HELP ME :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

HELP ME

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ب.ظ

سلام :)

امروز ساعت 8 کلاس طراحی کامپایلر داشتم ... استاد یه سوال 0.5 نمره ای گذاشتن ... تا به حال نشده کسی این نیم نمره رو بگیره ... مورد پیدا شده جواب تقریبا نزدیک بوده ها اما 0.25 هم ندادن ایشون ... (کلا سخت گیرن :|)

داشتم میگفتم یه سوال دادن از این قرار

تو مرحله parser سه تا اشکال به وجود میاد اما یکی از این اشکال ها کلا درست نیس ؛ یعنی درست هست ها اما مورد سوالی ماست ؛که چه تفاوتی بین RRوLR وجود داره که اگر LR اتفاق بیفته خطا است اما RR درست ؟(امیدوارم منظور سوالمو درست گفته باشم :)))

یه مثال هم زدن عکس

الان قسمت دوم(RR) برا ما سوال شد که چرا مثل قبل(LR) ادامش نداد؟

آیا کسی هست کمک کنه  ؟


۹۴/۱۲/۱۵

نظرات  (۳۳)

تو کار بزرگ ترا دخالت نکن :|
تو رو چه به این کارا وا : دی
پاسخ:
عه :|
خب سوالو داده ک ما حل کنیم دیگ ... الان بزرگتر منم :دی
بس نظریه دوم رو در نظر میگیرم که تو رو چه به این کارا : دی
پاسخ:
والا مامانمم همینو میگه ...
اما دیگ شده دیگ :دی
به قیافم نگا کنی بهم میاد :دی
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۳۳ شِمِلـ ــیا
لا کسی نیست هلپ یو کنه :))
پاسخ:
میگم ک :| ... اما میشناسم چندتااز دوستان کامپیوتری هستن ... نمیدونم شاید هنوز نخوندن :)
بزا نگا کنم O_o
اوووه اوووه بی خیال اصلا به وجناتت میخوره ادامه بده تو میتونی :|
فقط نچینه استاد اینو :))))
پاسخ:
دیدی o_O
یعنی اسرااینو گفتی تا خود دکتراش میرم :)))

حواسم هست :دی
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۳۷ محمدامین فضلی
O_o
میشه من کمک نکنم؟
پاسخ:
:|
باشه ؛ فقط باید سوال بعدی کمک کنید :))
حالا که میخوای دکتر شی پشت سر من بیا به درو دیوار نخوری :)))
اگه اینو یکی پیدا شد بگه ها من بهش جایزه میدم :|
پاسخ:
باوشه :دی

حالا دعا کن پیدا بشه دیگ ...ان شاءالله پیدا میشه :|
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۴۲ عرفـــــ ـــان
یا خدا اینا چیه ؟ :|
الان یهو احساس رضایت کردم از خودم که نرفتم کامپیوتر :)
پاسخ:
:| نوعی درس سخت است اگ نخونیش :|

آره باور کنید :|...من خودم طراحی فرش دوست دارم .
البته کامپیوتر هم دوست دارم ها :))
:|
:)
پاسخ:
لطف دارید :)
نمیشه من میدونم که نمیشه :|
پاسخ:
حالا یکم بهم امید بدی چی میشه مثلا  :|
شرمنده که رشته من کامپیوتر نیست ...
پاسخ:
عه ... این چه حرفیه ...
همین محبت ها از طرف مهرناز کافیه :)
اخه نمیشه خب :|
پس واستا زیر پات آناناس رشد کنه میوه بده با هم بخوریم پول آناناسم تو جیبمون بمونه : دی
اینم امیدواری :)))
پاسخ:
آره باید حواسم به پول آناناس باشه که تو جیب خودم بمونه یکمشم میدم به تو ... جهت همراهی ک باهام کردی :دی
البته اگ تا آخرش باشی 50 . 50 تقسیم میکنم :دی

از این به بعد یادم باشه برا امید واری بیام پیشت :)))
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۵۷ عرفـــــ ـــان
این کمکی نمیکنه ؟ :)
https://goo.gl/sI6Fdu
پاسخ:
رفتم و خوندم تقریبا :)
اما اونجا داره مراحل کاررو توضیح میده
بازم میخونمش کامل  :)
ممنون
عزیزم :*
پاسخ:
:*
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۱۳ عرفـــــ ـــان
کاش بلد بودم میتونستم کمک کنم :(
پاسخ:
همین لطف شما کافیه، خیلی ممنونم ...بالاخره پیداش میکنم .

