باورم نمیشه :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

باورم نمیشه

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ق.ظ

باورم نمیشه

یعنی من میخوام برم مشهد

یعنی تقریبا بعد از 2 سال من میخوام برم مشهد

یعنی من 20 اسفند که از خدا 2دهه عمر گرفتم میخوام برم مشهد

یعنی یه حس خوب

دلم میخواد گریه کنم

هنوزم باورم نمیشه ک میخوام برم ... باورم نمیشه تا وقتی که با چشمای خودم حرمو از نزدیک بی واسطه ببینم

آره باورم نمیشه...

وای خدا مچکرم ...خیلی

به خاطر همه اتفاقای خوب ... به خاطر همه سختیا ... خدایا همه نعمتاتو شکر :*


+18 اسفند جشن عقدی دوستم بود...جای همه خالی خیلی خوش گذشت ^_^اینم یه یادگاری از دوستم ...

+امروز دانشگاه تقریبا تموم شد تا 14 فروردین :)...منم خونه تکونیم شروع شد ...امسال همه خونه تکونی به من نگاه میکنه ... دکتر گفته مامانم باید دست به سیاه و سفید نزنه ...منم فرزند مامان وظیفمه تا جایی که بتونم کارارو پیش ببرم :))...ولی تضمین نمیکنم خوب از آب در بیاد هااا :دی

+همین دیگ سلامتی همتون ^_^

بعد از برگشت سفر نوشت :دی

من به شخصه باورم شد :دی

خدارو شکر ...

به یاد همه دوستان بودم :)

ان شاءالله خدا بخواد باز هم مهمان امام رضا میشم برای شروع سال جدید :)

۹۴/۱۲/۲۲

نظرات  (۴۵)

به سلامتی ...
مارو هم دعا کنید ...
مجددا تولدتون تبریکــــــ :)
دوستتون هم خوشبخت بشه ایشالا :)
مامانتون هم بهتر بشه ایشالا :)
خودتون هم موفق باشید کلهم,ایشالا :))
پاسخ:
منم کلهم ... خیــــــــــــــــلی ازتون ممنونم ^_^

ان شاءالله شما هم موفق باشید همیشه :))
عزیزم تولدت مبارک :))
ایشالا 200 سالگیت ؛ )

خوش به سعادتت. التماس دعا و زیارت قبول :)))

+مامان منم کمر درده نمیتونه زیاد کار کنه. ینی عملا پدر من درومده :دی
پاسخ:
قربان شما :*
200 خیلیه :)))

ممنون،حتما :))

+فک کنم  پدرمنم در بیاد :دی
و منم میگم تولدتووون مبارک و التماس دعااااای مخصوص
پاسخ:
خیلی ممنون ^_^

حتماً
خدارو شکر :-)
پاسخ:
بله واقعا شکر :)
عزیزم❤❤❤
به سلامتی...میشه واسه منم دعا کنی اونجا؟

+عقد دوست خیلی خوش میگیره منم تجربه ش مردم
پاسخ:
:**
ان شاءالله حتما :)

+خیلی عالیه


راستی تولدتم مبارک باشه
ان شاءلله طول و عرض(برکت روزهات) عمر زیاد باشه
پاسخ:
ممنونم کوثر جان^_^
ان شاءالله تولدت جبران کنم ~_^
تولدتتتتتتت مباااارککککککک بق بقی جونم:-*

خوش بحالت:-) التماس دعای فراوان داریم:-)

:-D
پاسخ:
خیــــــــــــــــــــــــــــــلی ازت ممنونم المی جان :**

ممنون ان شاءاالله توهم دعوت میشی :))...حتما :)

تولدت یه عالمههههههه هپی مپی باشه

تورو خدا رفتی حرم یه سلام از طرف من بده + از طرف من بگووخیلیییییی مردی آقا...ممنونم.(خودش میدونه واسه چی)

تازه ایشالا حال مامان همیشه خوب باشه و البته شما هم از جنگ خونه تکونی سالم بیرون بیای....
پاسخ:
یه عالمه تنکیو منکیو :))))

ان شاءالله عمری باشه ...به روی چشم :)

خیلی ممنون ... جنگ سختیه خدایی :|
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۳۹ . خانم الف .
خوش به حالت بق بقو :(
دلم هوایی شد :(
رفتی برا منم دعا کنی :((

خوشبخت بشه ان شاء الله.. :)
بکوش بکوش دختر جان خونه رو خوب از آب دربیاری بکوش :))
پاسخ:
ان شاءالله به زودی تو هم میری ... مثلا سال تحویل مشهد خوبه :)


