حالا تو پست توضیح میدم ... عِه :/ :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

حالا تو پست توضیح میدم ... عِه :/

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ

ب توکل نام اعظمت «بسم الله الرحمن الرحیم» :)

سلام

من گفتم امتحانام تموم میشه همش میشینم پای وبلاگم ... الان

از هر طرف صدای دوری از اینترنت به گوش میرسه ... ما شاءالله هر کسیم درخواست خودشو از بق بقو داره .

این چند روز که اصن خونه نبودم :|

خلاصه الان لِه لِه ام ... معنی واقعی کلمه رو دریابید :/

همون امتحان داشتم وقتم بیشتر آزاد بود :(

من امتحانامو میخوام :((

تو این دوروز هم هیچ وبلاگی نیومدم اصن نمیدونم چه خبره ... چه خبره؟

+اگه میشه لطف و مرحمت بفرمایید ... قالب رو با نظراتتون زیر سوال ببرید،خلاصه جهت بهبود قالب نظرتونو بفرمایید:|

+بازم حرف زیاده ، اما اگه خدا بخواد در مجالی دیگ :/

۹۴/۱۱/۰۱

نظرات  (۱۹)

۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۰ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
قالبت خیلی قشنگه
پاسخ:
واقعا ... یعنی زیر سوال نمیبریدش ؟!؟!!؟

خیلی ممنونم :)
صدای دوری از اینترنت :) صدای بدیه اونم بعد امتحانات ...
+ در مورد قالب هم باید بگم که یه مقدار ترکیب وبلاگتون بهم خورده البته هدرتون خوبه ولی ترکیب صورتی که گذاشتید یه مقدار همچین با بقیه اش(هدر و پست ها و ستون سمت چپ) جور نیست :)
پاسخ:
آره ، خصوصاً برا منی که همش پای نت بودم
تشکر بابت ...زیر سوال بردن :)
به نظرم بک گراند رو به سفید یا خاکستری تغییر بدید و منوی اصلی رو همین رنگی یا اگه رنگ بهتری پیدا کردید بزارید ....
پاسخ:
کلا دوست داشتم یکم ، روحی از رنگ به وبلاگم دمیده بشه :)
خاکستری که بود . اول تصمیمم رو سفید بود ...اما یه جوری میشد 
بازم خیــــــــــــــــــــلی ممنونم :)
خبرای خوش :)
من بی دندون شدم :))
اسرا تعطیل شد!! :/
شمیلا غمگینه! :(
امممم
دیگه به کیا سر میزنی؟! بگو تا خبرای اونا رو هم بگم :)))
پاسخ:
الکی ... دندونتو کشیدی o_o
اسرا> اون مورد رو از یه جای دیگ فهمیدم :/
ای بابا چرا غمگین :(

قربون دستت گندوم ... به زحمت افتادی :)...اگه فرصت هست کلی برام از وبا بگو هر جا خودت میری~_^
یعنی امکانش هست آیا؟
قالب خوبیه :))
الان زیر سوال رفت?! D:

من بودم خبری نی !!! :))))
پاسخ:
ممنون ...
ای بابا قالبم که لِه شد ;)

با تشکر از عارفه :))
سلام بق بقوی نازنین..

خوبی خواهری؟

میخوای بیا امتحانای منو بده؟.. این ترم تموم شد ولی برا خرداد دارم.. تو بیا یه کاریش میکنم الان بگیرن
پاسخ:
سلام F.Z عزیز ...
شکر :)

باشه پس باهاشون هماهنگ کن دارم میام ... اومدم امتحان از م بگیرن ها :)
اخ اخ اوضاعت مثه بعد کنکور منه که میگفتم اسوده میشینم ولی همش بیرون بودم درحال کار های والدین را انجام دادن:))

قالبت را دوس میدارم:دی خداایی^_^
پاسخ:
عه تو هم این گونه مث منی پس :)

وااااقعا ...ممنون ، بازم اگه جایی لازم بود زیر سوال ببری بهم بگو باشه :)
قالبت ناز❤
زیر سوال!
اگه به جای آدرست اسم وبلاگت در هدر بود هم جالب میشد
پاسخ:
ممنونم کوثر جان :))

این کارو کردم کوثری ... اما یه جوری شد o_O
زیباست اما بسیار روشن است :))
دنبال شدی :D

یاد ضیا افتادم
پاسخ:
میخوام وقتی اومدی اینجا دلت روشن شه :))

راس میگی :"(

خودمم یادش افتادم ، گفتم بزا بنویسم :))))
قالب خوبیه
پاسخ:
با تشکر از شما
تا ته تراشیده دندونمو!!!!! :(
به پلاک 7 سر بزن فقط :)))
پاسخ:
الان وبت بودم :))
خوب میشی :)
زدم ^_^
:-)
پاسخ:
:-)
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۰ دانشنامه دفاعی
لپ کلام
قالب جدید مبارک
اول فکر کردم اشتباه رفتم
پاسخ:
خیلی ممنون :)
قشنگه...
مبارک باشه
پاسخ:
ممنونم ^_^
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۲۶ پوریا آریافر
چه قالب قشنگی
:)
امتحان ها رو خوب دادی؟ :)
پاسخ:
ممنون^_^

خداروشکر تا الان نتایج رضایت بخش بوده:)
خیلی قشنگ و متناسبه

منم تو امتحانا بیشتر بیکار ... اینا از حکمتای خداست
پاسخ:
ممنونم حاج خانوم :))

میدونی آخه تو امتحانا به بهانه امتحان کسی بامن کاری نداره ;)
یه چیزی سمت راست بذار (مثلا آخرین مطلب و بازدید روز و تعداد حاضرین تقویمو ...)اینجوری وبلاگت خیلی دراز شده :))
رنگشو هم عوض کنی خودتو لهیده فرض کن :)
پاسخ:
بلی چشم ...

لهیده ... :||||
حالا سعیمو میکنم ،اما قول نمیدما :)))))
بق بقو عجب اسم زیبایی نوستالژی
صبح های تابستان و صدای کبوترها و ایوان خانه ی پدرم...
پاسخ:
خیلی ممنونم ^_^
چقد خُب :)
باحاله
بقط نارنجیش قشنگ نیس
یکم پررنگ تر شاید جذاب تر باشه
پاسخ:
ممنونم :)
نارنجیO_o
گلبهیه هااااا

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.