اینستا گرامی ها بخونن :) :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

اینستا گرامی ها بخونن :)

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۳۳ ب.ظ

مسئولان اینستاگرام در پستی که در وبلاگ رسمی این شرکت منتشر شده اعلام کرده‌اند تغییرات جدیدی را در خصوص ترتیب نمایش محتویات برای کاربران اعمال خواهند کرد که در قالب آن، ارتباط کاربر با موضوع، ملاک نمایش سریع محتویات برای او خواهد بود و ملاک نمایش بر اساس تاریخ انتشار پست‌ها، منتفی خواهد شد. مسئولان اینستاگرام اظهار امیدواری کرده‌اند این طرح و ترکیب جدید فیدها بتواند تجربه کاربری کاربران را به طور کامل بهبود بخشد. 

مدیران این شرکت در گفتگو با CNBC اعلام کرده‌اند در پیاده‌سازی این راهکار از سیستم یادگیری ماشینی برای شناسایی الگوها و تطبیق آن‌ها با رفتارها و احساسات کاربران استفاده کرده‌اند. 

در پست منتشر شده توسط اینستاگرام اینچنین می‌خوانیم:

"در صورتی که هنرمند مورد علاقه شما، ویدئویی را از کنسرت شب گذشته به اشتراگ گذاشته باشد، وقتی صبح از خواب بیدار شوید این پست، منتظر شما خواهد بود و این هیچ ربطی به تعداد حساب‌هایی که شما دنبال می‌کنید و یا منطقه زمانی که در آن زندگی می کنید نخواهد داشت. وقتی که بهترین دوست شما هم عکسی از سگ یا گربه جدید خود منتشر کند، تماشای این پست را هم از دست نخواهید داد."

منبع :آیتی ایران

بق بقو:

اینستاگرامم چند وقته اصلا باز نمیشه فک کنم یه دوهفته ای باشه :|

یحتمل باید آپدیت بشه

یحتمل هم آپدیت نکنم :|

نظرات  (۱۹)

من فعالیتی اونجا ندارم و فقط محض تفریحی استفاده میکنم ...
پاسخ:
هوم ... منم
آخه نمیشه هم زمان چندجا فعالیت کرد:|
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۴۱ ههـــ ـــــ
یحتمل نمیرم ولش کن
پاسخ:
آره نرید بهتره
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۴۴ نرگـ ــس ...
اینستایی نیستم.. ولی گفتم گرامی هستم بیام بخونم:))

موفق باشن
پاسخ:
بله کی از شما گرامی تر :))

باشن :)
وای چه عالی
خیلی اعصاب خورد کن شده بود، دیشب تقریبا 10 تا از پیج های محبوبمو انفالو کردم:/
پاسخ:
خب خدارو شکر ...
الان نمیشه پیداشون کنید :|
عهههه

ولی الانم این قابلیتو داره فقط باید گزینه شو فعال کرد رو پیج طرف:دی

منم کمتر میرم اینستا مگه اینکه دیگه چه کاری داشته باشم
پاسخ:
عه
پس برا تو زود تر اجرا شده :)))
نه دیگ تا اون جایی ک میدونم ... عکسای کسایی ک دنبال میکردی به ترتیب تاریخ میومد ...مثلا ممکنه تو بین اون کسایی ک دنبال میکنی ... بعضیاشون خیلی اهمیت نداشته باشن ...الان خودت انتخاب میکنی اون ترتیب اولویت رو :)
البته فک کنم :دی
من از اینستا خیلی سر در نمیارم :)

دیگ چی کار داشته باشی ها اااا :دی
ینی پیج هایی که پست جدید بذارن رو همزمان باهم نشون میده?!
پاسخ:
:|..والا منم دقیق نمیدونم
اما وقتی گفته اینجوری پس یعنی میشه ...
بازم میپرسم
جالبه :)
پاسخ:
:)
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۲۷ محمدامین فضلی
از اینستاگرام اصلا خوشم نمیاد :| چهارمین باره نصب و حذفش کردم
پاسخ:
هوم :|
منم 2 بار نصب کردم اما هنو بار دوم رو حذف نکردم ... الانم ک باز نمیشه ...برای بار دوم خودش خودشو حذف کرد :|
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۳۹ . خانم الف .
فضای چندان جالبی نداره..
فقط واسه چنتا پیج ادبی و شعره که نگهش داشتم..
:/
پاسخ:
هوم ... میدونم کدومارو میگی :دی
پیجای خوبین :)
ما که فقط وبلاگ داریم :) خیلی هم بابتش خوشحال :)))
پاسخ:
آره
وبلاگ یه چیز دیگس :))
چقدر خوب
پاسخ:
:)
چیز جالبیه گمونم!؟؟
بلاگ بهتر از اینستا:)
پاسخ:
منم به گمونم :)
100%
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۴۱ عرفـــــ ـــان
خب هر دوشو بذارن که انتخابش دست کاربر باشه !
دوس داشت بر اساس تاریخ پستا مرتب بشه دوس نداشت بر اساس علاقه مندیش ...
نرم افزاری موفقه که قدرت انتخاب بیشتری بده به کاربراش ...
پاسخ:
هووووم ...درسته
باید قدرت انتخاب بیشتر باشه :|
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۵۱ . خانم الف .
رفتی تو فالووینگای من؟ :|:
پاسخ:
آره :دی
من تو فالوینگای همه میرم ... جهت آشنا شدن با صفحات جدید :))) :دی
اصلا هم فضول نیستم :|
البته الان دیگ اینستایی در کار نیست :)
چه جالب ولی نمیدونم دوسش داشته باشم یا نه :دی
پاسخ:
حتما داری :)))
اینستا رو دوس نمیدارم ;-)
پاسخ:
خوب کاری میکنی ;-)
شما هم تشریف می برید؟
پاسخ:
کجا ؟؟؟
یحتمل شاید این جمعه بیاید، شاید! :)
پاسخ:
شاید :)
ان شاءالله
این کاره اینستا باعث میشه همه برا خودنمایی تو اینستا پست بزارن!
پاسخ:
بله ... اینم میشه :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.