:) :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

:)

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ب.ظ

دلم گرفته ، ازون دل گرفتگی ها که میترسم ، وسط خنده هام بغض کنم و بعدش یهو ....

 رو صندلی یکم جابه جا شد و متعجب نگام کرد ، نگاهش جوری بود که انگار این حسو تجربه نکرده ... چرا دلت گرفته ؟ اصلا وقتی همه چیز خوبه ، چرا باید دلت بگیره ؟ تو یکی از بی مشکل ترین آدم هایی هستی که میشناسم ، باز منو بگی اگه دلم بگیره چیز عجیبی نیست اما تو ....

 یه لبخند تلخ تحویلش دادم و به منظره ی روبه رو خیره شدم ، واسه حرفش جواب های زیادی زیر زبونم جا خوش کرده بود ، پوست بی رحم کنار ناخنمو با ناخن دیگم کندم و بغض گلومو راهی چشمام کردم ...

هیچوقت از کسی که دلش گرفته نپرس چرا ؟ نپرس چون نود درصد مواقع خودشم نمیدونه چرا این اتفاق افتاده ، نه که ندونه ها ، میدونه اما دلیل بزرگی براش نداره ، مثلا یه اتفاق تلخ ، یه مشکل غیر قابل حل ...

 اون وقتا که آدم نمیدونه چرا دلش گرفته ، مطمئن باش دلایل ریزو درشت زیادی داره که قابل بیان نیست ، قابل توضیح نیست ، از کشتن یه مورچه تا بحث های بی نتیجه و حرفای نصفه نیمه ی دیگران ....

 اینجور مواقع نپرس چرا و سعی نکن که قانعش کنی نباید دلش بگیره ، مطمئن باش خودش قبل اینکه به تو بگه بارها اینکارو کرده اما تأثیری نداشته ... وقتی کسی گفت دلم گرفته ، فقط بذار دلش بگیره و کنارش باش ...همین ...

 هوای سرد پارک ، نذاشته بود بفهمم چقدر گریه کردم ، وقتی به خودم اومدم ، چشمای اونم خیس بود اما دیگه اثری از تعجب توش ندیدم ، سرشو گذاشت رو شونم و با صدای گرفته ی پر از غم گفت : منم دلم گرفته ... حتی بیشتر از تو ...

هیچی نگفتم ، فقط اجازه دادم دلش بگیره ...

مثل من ...

اثری از :نازنین عابدین پور

بق بقو: با این متن موافقید ؟ اگر نه چرا؟(نظرات این بخش بدون تایید نمایش داده میشن)

۹۴/۱۱/۲۸

نظرات  (۲۰)

۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۹ مهراد فروتن
موافقم
با کلیت ش موافقم جز اونجا که گفت "نه که ندونه ها ,می دونه اما دلیل بزرگی براش نداره"
به نظر من اتفاقا دلایل بزرگی هم داره اما گفتنی نیست...
که البته این گفتنی نبودن رو یه جای دیگه ی متن بعدا اشاره کرده !
موافقم !
وقتی کسی دلش گرفته باید بذاریم دلش بگیره!
پاسخ:
درسته
خب جای مخالفتی مگه هست؟!؟!
پاسخ:
شاید کسی موافق نباشه ؛ با سکوت کردن دیگران زمانی ک دلش گرفته

البته من خودم موافقم :)
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۵ عرفـــــ ـــان
من که موافقم :)
موافقم
از کسی که دلش گرفته نباید چیزی پرسید
فقط باید شنونده بود...
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۴ محمدامین فضلی
برا اینکه سرم کلا رف چیزی نمیگم (عصبانی)

خو ی ساعته فک میکنم خودت هستی (عصبانی شدید)

مثل این میمونه طرف سوار پورشه شده بعد میگه خواستم ترمز بگیرم زدم لحافو تو خواب پاره کردم
اه
اعصاب ندارم بابا
پاسخ:
:| ... :))) ... :|
من نمیدونم چرا وقتی کسی عصبانی میشه خندم میگیره :)...ببخشیددیگ :(
حالا یه ساعتم که طول نکشید خوندنش :)

