گفتم ؛ نگفتم :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

گفتم ؛ نگفتم

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ب.ظ

گفتم من رای اولی بودم :|...آره گفتم :دی


گفتم این قطعه (عکس) رو ترم 2 ؛ برا کار گاه عمومی درست کردم (البته خودم تنهایی تنهایی نه)؛ولی خدا شاهده سر همین در باز کن دستام نابود شد:|

و اخیرا هم بهمون خبر دادن ؛ شما تخلف کردید این درس رو برداشتید :|

چارت شما عوض شده ...مام گفتیم خوب الان چی میشه ....گفتن هیچی اون 1 واحد براتون حساب نمیشه :|

این همه زحمت بکش آهن اندازه بگیر برش بزن ...سمباده بکش :|...بعدشم بگن حساب نیس:|

اینم گفتم ،این ترم دارم نابود میشم :|

من یه چیزی یاد گرفتم ...هیچ وقت هیییییییییییییییییییییییییچ وقت دروس تخصصی و اصلی زیاد برندارید ، اونم ترم زوج :|

اونم با استادایی ک علاقه عجیبی به گذاشتن نمره برای کلاسای حل تمرین دارن اونم با دانشجویایی ک عجیب علاقه ای بهcuizدارن ... خود استادام cuiz هاشون به جا ها ...جداً از ترم جدید همش یه استرسی دردرونم دارم :|

اف خدایا کی بشه این ترمم به خوبی تموم شه :)

بگذریم :دی
خب کسی اینجا هست این(عکس) پولارو یادش باشه :دی
مادر گرامی از اون زمان به یادگار نگه داشتن :))
منم ؛ به یادگار ازشون گرفتم :دی (ناگفته نماند که به زور گرفتم :|)
نگفتم، ها هم در مجالی دیگ...
آرزو موفقیت برای شما^_^



کامنتهای دوستان

1-خانم الف

انصافه همش واسه یه ماهِ ناقابل نتونم رای بدم؟؟؟؟ :((((
ازین پولا منم چنتا دارم :d
بق بقو:
من انتخابات ریاست جمهوری فقط 14 روز کم داشتم :)
خوش به حالت :دی
 
2-آووکادو

 من عاشق اسکناس و سکه های قدیمی هستم :-)
بق بقو:
اصن هر چیزی قدیمیش خیلی خوبه :)

3-کوثر متقی
مبارک رای اولی جان... تو هم مثل من شناسنامه ت را گم کرده بودی ;)
پولی عکس امام داره جدید بود ممنون

نظر خصوصی فقط !
خوبی عزیز جان؟
بق بقو:
شناسنامَمُو وقتی عکس دار کردم ؛عوض شد :دی
قربانت:)

نه دیگ پست شد :))
الحمدالله ؛ شما چوطوری ؟:)
4-abolfazl
با اینکه نمیشه در نوشابه باز کرد !!!!!!
ایشاالله این ترم و با موفقیت پشت سر بزاری
بق بقو:
آره :|...نمیدونم دیگ گفتن درباز کنه :|
ممنون ...شما هم موفق باشید

5- asra
منم از این پولا دارم که چی؟
بق بقو:
من گفتم کی داره کی نداره :|

6-رهگذر
ترم سنگینیه خدا به خیر کنه :)
تبریک بابت رای اولی :)
من به یاد ندارم اون پولارو... سنم قد نمیده خخخ
برای اون درستم متاسفم.. هر روز یه برنامه جدید پیاده میکنن!!!
بق بقو:
ان شاءالله :)
ممنون^_^
منم قد نمیداد :دی
واقعا :|

7-عرفان
توصیه به جایی بود ولی انتخاب واحد و حذف و اضافه تموم شده و من همینطوری قرو قاطی عمومی تخصصی برداشتم :)
شمام موفق باشید
بق بقو:
خواهش میکنم ... حالا ان شاءالله ترمای بعد :))
خیلی ممنون

8-علی اصغر
خسته نباشید
و خسته نباشند مسئولین دانشگاه
بق بقو:
ممنون
منم بهشون خسته نباشید میگم

9-gandoom banoo
چقدددد شناسنامه ت نوئه!!!!!!!!!! :)
شنانامه من انگار متعلق به قرون وسطی ست!!!! :))))))))))
بق بقو:
وقتی عکس دار کردم ؛ عوضش کردن :))
شناسنامه اولی منم همونجوری بود :)

10-تارا
درس اختصاصی زیاد سخت هست ولی نمیدونی وقی ترم آخر همه درسا عمومی مونده باشن چه لذت بزرگیه :)
بق بقو:
آره ؛ کی بشه اون روز برسه :)

11-شِمِلیا
عه تا من اومدم نظرا خصوصی شد چه وضعشه :/
بق بقو:
خب دیر اومدی دیگ ...:|

12-دختر مهتاب...
رای اولی خوشا به حالتووووووووووون
بق بقو:
شمام یه روز رای اولی میشی :)

13-خانم الف
عه چرا کامنتا تو پست نوشته شدن؟!
بق بقو:
خصوصی هستن ؛ برا همین اینجوری میذارم ...هر وقت وقت کنم :)