+ان شاءالله
+ میکوشم ولی تضمین نمیدم :دی
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۲۷ چنگیز سیبیل
تفلد گرفتی منو خبر نکردی ؟
اول بگو ببینم از کیک چیزی مونده یا نه
اگه مونده که ور دربیار بخورم اگه هم نه نوشجونت دیگه :/
تولدتم مبارک ۱۲۰ ساله شی زیر سایه پدر ومادر:)
پاسخ:
نه بابا تولد نگرفتم ک :|
کیک :دی
خیلی ممنونم ازت ... :)
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۵۹ مــــــــ. یــ.مــ
التماس دعا:))))
عقد خودت بق بقو جان:)))ان شا الله
پاسخ:
ان شاءالله اگر عمری باشه حتما :)

ممنونم ^_^
تولدت مبارک التماس دعا
پاسخ:
ممنونم :)
به یاد همه بودم :)
تولدت مبارک خانوم خوب ^_^
و در مورد مشهد باید بگم خوش به حالت همین :)
پاسخ:
وای خیلی ممنونم ^_^
ان شاءالله خودتم بری اسرا جان :)
التماس دعا :)
پاسخ:
دعا کردیم ... :))
ان شاءالله اگ خدا بخواد دوباره 25 عازم مشهد هستم ...منتها این دفه فرصت بیشتر دارم برا زیارت ... ان شاءالله تا سال تحویل :))
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۲۳ صحبتِ جانانه
تولدت مبارک
پاسخ:
خیلی ممنونم :)
تولدت مبارک بق بقو جان :**
زیارتت هم قبول باشه پیشاپیش .
عروسی دوستت هم مبارک باشه خوشبخت شن
دیگه اینکه تعطیلاتم خوش بگدره بهت :*
پاسخ:
خیلی ازت ممنونم تارا جان *:*
ممنونم ، ان شاءالله
خیلی ممنون...آمین :))
قربونت ... به تو هم همین طور *:*
گاو و الاغ و اردک ، کبریت و گاز و فندک ، جوجه و مرغ و لک لک و ایضا یه شاعر تنها

بهتون میگن تولدتون مبارک:دی

والا...
پاسخ:
به به  :))))))
عجب شعری ...
خیلی ممنونم :)
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۳۷ علی محمدرضایی
سلام وب عالیییییییییییی داری خیلی دوس دارم بهم سربزنیم اگه موافقی بهم خبربده
پاسخ:
:)
مبارک باشه تولدت:)
خوش به سعادتت
التماس دعا..به آقا سلام برسون.
پاسخ:
خیلی ممنون :)
ان شاءالله به زودی خودت بری :)

چشم ... به یاد همه بودم :)
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۱۴ دینای دیگر ※※
دنبال شدید :)
پاسخ:
ممنونم :)
خوشا به سعادتت خانم :)))
پیشاپیش هم زیارتت قبول هم تولدت مبارک :)
التناس دعاااا
پاسخ:
خیلی ممنون مهرناز :)

ان شاءالله که قبول باشه ...ممنونم

دعا کردیم :)
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۴۲ عشق آسمانی
مشهد :)
پدر و مادرم 5 سال بچه دار نمیشدن رفتن حرم امام رضا دعا کردن
بعد یک سال من ب دنیا اومدم :)
عقد دوستت هم مبارک باشه :)
14 فروردین انقدر زود میاد :)))))
پاسخ:
به به ... پس شما نظر کرده امام رضایی :)
ممنون :)

میدونم :|
بعله ( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)
پاسخ:
تولد شما هم مبارک ...
20 تم اسفند خییییییییلی خوبه :))
سلام
تولدتون مبارک
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون :)
چه دیر این پستو خوندم!
اگه اونجا مارو یادت بوده باشه که ممنونتم..:)
پاسخ:
آره دیگ من الان خونم :))
به یاد همه بودم :)
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۲۴ . خانم الف .
زیارتا قبول باشه :)
پاسخ:
قربان شما :)
برا شما ویژه دعا کردم :)
زیارت قبول عزیزم :))
پاسخ:
خیلی ممنونم نگارا :)
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۵۲ دینای دیگر ※※
:-)
پاسخ:
:)(:
سلام :) زیارت قبول:*

پاسخ:
سلام
قربونت *:*
زیارتتون قبول :)
پاسخ:
ممنون :)
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۰۸ ❤منتـــظر المـهـدی❤
سلام

قبول باشه
پاسخ:

سلام

ان شاءالله

۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۳۷ مهدی ابوفاطمه
زیارت مقبول ان شالله
زیارت با معرفت امام رضا علیه السلام ثوابی بیشتر از حج داره
پاسخ:

