اینجا وب یه بچه 10 ساله است :دی :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

اینجا وب یه بچه 10 ساله است :دی

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۱۶ ب.ظ

احساس میکنم ... وب یه بچه 15،16 سالس(شایدم کمتر) با این هدر :)))

اما چیکار کنم دیگ سال تحویله :))...قول میدم بعدش مثل 20 ساله ها رفتار کنم :دی

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۷

نظرات  (۳۲)

چرا ؟؟؟؟
خوشکله
پاسخ:
خوبه !
ممنون، اما فک میکنم بچگونس :)))
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۷ محمدامین فضلی
سلام
بیس سالتونه مگ؟
خخخ والا فک میکردم حداقل 27 ساله باشین :)
:دی
پاسخ:
:))))))))
سلام
واااای ، چرا ؟:)))))))
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۹ عرفـــــ ـــان
خیلی ام قشنگه :))))))
پاسخ:
با این خنده مطمئن شدم :))))
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۹ محمدامین فضلی
هاهاها
مجازیست دیگر
آری آری؟
:)
پاسخ:
الان چه احساسی دارید من 20 سالمه :)))))))
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۲۲ محمدامین فضلی
احساس تفر به مجازی
و یه احساس خوب :) آدم جوان تر باشه خوبه

ایشالا پیر شین :)
پاسخ:
ای وای مگه شما پست های قبلیمو نخوندید ... 20 اسفند 20 سالم شد :)

:)
پیر شم :|
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۲۳ . خانم الف .
عمو نوروز :)
پاسخ:
:))
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۲۵ محمدامین فضلی
دقت نکردم

پیر شین :| دعای قشنگیه ها
پاسخ:
:)

میدونم ؛(این علامتو :|دوست دارم (:))؛ ممنونم :)
خیلی شاد و زیباس :-)
پاسخ:
ممنونم :)
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۳۱ محمدامین فضلی
اها
:)
خوشبختم به هرحال
موفق باشین ان شاءالله
پاسخ:
شمام 20 سالتونه ؟
حدس میزدم :)

ممنونم ، ان شاءالله اهداف شما هم پایدار باشه !
به به هدر سفره هفت سین چیدی اون بالا
قشنگ شده:)
پاسخ:
مچکرم :)
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۴۴ نرگـ ــس ...
وای نگو.. خیلی عالی شده بق بقو..

دوس دارم این مدلی رو :)

موفق باشی.. سال نو هم پیشاپیش تبریک
پاسخ:
ممنونم ^_^
واقعا خوب شده اما من خودم ... همش فک میکنم بچگونس :دی

مچکر...برا تو هم پیش پیش مبارک :)
الان به من توهین شده ؟
به جون خودم من اصی از اینا نمیزارم هیجا
عاقا یعنی چیییی؟!؟؟؟؟
پاسخ:
عه مگه چن سالته ...من از همین جا parisa.A فاکتور میگیرم ؛الان حل شد ؟:))
وای خیلی خوبه این هدر..باحاله :))))
پاسخ:
با حالی از خودته نگار :))))
:/
پاسخ:
چرا ؟؟؟ :|
15 و 16 سال بچست؟ :))
پاسخ:
ای بابا :دی
شمام فاکتور
...
ولی قبول کنید ... هنوز بچن ...نوجونن :)))
اگه اونجور حساب کنید همه یه جورایی بچه ایم :دی (شوخی بود)
نوجوون :))
پاسخ:
اون ک بعله ما پیرم بشیم بازم بچه ایم :)))
من ک از نوجونی گذشتم الان در جوان به سر میبرم :دی
قالبت با حاله :-)
پاسخ:
با حالی از خودتونه :)
اتفاقا جالبه
دلت جوون باشه رفیق...
پاسخ:
ممنونم ^_^
قربونت :)
با دیدن این هدر دقیقا یاد آهنگ سال تحویل میفتم ! :)
پاسخ:
عه :)
چقد خوب ؛
مهم دله:دی
پاسخ:
آره بابا :دی
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۵۹ ههـــ ـــــ
سلام عععه نباید کودک وجود بمیره

نمیشه آدم همیشه بزرگ بود

بزرگا مگه از کوچیکا چه خوبی دارن

راستی عالیه هدر +++++++
پاسخ:
بله درسته :)
دقیقاً
همینو بگو
خیلی ممنونم ^_^
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۲۲ عشق آسمانی
سلام بچه
:)))
خیلی هم قشنگه
فکر کنم همه آدم ها توی هر سنی درون خودشون یک بچه درونی دارن
پاسخ:
سلام :))
ممنون

هووم...درسته دیگ فک کنم من کودک درونم خیلی زندس :| :))
همه می گفتند من 20 ساله ام
پاسخ:
خب بهتون میاد :دی
خوبه که، ساده و خوشگله.
پاسخ:
ممنونم :)
ساده :|..بنظرم شلوغه یکم
چه اشکالی داره خاهر
کودک درونت زنده شده بده؟؟؟
شبیه ایشان شده ای http://up.fbironi.ir/pic1/3/16/kodak-daron-yahya.jpg
:)))))))
پاسخ:
دستت درد نکنه :|
این ها نشانه ی کودک درون فعال
مال منم همین جوری تازه من پیری هستم واسه خودم :)))
پاسخ:
آره  :|
ولی خیلی بهم گیر میدن ... اینقدم دیگ نباید فعال باشه :))

مثلا از من چقد بزرگ تری؟؟ :دی
حدس بزن :دی
پاسخ:
عه [تفکر]

3 یا 4
خــــــاهر ببقشید فک کردم نارحت نمیشی
معذرت:اااااا
پاسخ:
عه نه بابا کی ناراحت شد :))))))
مونده منو بشناسی فک کنم :دی
راحت باش عزیز جان ...
خیلیم جالبه :))
خخخخخخخخخخخ
ینی راحت باشم:))))))
ایول خب الحمدلله پس اهل دلید خاهر:*
پاسخ:
آره راحت باش :d

اهل دل هاااا دل  :**
دقت نکرده بودم.
پاسخ:
به چی ؟ :|
به هدرتون دیگه
پاسخ:
O_o
خوب الان نظرتون چیه ؟:|
حیلی بامزه است. من که دوستش دارم.
پاسخ:
:)
خب خدارو شکر

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.