قاطی پاتیه ... :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

قاطی پاتیه ...

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ق.ظ

به نام خدا 

سلام :)

این پست توضیحی و درخواستیه :)

1-تشکر میکنم :)

2-من لپ تاپ ندارم  الان اصن یه وضعی دارم ، آخه از یه ادم معتاد یه دفه ای میان لپ تاپ میگیرن :/

که بعدش بره از زیر زمین یه سیستم داغون بیاره ؛که سرعتش مثل لاک پشت :/

بعدشم بره رو اعصابش دلش بخواد یه سنگ برداره بزنه تو مانیتور ;)

3-گفتم که چقد شما ها و دعاهاتون خوبید ^_^ ...خیلی خوبید خیلی ... خدا شما هارو برا من نگه داره  :)

4-انتخاب واحدم خیییییییییییلی خوب و عالی انجام شد :) شکر ... البته جاداره اینجا یه "بماندی"بگم :از بس رفتم اتاق مدیر گروهمون وقتی منو میبینه میگه بازم تو :| :))))) 

خیلی انسان خوب و شریفی هستن ایشون:)

5-و بازم دوباره بوی ترم بهمن به مشام میرسد :|... والا من هنو خستگی از تنم بیرون نرفته ترم جدید شروع شد :|...منتظر عید میمونم D:

6-من این ترم 18 واحد خالص درس تخصصی و اصلی دارم :|؛یه دو واحدیم عمومی :)...اینارو میگم که حضور کم رنگم موجه بشه D: (و یه استاد سر سخت  :(:)

7-میشه درباره من بگید ؛ فک میکنم تا الان یه شناختی ازم پیدا کردید ...بگید هر چی که ازم برداشت میکنیدو بگید ؛ قول میدم بهتر تر بشم :) این همون مورد درخواستِیَس ها :)

8-دیگ ببخشید نوشته هام این قدر قاطی پاتیه ...

9-آرزوی سلامتی برای همتون^_^

10-....

۹۴/۱۱/۱۸

نظرات  (۲۵)

بق بقو خاصه :)
پاسخ:
نرگس ...
من که میدونم الان تو دلت یه عیبمو گفتی ...بگو بگو راحت باش نهایتش ستاره دارت میکنم دیگ :)))

ممنونم :)
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۵ پوریا آریافر
سلام
موفق باشی :)
ترم چندی؟
بق بقوی خوبی هستی :))
پاسخ:
سلام 
همچنین:)
ترم 4
همین :|
خیلی ممنونم ازتون ^_^
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۷ . امیررضا .
سلام
اجازه بدید درباره شما بعدترها بنویسم براتون.
بی لپتاپی رو به شدت باهاتون همدردی میکنم !
شما سنگ میزنید به مانیتور من مانیتور و سیستم رو از ارتفاع بلندی به پایین هدایت می کنم !
این همه درس تخصصی برای یک ترم خیلی ریسکه !
مدیر گروه ما حتی نمیدونیست میشه دوتا درس رو با هم هم نیاز کرد و انتخاب کرد یا خیر ! وقتی میرفتیم ازش میپرسیدیم یک نگاه به ما میکرد ما هم یک نگاه به هم میکردیم و مدیر گروه میگفت
نمیدونم ، میشه ؟ ، بپرسید به منم بگید !
آدم بسیار پر مغز و خوبی بود اما اصلن مدیر گروه خوبی نبود !
ببخشید انقد کامنتم قاطی پاتی شد !
پاسخ:
سلام 
هر طور راحتید :)
:))))) 
آره واقعا ، اما اون موقع زده بود به سرم فک کنم :|...حالا که ور داشتم ان شاءالله که به خوبی بگذره

عجب مدیر گروهی بودن :))
خواهش میکنم خیلیم مرتب بود :)
:)
ما الان تو حذف اضافه ایم یعنی استاد انقدررررر بوووق که میترسم درسشو که خیلی دیگه داره سخت گیری میکنه براش حذف کنم ترم های بعد تلافی کنه نمره نده:(((((((
خودتم که عالی مهربان شوخ وبتم زیبااا قلمتم که خوبه..
پاسخ:
ای بابا از استادای سخت گیر چی بگم :|
ان شاءالله کارت درست بشه :)

تشکرات فراوان از یسنا سادات :)
سیستم نو مبارک :دی

همممم خب یه شناخت کلی دارم ازت..
فقط اینکه تا الان جز خوبی ندیدم :)
همین :)
پاسخ:
یعنی این تبریکتو خیلی گرم پذیرا هستم :|

