آموزش یا عیدی :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

آموزش یا عیدی

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ب.ظ

سلام ... امروز 95/1/11

عیدتون مبارک :)

احوالتون خوش

خب پست اول امثال آموزشی هستش :)...البته غریب به 60% احتماً همه بلدن ... اما برا اون 40% دیگ :)

در جریان قالب های بیان هستید دیگ ... خدارو شکر قابلیت تغییر به دست خودمونو دارند :)خیلیم راحت و ساده...یعین اصلا نیازی نیست کد نویسی بلد باشید :)

در ابتدا به *mozilla firefox

نیاز مندید :)

بعد میرید و پنل خودتونو باز میکنید .

بعدم وب خودتونو

کلید راست میکنید و گزینه آخر که تو عکس مشخصه میزنید



بعد براتون همچین صفحه ای باز میشه :)


خب این کدایی که سمت راست میبینید کد هایی است که در قسمت css قالبتون میبینید ... عیناً :))

شما اینجا هر چه میخواهید با قالب خود کلنجار رفته و بالا و پایینش کنید... تا از کد ها سر در بیارید

برای نمونه تغییر فونت هدر:

میرید روی خود اسم وبتون که تو هدر نوشته شده کلید راست میکنید و همون آخرین گزینه رو انتخاب میکنید font رو پیدا میکنید...مربوط به هدر هم باشه حتما

خودش پیش فرض چندتا فونت داره اما اولیشه که داره رو قالب شما اجرا میشه شما به جای هموم فونت ؛ فونت دلخواه خودتونو بذارید و نتیجه رو همون موقع ببنید:)

البته من چون فونت هدرمو صفر کردم ... الان اسمم نمیاد.

اما رو یه قسمت دیگ امتحان میکنیم برای یادگیری بهتر :)

خوب

هر فونتی که دوست دارید...بعد شاهد تغییر فونت "بایگانی" میشوید :)

تمام موارد به همین شکل تغییر میکند. (فونت ، رنگ لغات ، رنگ قالب و...)

حالا برای این که قالبتونم همیشگی بشه باید برید قسمت cssقالب وبتون و اون آدرس رو پیدا کنید از قسمت find ...و تو css همون فونت رو بذارید.ذخیره رو بزنید و تمام :)

دوباره میگم ... برای تغییر همه قسمتای قابل استفاده هستش خصوصا برای یاد گیری کدا و نوع نوشتنشونم ...این قسمت خیلی مناسبه :)

کدای سمت چپ هم مال ساختار قالب فعلیه که اونم خوبه برا یاد گیری

اکه بخوای توضیح بدی ... کلی پست میشه گذاشت ...ولی بنظر من برای این که  یاد بگیرید خودتون باهاش کلنجار برید خیلی بهتر باشه ... بازم اگه سوالی داشتید در خدمتم ... البته اگه خودم بلد باشم :)

امید وارم مفید بوده باشه ... دیگ همه کم و کاستیاشو ببخشید !

ان شاءالله موفق باشید^_^

اضافه نوشت:

*فرقی نداره میشه کروم هم باشه ...ممنونم از  "عشق آسمانی" و " busy mind" به خاطر کمک و سوال ... من هم اکنون چیزی یاد گرفتم ... خیلی ممنون:)

نظرات  (۳۱)

من نفهمیدم بق بقو 😭😭😭
پاسخ:
عه کجا شو بگو دوباره میگم :))
سلام :)

من دقیقا همین جوری میرم جلو :)
با تشکر :)
پاسخ:
سلام :)

آره روش خیلی خوبیه :)
خواهش میکنم :)
سلام
سال نو مبارک
خیلی جالب بود
با کروم نمیشه تغییر داد؟
پاسخ:
سلام
ممنون :)
بله میشه الان مینویسم :)
ممنون مهندس
الکی نیس که وبلاگ برتری :)
پاسخ:
خیلی لطف دارید :)
شما که خودتون مهندس هستید ما باید از شما یاد بگیریم :)
0-o
پاسخ:
چی شده :|
من رو وب تو ازمایشش کردم:)))

خیلی خوب بود.. من این قسمت رفته بودم ولی نمیدونستم ویرایش میشه کرد.. فک میکردم فقط کدارو نشون میده:)

ممنونم عیدی خوبی بود.. درسته ازم کوچیکتری ولی من چیزی لایق تو ندارم عیدی بهت بدم;)
پاسخ:
:)))
هوم میشه ... استفادش کرد :))
خواهش میکنم ^_^
ای بابا ... اختیار داری ... شما خودت گلی :)
اشنا هستم باهاش ... منتها توی کروم ...فایرفاکس رو امتحان نکردم، هرچند فکر نکنم فرق زیادی داشته باشه :)
ممنون :)
پاسخ:
احتمالاً شبیه هم هستن :)
خواهش میشود :)
۱۱ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۱۶ محمدامین فضلی
اوستای این کارم خخخخ
پاسخ:
بعله میشه حدس زد :))))
البته براساس پاسخی که به یکی از کامنتام در گذشته دادید
سلام
احوال شما هم عالی
متشکرم بابت آموزش
پاسخ:
ممنون^_^
خواهش میکنم
:)
احتمال زیر یک درصد یعنی احتمال اینکه از شما یک پست با موضوع برنامه نویسی دیده شود:-)
البته من شما رو تقریبا یکی دوماهه دنبال میکنم:)
در کل این قضیه جالب بود.عید هم مبارکتون.
پاسخ:

