دوباره شروع کردم :)))))))


براچی قهرمان بیشتر بهم میاد ؟!؟!!؟؟ من میخوام دلاور باشم :/
هوراااااااا:)))))
یه دستی هم به سر و وضع این وبلاگت بکش...یه رنگی،لعابی ، چیزی...بدبخت رنگش مثه گچ سفید شده :)
پاسخ:
دستو که میکشم ،اما وقتی دست بکشم فک کنم از گچم سفید تر بشه ... یافتن یه هدر کاری بسی سخت است .
فعلا یکی درست کردم ... نمیدونم میذارم باز شایدعوض کردم معلوم نیس :)
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۳:۵۱ مــــــــ. یــ.مــ
به سلامتی:)
نوش جونتون:)))
پاسخ:
ممنونم ^_^

پ کجا گذاشتی؟
یعنی چی؟
پاسخ:
اومدم دوباره نوشتم :)))
بازگشت شما ب آغوش جامعه را تبریک میگوییم :))
پاسخ:
آغوش جامعه مجازی :))))
ممنونم :)
بسلامتی ان شالله
پاسخ:
ممنونم یسنا سادات
میبینم که مشغولی با وبلاگ تکونیت :|
ببین طلایی چیزی پیدا کردی برا منه ها : دی
پاسخ:
الان تکوینی یعنی چه ؟!!؟
عه میخواستم الماساشو بهت بدم :دی
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۹:۴۶ ام اسی خوشبخت
سلام
ان شالله که امتحانات رو با موفقیت پشت سر گذاشته باشید:)
همیشه حس آخرین امتحان و فرداش همینطور بود، اول خوشحالی و بعد خنثی
متشکرم که به یاد ما بودید :)
پاسخ:

ان شاءالله :)
آره خیلیم خنثی :)
خواهش میکنم... بالاخره همسایه ما در بیان هستید :)(:
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۳ سینا مرادی
خوش اومدی ^_^
پاسخ:
ممنونم^_^
۳۰ دی ۹۴ ، ۰۱:۳۴ ههـــ ـــــ
سلام :)
پاسخ:
سلام برشما :)
وااااااااای بقبقو من خیلی گلبهی دوست میدارم....
هرچی میخوای بذاری بذار فقط گلبهی باشه! باشه؟
اصن رنگ سال 2016 هم هست

در مورد نمره هم اگه یه پست (بدون غلط املایی) بذاری 9/75 بهت میدم! دیگه چی میخوای؟؟!
پاسخ:
اِی تقلید کار منم گلبهی را عاشقم :))))
الان نظرتو کامل نگفتی ساناز خوبه یا بده ...؟


10 میخوام 
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۶ حاج خانوم
تبریکات حاج خانومی عرض میکنم :)

بستنی شکلااااااااتی میخوام
پاسخ:
حاج خانوم حال شما ... امتحانای شما در چه حالِ

:)
قالب نو مبارک
طرح بق بقو مبارک :)
پاسخ:
ممنونم
طرح بق بقو ؟
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۱۳ عــ ـاکـ ـف ...
اصلا این تموم شدن ِ امتحانا ،
حکم ِ بهشت ِ زمینی رو دارن :)
پاسخ:
:)
طرح بق بقو ؟ > منظورم اون عکس بالای وب :)
پاسخ:
بلی گرفتم‎:)‎
قالب وبلاگ ساده س ولی رنگش عالـــــــــــیه...
پاسخ:
خب سادگیو دوس دارم :)
رنگشم که خیلی دوس دارم :))
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۴ صحبتِ جانانه
با تاخیر تبریک!
اینقده ملت هجوم آوردن تبریک بگن :|
پاسخ:
خیلی ممنونم :))

همه لطف داشتن ^_^

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.