نهایتشم خود استاد میگه دیگ:)
تا 3 شنبه وقت دارم :)
من حتی سوال رو هم نفهمیدم چی میگه :دی
پاسخ:
 :)))
رشته ما با این ها سنخیتی نیست...
لا ادری:)
پاسخ:
نعم نعم
وأنا أفهم... :)
بابا پاشو برو با چهارتا هم رشته ای دوست شو!!!!!
خو ما چمیدونیم این جوابش چی میشه!!!!!!!! :/
پاسخ:
از شانس بد من این درس برای سخت افزاریا اصلا اصلی نبود(اختیاری بود) ... تا این ک چارت ما عوض شد، شد درس اصلی ...و این اولین باریه ک داره این درس ارائه میشه :|
اصلا شانس ندارم ... نوعی موش آزمایشگاهی هستیم :|
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۴۲ ماهی سیاه کوچولو
من دقیقا همین الان از سر کلاس زدم بیرون اومدم خونه
بعد این پستو میبینم
اجازه بدین که این شکلی :/ بشم :/
پاسخ:
میفهمم ... حق میدم :))
منم یه ساعت دیگ باید برم سر کلاس :)
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۴۷ دختر مهتاب .....
بابا کس دیگه ای نیسه؟؟؟؟؟؟؟؟دووووووووستان؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نمیدونم،شاید واقعا کسی نیس:|
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۵۹ صحبتِ جانانه
کلاس خوبه
پاسخ:
:)اره خوب
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۰۶ عشق آسمانی
سلام
پاسخ:
سلام:)
ااین ک گغتی ینی چ
پاسخ:

:|

یعنی بد توضیح دادم...خودمم برام سواله:|

۱۶ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۴۲ لی لی (لیلی نامه)
دارم با گوشی پستت رو می بینم...
باید عکس باز شه ببینم کمکی ازم بر میاد یا نه
البته من کامپایلرو پنج سال پیش پاس کردم ... امیدوارم چیزی تو ذهنم مونده باشه
پاسخ:

واااای چقد خوب ^_^

ان شاءالله ک یادتون:))

سعی میکنم حلش کنم براتون.
اگر شد میفرستم براتون جواب رو.
پاسخ:
خیییلی ممنون،فقط امیدوارم منظور سوالمو درست گفته باشم
از یک دانش آموخته مدیریت انتظار پاسخ دادن به این سوال نمی رود
(خنده)
پاسخ:
نه انتظار ک ندارم... شما لطف دارید
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۲۷ مهدی ابوفاطمه
والا من که اصلا نفهمیدم چی شد؟
شما خیلی فازتون بالاست من که اصلا از این چیزا سر در نمیارم
پاسخ:

خب رشته ها متفاوته...

من فازم بالاستO_O،نه بابا:|

۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۱۹ . خانم الف .
بزار فکر کنم الان کمکت میکنم :|
:/

:دی
:)))))
پاسخ:
من نیم نمره رو گرفتم الان:|
سوالای سخت سخت قرار شد نپرسید دیگه :دی

والا...
پاسخ:
قرار نانوشته:))))


من که نهایتا مفسر نوشته باشم نه کامپایلر ولی خوب تا اونجایی که میدونم ، نمدونم RR چیست ، یه LR بودو یه LALR حالا این RR چه هست دقیقا ؟!
پاسخ:

RR.عین همون LRمنتهی اون راست ترین از سمت راست میشه اما LRچپ ترینِ

مفسر ؟؟؟؟؟

مه
پاسخ:
منظورت نه بود:)))
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۱۴ ههـــ ـــــ
درس خوبه به استاد سلام برسونین :|
پاسخ:
درس هم خوب ...
استادگفت به شما یه سلام ویژه برسونم :)
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۴۹ عرفـــــ ـــان
جواب این سوال مشخص شد ؟ :)
پاسخ:
آره ... خود استاد گفت
کسی جوابو پیدا نکرده بود :))
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۱۹ چنگیز سیبیل
سلام عزیز دلم :)
بوخودا اگه یه کلمه اشو به غیر کمک فهمیده باشم :/
پاسخ:
سلام بر چنگیز عزیز :)

ای بابا عب نداره ؛ تنت سالم :)
اون حل شد خود استاد جوابشو گفت :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.