14-ماهی سیاه کوچولو
این عکسو اینستاگرامتونم دیدم اگه اشتباه نکنم نه؟!
پی نوشت: نه مهندسی مکانیک میخونم
بق بقو:
آره ؛ اونجام گذاشتم :)
عه به سلامتی موفق باشی :)

15-مهرناز . ج
آخ اخ اصن از استاد و‌امتخان و ترم زوج و تخصصی و اصلی نگو‌که دلم از اون موقع خونه
انشالله این ترمتم به خوبی و‌خوشی تموم می کنی ^_^ 🌹
بق بقو:
واقعا ها ...داغون میشی اصن :(
ان شاءالله ...ممنونم مهرناز جونم :)

16-عشق آسمانی
مهندس سخت افزار با آهن چی کار داره؟ :)))
سمباده خخخخخ
خداقوت :))))
به به ب کیا رای دادی؟ :)
بق بقو:
نمیدونم ؛ حتما گفتن شاید بخوان دستی قطعه درست کنن :))))
بله :))
ممنون:)
مگ شما میشناسیدشون؟ :)
۹۴/۱۲/۱۱

نظرات  (۱۱)

۱۰ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۴ ماهی سیاه کوچولو
آخ کارگاه :/
ما رشته مون پر از این کارگاهاست :/
قبول باشه. منم رای اولی بودم :دی
چه خوب چه یادگاری خوبی
یه حسی بهم میگه قراره شما گم کنین این یادگاریو :/
آرزوی موفقیت برای شما نیز :)
پاسخ:
نه برا ما همین یکی بود که از چارتمون حذف شد ... بنظرم مهندسی مواد میخونید ،پس:)
برای شمام قبول باشه :)
آری خیلی خوبه
خودمم یه همچین حسی دارم :دی
البته فعلا گذاشتمشون تو آلبوم عکسم ...جاشون امنِ
ممنون:)
اووو رای اولی ... :))))
آخ آخ ایشالا موفق باشید ...
:)
پاسخ:
آری آری ...;)))

ممنون ، همچنین شما هم :)
ان شاالله این ترم هم به خوبی میگذره .... اون عکس اولی صلیبه؟! ساختنش چه ضرورتی داره؟
.....
راستش من از این دوعکس یه چیز دیگه هم فهمیدم و اونم اینه که لب تاپتون هم مدل لب تاپه داداشمه :دی lenovo z510
پاسخ:
صلیبه :|
نه در باز کنه :))))....یخ شکن هم هستش مثلا :دی
برای باز کردن در نوشابه و شکستن یخ و اینا دیگ :))

عکسای بامفهومی گذاشتم هااا ...بله درسته :))
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۰ محمدامین فضلی
گفتم یا نگفتم
گفتـــــم یا نــــــگفتم
گفتـــــــــــم یا نــــــــگفتم
:دی
زحمت کشیدین برا قطعه ههه :)
اون پوله امامو نده بودم والا الان دیدم
پول رسمی بود؟
پاسخ:
جیگر :))))

خیییییییییلی زحمت کشیدن و کشیدم :دی
آره به احتمال زیاد رسمی بوده  :)  ... بازم میپرسم :)
خیلی شبیه صلیبه :O
پاسخ:
کجاش شبیه O_o
مگه صلیب T نیست :|
خسته نباشید ... حتما خیلی سخته ساختش ..خیلی ظریف و زیباست :)
پاسخ:
خیلی ممنون

برا آقایون نه :دی

بازم ممنون ... ان شاءالله شما یه چکش بسازید :دی
تبریک:)
پاسخ:
قربونت :)
ما هم بچه فنی هستیم و کارگاه یه تعدادی زیاد داریم که البته همه را هم گذراندیم به سلامتی

ترم زوج هست
۱۹ واحد داریم که ۱۷ تایش تمام تخصصی و کمر شکن است
دقیقا مثل خودتان
خداوند پشت و پناهمان باد
نمره هایمان بالا
پروژه هایمان تمام :)
پاسخ:
به به خیلیم عالیه ^_^


ان شاء الــــــــلــّــــــــــــه :)
صلیب که خیلی نوع داره ...
البته ناراحت نشید ...مهم نیست ... منظوری ندارم یه دفعه به ذهنم اومد ... خیلی هم قشنگه :))
پاسخ:
عه نمیدونستم

نه بابا ... برا چی ناراحت بشم ^_^

بازم ممنون
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۴۷ ههـــ ـــــ
سلام عه صلیب از تی یه خورده بالاتره جدا شبیه صلیبه :|
من موندم با دستگاه اینو به تولید رسوندید

کارخانم نمیتونه اینطور تمیز دربیاره

پاسخ:
سلام
:|...آقا این در باز کنه :|...یخ شکنه

نه فقط سه تا سوراخ داشت اونا با دستگاه بود .بقیش بادسته :))

چرا من ک تونستم :دی
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۵۰ ههـــ ـــــ
تقریبا اینطوریه

http://esam.ir/sell/itemImages/85033/mihandid_120101-256486!1.JPG

خخخخ بخندید ها ناراحت نشید برا شوخی بود
پاسخ:
:|

خیلی برام جالب شد که ؛ این نوع دیدم، دیدم :دی
آره تقریبا شبیه :))
:))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.