من یادمه یه بدی ازم دیدی ؛ تو دلت مونده نمیگی ... زود باش بگو ;)

خیلی ممنونم ازت :)
فقط میتونم برای شما آرزوی موفقت بکنم :-)

7. شما بهتر هستی ;-))
پاسخ:
:)
خیلی ممنونم 

:دی
سلام!
خدا رو شکر که خان انتخاب واحدت خوب پیش رفته :))
خیلی پست هات دلنوشته و ذهنیاتت نیست که بشه شخصیتت رو شناخت. از موضوعات گوناگون می نویسی. ولی بنظرم پرانرژی هستی، اجتماعی و مذهبی.
پاسخ:
سلام 
آره واقعا خدارو شکر :)
هوووم ؛ ممنونم  :))
آخ خدا از من لبتاپمو هیچوقت نگیر که دق میکنم :/
ترم 4 چه خوب. خداروشکر که انتخاب واحد خوب پیش رفتو خیلی معقوله استرس زاییه لامصب :/
پاسخ:
اصن خیلی بده :/
آری؛خیلی ،خدارو شکر به خوبی گذشت:)
آدم خوبی هستید
مثل خودم
(لبخند)
من اعتماد به نفس بالایی دارم
در ضمن
درس تخصصی کمتر زندگی بهتر
پاسخ:
(لبخند)
ممنونم 


خب بالاخره که باید وَر دارم ... ان شاءالله بعدش زندگی رو به راه بشه  
سلام
بق بقو با هر سیستمی بیاد بازم صدای بق بقوش دل انگیزه...
التماس دعا
پاسخ:
سلام 

خیلی لطف داری نسیم جان ^_^

چشم 
محتاج دعا
ممنون عزیز
شبت قشنگ...
پاسخ:
خواهش میکنم
شب شمام خوش :)
سلام
آدمای معتاد به هر صورتی که شده به نتشون میرسن :) مث خودم
آفرین به این پشتکار ...

دقیقا مث خودم واحد داری 18 - 2 ..
خدا به خیر کنه :)

بق بقو خوب.. مهربون و صمیمی.. یکم آروم (برداشتم اینجوریه شاید نباشه)
نظر خاصی ندارم

خواهش میکنم
همچنین
پاسخ:
سلام
:)))) واقعا دیگ داشتم دق میکردم :))

عه :)
ان شاءالله 

آروم از چه لحاظ :دی ؟؟؟

:)
نمی دونم من شناخت آنچنانی ندارم ...
اما کلا خوبید دیگه من بدی ندیدم ^_^
پاسخ:
:)
ممنونم ^_^
آروم از چه لحاظ :دی ؟؟؟ > شخصیتی ..
پاسخ:
آره ، بنظر خودمم همین طوره :)
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۰۲ مهراد فروتن
+ یاد پست خودم افتادم :)
+ ان شاء الله این ترم هم موفق باشد. :)
+ یه سری چیز ها در این وبلاگ خیلی واضحه مثلا این که شما عاشق تکنولوژی هستید، خیلی خیلی درس خونید، شاید اساتید رو با سوال های زیادتون به ستوه می آرید :))، خوش اخلاقید، چادری (شک ندارم)، با وقار، در کل از اون دخترهایی که خانم های میان سال (45 تا 55 ساله) تا می بیننشون می گن: ماشاءالله چقدر خانمی شما دخترم :)
این چیز هایی بود که من با خوندن مطالب این وبلاگ از شما تصور می کنم.
پاسخ:
+آمدم دیدم ...نظرمم میگم
+خیلی ممنونم ،شما هم موفق باشید :)
+آره کارهای جدید رو دوست دارم ،به این شدت دیگ درس خون نیستم :))،آره :دی، :)))

خیلی ممنونم:) ؛ دقیقا منظور منم از درباره من همین بود ؛منظورم اینه که همین تصورات ذهنی :)

وای از دست این انتخاب واحد ها یادشون به خیر استرس ها داشته ایم :)
بق بقو رو تازه شناختم چند ماه دیگه نظر میدم :))))
پاسخ:
:)
چند ماه دیگ :|
ببین من در مورد گزینه 10 خیلی حرف دارم!!!!!
اول باید بگم که ....... بعدشم ........... و حتی ........... وقتی که .............. دیگه نمیشه که ................... و این مورد ............. خیلی مهمه! و اینکه در آخر اضافه میکنم .................. مخصوصا درمواقع ................ :)
امیدوارم توضیحاتم کامل بوده باشه :)
پاسخ:
ببن گندومی به جای این که بری برا گزینه 10 اینقدر حرف بزنی بیا برا گزینه 7 اینقدر حرف بزن ؛ که حداقل یه چیزی عاید من بشه :|