ان شاءالله

چه عالی ،ان شاءالله با معرفت بوده باشه:|

سلام
التماس دعای فراوان...
پاسخ:

سلام

دعا کردیم همه رو:)خدا قبول کنه

زیارتت قبول دوست جونی:) واسه ما هم دعا کردی دیگه؟
تولدت هم موباااااارک عزیزم ایشالله عمر مفید و باعزت داشته باشی...
از 18 اسفند میگی اعصابم بهم میریزه اصن...خیلی بهتون خوش گذشت نه؟ یعنی بعضی وقتا همه چیز دست به دست هم میدن تا نتونی عقدی دوست صمیمیت بری...آدم انقد کم شانس؟؟؟
:(((
پاسخ:

اری یه دعای کلی ،عاقبت بخیری همه جونا

خیلی ممنونم ،سانازی

اره جات خالی ساناز ....خیلی خالی :((

زیارتت قبووول باشه
مرسی که به یادمون بودی:-)
پاسخ:

ممنونم،ان شاءالله

:)

سلام

شهادت مادر سادات رو بهت تسلیت میگم :((
پاسخ:

سلام

منم تسلیت عرض میکنم:((

باور کن بیست و پنجم حق من بوده تو خوردیش!!!!! :|
پاسخ:
البته این یه احتمال۹۰٪هستش،یعنی ۱۰٪احتمال داره نرم ...یعنی به حقت میرسی:)))
مگه من چندوقت نبودم که رفتی و برگشتی؟!!! O_o
زیارت قبول.. جای من خالی
اگه میدونستم میگفتم کلی برام دعا کنی
انقد مشهد دوستم که هرکی منو میشناسه و پاش به حرم میرسه اول منو یادش میاد :)
پاسخ:

کجایید شما:))

ممنون،ان شاءالله نصیب شمام بشه:)

همه مشهدو دوست دارن....امام رضایت دیگ:)

به یاد همه بودم:)خدا قبول کنه

زیارت قبول :)
پاسخ:
ممنونم  فاطمه جان:)
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۳۲ محمد علمدار
ایوان رضا علیه الاسلام عجب صفایی دارد
امام رضا علیه الاسلام یه دونس دور دونس تاج سره
منم بهمن مشهد بودم
التماس دعا
پاسخ:
موافقم ... تاج سر ایرانیاس :)
چقد خوب ان شاءالله دوباره برید :)
به باد همه بیانی ها بودم :)
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۲۴ عشق آسمانی
ببخشید دیر دیدم
تولد مبارک بق بقو
ان شالله 120 سالگی تو با وبلاگت :)
پاسخ:
خواهش میکنم :)
ممنونم ^_^
ان شاءالله
جالبه برام
منم 20 اسفندیم
تا حالا یه 20 اسفندی ندیده بودم :D
امیدوارم موفق باشید در پناه حق
پاسخ:
:)))
خوشبختم :)
همچنین 
سلامت باشید:)
و همچنین
ببخشیدا جوابمو نگرفتم
بق بقو یه لقب کاشونیه
مگه کاشونی هستید؟
در اینترنت جست و جو کنید کاشونی بق بقو!!!تابفخمید منظورمو
پاسخ:
نه من اهل کاشان نیستم 
بق بقو یه لقب کاشونی هست خوب ..دلیلی نداره که هر کی این لقبو استفاده کرد کاشونی باشه که :)
شما کاشانی هستید ؟
من به علت های دیگه ای این اسمو انتخاب کردم و تا چند وقت پیش هم اصلاً نمیدونستم یه لقب 
موقعی که مغول ها به کاشون حمله میکنند می بینن کاشون هیچ کس تو ی شهر نیست تعجب میکنند شهر به این بزرگی چرا کسی توش نیست مردم کاشون همشون توی چاه هاو شهر زیزمینی قایم شدن بود این ها میبنند از چاه ها صدای کفتر میاد ولی متوجه این موضوع نمیشند مردم توش قایم شدند میرن میگن کاشی بق بقو
بعله
اینجوریاست که فرهنگ 7000 سالمونو حفظ کردیم :D
این فرهنگ با چنگ و دندون حفظ شده

فکر کنم دلتون نمیخواد به سوال من جواب بدید
کمجکاویم بیش از حد بود
پوزش و بدرود
پاسخ:
بله ...دیدم :)
خیلیم عالیه 

من که جواب دادم تازه 3 بار :|
خواهش میکنم :)
بلی من کاشانیم
پاسخ:
بله حدس زدم :)
کاشان شهر بسیار خوبیست ^_^
موفق باشید!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.