چرا ؟؟؟:)))

اگه بتونم میذارم:)

ممنون:)

هیییییییییییییییی بق بقو جونم

چهاردهمین وبلاگ برتر سال 94 هستی.. تبریک خانوم:)
پاسخ:
ممنونم نرگس جان^_^
چرا من اصلا حوصله ی این کارا رو ندارم:(
پاسخ:

در عوض مترجم عربی خوبی هستی:)

عه چه جالب..مرسی :)))
پاسخ:
خواهش میشود:))
سلام
دستت درد نکنه جالب بود.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم :)
راستی، ببخشید دیر فهمیدم، بهتون تبریک میگم بابت انتخاب شدن وبلاگتون به عنوان وبلاگ برتر.
امیدوارم همیشه برتر باشید.
پاسخ:
خواهش میکنم ؛خیلی ممنون :)

ان شاءالله ، همچنین :)
سلااااام
سال نوت مبااارک

عهههه نمیدونستم
چه خوووبه مرسییی:-)
پاسخ:
سلام
مبارکا:)

خواهش میکنم ^_^
چه عیدی کاربردی ای :)
آفرین به شما :)
پاسخ:
ممنون:)
خیلی ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
عید شما هم مبارک ..
مرسی، امیدوارم سال خوبی باشه :)

با پست خوبی شروع کردی موفق باشی :) ❁
پاسخ:

ممنونم:)))

خیلی ممنون،همچنین💐

۱۳ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۵۱ محمد حسین مهری
مرور گرت چیه؟
پاسخ:

موزیلا،کروم....از همشون استفاده میکنم

اما اینا که گذاشتم موزیلاست...چطور؟

با اندروید نشد که:دی
پاسخ:
من  گفتم با اندروید میشه :|
من بلد بودم :|
پاسخ:
خوب تو جزو 60% چیکار کنم الان :|
بله بق بقو جان درست میفرمائید ، اما اگر فقط از همین روش برید و همون گزینه آخر و... این اعمال تغییرات فقط لحظه ای هست و اگه شما صفحه رو ریفرش کنید متوجه میشید که به همون حالت اولیه برگشته :)) و باید برید در پنل و از قسمت ویرایش CSS اقدام کنید.
اما این هم مخصوصا زمانی که یادتون رفته که کدوم کلاس و کدوم کد کجاست و اسمش چیه میتونید از اینجا اقدام کنید که خیلی هم سریع میفهمید :)))
سال نوتون هم مبارک شرمنده با تاخیر :))
پاسخ:
:)))
بعله ... بعله ... دستتون رو شد:)) که پست رو نخوندیدکامل ...آخه من دقیقاً همه اینا رو گفتم ها :/توجه بنمویید :))

هر روز عیده ...تاخیری در کار نیست ...سال نو شما هم مبارکا
سخت افزار باحال تره یا نرم افزار D:
بق بقو هم اسم جالبیست ، تاکتیکیئه D:
پاسخ:
یقیناً رشته ای که من میخونم :دی
واقعاً O_o
مچکرم بق بقو جان
پاسخ:
خواهش میکنم مهندس ^_^
مرسی خانوم معلم :)
پاسخ:
باشد که شاگرد خوبی باشی :دی
من کل پست رو خوندم ولى نفهمیدم که ذکر کردین 0_O

آره دیگه دیدم نوشتید سخت افزار میخونید برا همین گفتم D:

به شخصه نرم افزار کار میکنم اما شبکه رو دوست دارم ، ولى سخت افزار مانور نمیدم 😬 D:
راستى افتادم دنبالتون ( یعنى دنبال شدید ) :||
:)
پاسخ:
با دقت نخونیدید پس  :|
بعله ...منم متوجه شدم :)
نرم افزارم خوبه  ... حتی بهتر از سخت افزار ... هنو شبکه پاس نکردم ... همون نرم افزار بمونی بهتر ..سخت افزار برا هرکسی نیست :دی

نخورید زمین ;))
ممنونم !
:)
نرم افزار رو عشقه ;-)
البته به قول نیچه آی تی سرور همه اینهاس :دی
پاسخ:
بعله :))
چه پست پرباری
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم ^_^
خیلی هم‌خوب و ممنون.
یعنی ما تو رو نداشتیم چیکار میکردیم :))
دلم به شدت برات تنگ شده بوووداااا
پاسخ:
به به
به به ... کجایی مهرناز :|
دل منم خیلی تــــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــگ شده بود :)
مهرناز ^_^
خواهش میکنم ... قابلت رو نداره ^_^
اگه من نبودم یکی دیگ میبود;)
سلام دوست عزیز. می تونید منو راهنمایی کنید که چطور روی نوار تب (Teb) عکس گذاشتید ؟ ممنون می شم!
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم :)
این عکسی که من گذاشتم ؛ کدشو از سایت خودش برداشتم و آماده بود .
اما اگ در کل عکس دیگه ای بخواید بذارد برید به این آدرس ؛توضیح کامل داده 
http://www.1abzar.com/abzar/fix-pic.php

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.