+اینقدر کامل؛ که الان تو فکر رفتم :/
یه دختر خوب،مومن ،مهربون،یکم شوخ و شیطون،یکمی هم لوس فکر بچه آخری باشی😉
پاسخ:
لوس :|
لوس :|
لوس :|
دقیقا کجا فک کردی من لوسم ؟سوال شد برام :))
نه بابا کجا بچه آخرم ؛ یه خواهر دارم همچون شیر بعد از خودم :|
خیلی ممنونم^_^
عزیزم بق بقو جونم انشالله که همیشه و در تمامی مراحل موفق باشی
و اما شماره ۷
مهربون، خیلی مهربون. مومن و با اعتقاد. عاشق سیستم و تکنولوژی. اجتماعی.
یه چیزی رو راجع به مومن و با اعتقاد بودن بگم اونم اینه که با اینکه عقاید خودتو داری ولی به عقاید بقیه هم احترام میزاری.
اگه چیزی باب میلت نباشه و مخالفش باشی فقط نظرتو میگی. دیگه زیر سوال نمی بریش و این از نظر من یه اخلاق خیلی ارزشمنده
بازم اگه‌چیزی یادم اومد میگم و در اخر میگم که من خیلی بق بقو‌رو دوس دارم :) ^_^
پاسخ:
ممنونم مهرناز جونم ^_^
قربون شما،خیلی قربون شما،ان شاءالله که همین طور باشه که میگی :)

واقعاً .... خیلی ممنون (با لحن دختر همسایه)

آره حتما بگو :)
من نیز در آخر نسبت به مهرناز خیلی ارادت دارم ^_^
بله :)
بله:)
بله:)
از کامنتات دیگه... یکم لوسی، یه کوچولو ...خیلی کم ...اگه نیستی پس واسه من خودتو لوس میکنی :))
ای بابا نیستی... آخه لوسا معمولا اخری هستن :دی
تو هم بیا من یواشکی نقد کن :دی
:***
پاسخ:
:)))))
کوثر تو به همون دلیلی که خودتم میدونی استثنایی دیگ ... من ارادت دارم نسبت بهت
نه دیگ آخری نیستم :دی
باشه حالا میام :|

این خیلی خوبه که انتخاب واحدت ختم به خیر شد :)

نظر شخص بنده در مورد بقبقو:
مهربون
لجباز(اینو فقط من میگم که تو دنیای حقیقی میشناسمت!)
پر انرژی و البته گاهی هم در کنارش شیطنت دیده شده :)
خوشحال و خندان
کوکب آزار :)) و البته ساناز آزار(درجریانی دیگه... لازمه بگم؟؟)
فعال و پایه
عاشق وسایل فانتزی(از لباس و کیف و کفش تا بدلیجات و گوشی و هرچی...)
به معنی واقعی کلمه یه معتاد به اینترنت و کامپیوتر :)))
املا هم صــــــــــــــفر :(((
.
.
.
پاسخ:
وای ساناز جان من ... بیا بگو بازم تصمیم گرفتم نظرتو بذارم تو پست بعدی 
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۳۹ عرفـــــ ـــان
ولی انتخاب واحد من خیلی بد شد از این مدلا که هی بینش خالیه :(
پاسخ:
عه ،آره اون مدلی اصن خب نیس :|
من ترمای قبلیم اینجوری بود

موفق باشید! باز خوبه همون سیستم بود :)
خب خصوصیاتتون؟! : خوبید! همین!
پاسخ:
ممنونم؛ همچنین شما ...آره خدا خیرش بده کارمو در حد وبلاگ راه میندازه :)

ممنون:)
نه بابا همونی که گفتم نظرمه
عجبا :)))
هرزنامه تو چک کن
پاسخ:
:)
گفتم اگه هست بگو :دی

چک کردم ؛ گرفتم :)
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۹ ههـــ ـــــ
سلام هستیم نفسی میگذرد اما کاش نبودیم و اینهمه هیاهو نبود ارام صورتم رو میذاشتم رو خاک و تا ابد میخوابیدم
پاسخ:
سلام 
خوبه که هستید .
شاید الان بتونم این حالتونو درک کنم :|

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.