ای بابا خوبه که دل کسی نگیره ...
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۰ عشق آسمانی
باید این جور مواقع شنونده خوبی شد چون اون نیاز داره یکی حرف هاش رو بشنوه البته اگر حرفی بزنه،
نباید مجور کرد حرف بزنه، باید با نگاه و حس درون بهش گفت حرف بزن من میشنوم یکی بعد خدا پیشت هست که صدات رو بشنوه، چون باید درک کنه که تنها نیست تا کمی از رنجی که داره میکشه با حس و نگاه تو التیام داده بشه، بعدش نیاز به فرصت داره تا بهتر شه
پاسخ:
آره باید بفهمه ک یکی دیگه هم همراهیش میکنه
موافقم..درست میگی.
گاهی ممکنه هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاده باشه ولی دلت میگیره..
کسی که دلش گرفته رو نباید ازش توضیح یا توجیه خواست.نباید نصیحتش کرد..
پاسخ:
البته من این متنو ننوشتم ؛ اما چون دیدم خوب نوشتن گذاشتم

آره ... :|
اولا فکر کردم خودت نوشتی، گفتم یهو چقد استایل نوشتنش عوض شد :|

بنظرم آره، دوست خوب باید بدون قضاوت گاهی فقط شنونده درد و دل های آدم باشه. خیلی حس بدیه غم داشته باشی و کسی دور و برت نباشه.
دو سال پیش تابستون دو تا از عزیزامو از دست داده بودم و حال روحیم خوب نبود. شاید باورت نشه منتظر بودم یکی از دوستام فقط زنگ بزنه شده، شماره یکی دیگه رو بخواد ولی فقط باهام حرف بزنه. دو ماه انتظار کشیدم تا بالاخره یکی معرفت به خرج داد. مکالممون تموم شد بغضم ترکید و مثل ابر بهار به حال خودم گریه کردم.
دوستی اونقدرا هم سخت نیست واقعا :(
پاسخ:
بعضی وقتا لازمه یکی همراهیت کنه ... حتی اگه چیزیم نگ
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۹ طلبه ای که..
موافقم..

دوست ندارم دلم بگیره.. :(

من سالی دو بار شاید اینطوری شم
پاسخ:
چه دقیق ان شاءالله اصن همون2 بارم نگیره :)
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۱۲ ههـــ ـــــ
من راستش ........
پاسخ:
.....
رو به راه باشید :)
منم وقتی دلم میگیره در بیشتر اوقات نمیدونم چمه!!!!
پاسخ:
هووم  ... منم تقریبا فقط اینو میدونم ک یه کاری کردم ک خدارو خوش نیومده :)
ایولللللللللل نظرا بازه
پاسخ:

:)))))

المی هستی دیگ😍

صد در صد موافقم (:
پاسخ:
:)
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۱ ♥ محجبه ♥
;-)
پاسخ:
:)
اولش فک کردم خودت اینو نوشتی و شخصی که دلش گرفته تو بودی
ناراحت شدم ولی خدا رو‌شکر تو نبودی
من با این متن موافقم
پاسخ:
(:)
چه تکبر بدی توش بود
راستش اصلن خوشم نیومد :/
پاسخ:
هوووم ... میشه از این دید هم بهش نگا کرد :)
عجب O_o
موافق و مخالفم ، این که آدم دلش میگیره ، کار احمقانه ای که بگیم چرا دلت گرفته ، خوب گرفته الان هم گرفته ، اگر میخوای کاری کنی ، دلیل لازم نداره به این دلیله که موافقم حالا ممکنه داخل آدم هر اتفاقی افتاده باشه که آدم دلش گرفته باشه ، میتونه اصلا با دلیل باشه یا بی دلیل فقط به خاطر ناخودآگاه دل آدم گرفته باشه
پاسخ:
بعله ... چقد نظرا جالب :))
من موافقم
و دلم هم بسیار گرفته و بسیار ناراحتم و بعضا گریه هم می کنم
چون چاره ای ندارم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.