آموزش رانندگی :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

آموزش رانندگی

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۳۹ ب.ظ

آموزش رانندگی پدر به بق بقو

خب بابا جان ماشینو روشن کن

باشه

خب حالا کلاج رو تا ته بگیر ، بزن دنده یک(اینجوری)

باشه

حالا آروم کلاجو ول کن , همزمان پاتو روگاز فشار بده

:| باشه (چیجور آروم خب)

به سلامتی ماشین خاموش میشه :/

برای بار دومم و سوم و چهارم و... هر دفه بابا مهربون تر از دفه قبل....

نمیتونم :/

چرا بابا میتونی

تا این که بق بقو کلاج رو تاا ته نمیگیره دنده رو عوض میکنه و یه صدای خییلی بد فک کنم ماشین داغون شد میاد .

حالا بابای من

پاشو ..پاشو ...تو اصن راننده نمیشی

من  بابا تو رو خدا فقط یه بار دیگ

بابا :|

و بالاخره ماشین رو راه میندازم ...50 متر نرفته بابا ؛حالا دنده رو عوض کن

منم تو حین رانندگی (چجوری)

همون جوری که قبلاً زدی دنده یک

هااااا باشه

^_^ ... و اینجاست که ماشین خاموش میشه :|

دیگ بقیه شو نمیگم :دی

چرا اینقدر بابا ها رو ماشیناشون حساسن واقعاً :دی


موافقین ۲۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۳

نظرات  (۳)

یه نقطه ضعف بزرگ دارم اونم رانندگیمه :)
پاسخ:
عه :|
رانندگی که خوبه :)
رانندگی خوبه
توجه ننمودی:)
رانندگی من خوب نی :))))))
پاسخ:
ای بابا
راستشو بگید ... چند بار ماشیونو فرستادید برای تعمیر :))

در کل کسی رانندگیش بد نیستس باید زیاد تمرین کرد
۱۶ تیر ۹۵ ، ۲۳:۳۱ مستر طلبه
:|||||||
و همچنان :||||||
..
..
کشته مرده اون تیکه ام که باباتون میگه برو دنده دو میگید:چه حوری :|
...
...
منم اولین باری که سوار موتور شدم (یواشکی) میهواستم خودمو به کشتن بدم :))
پاسخ:
:)))
خب بلد نبودم :))


دیگ تجربه اولین بار اونم تنهایی نتیجه های خوبی نداره :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.