حواس پرتی :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

حواس پرتی

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳ ق.ظ

اصلا نمیدونم از کدوم شروع کنم :|

«اینا اتفاقای این روزامه»

از خواب بیدار میشم ؛ طبق معمول دیر و با عجله حاضر میشم

مامان :بیا چایی تو بخور ...

چشم ...میخورم اما نصفه اصلا نفهمیدم چی خوردم

مامان :صبحانه

دیرم شده  (یه تیکه نون ورمیدارم تاتو راه بخورمش)

یه لقمه همون اول میخورم ...یه لقمه وقتی کفشامو میپوشم ....یه لقمه زمانی که در حیاطو باز کردم ...خلاصه تیکه نونِ نصفه شد.

گفتم بقیشم تا قبل از این که از کوچه بیام بیرون میخورم ... داشتم میخوردم اون لقمه قبلیارو که دیدم وسط کوچم نصف نونِ هم هَنو دستمه :|...خلاصه باهر زور و بلایی بود دودستی با تمام انگشتام نون رو در دهان خود جای دادم :|...که به ناگاه :|||||

با آقایی که درون ماشین نشسته بود و این جوری منو میدید o_OO_oانگار تو عمرش آدم ندیده روبه رو شدم .

یعنی منو دیدی دلم میخواست زمین دهن واکنه من برم توش :|

دستمو گرفتم جلو دهنم ؛سرمو انداختم پایین به راهم ادامه دادم ... بماند که وسط راه نزدیک بود خفه شم :|

(خیلی شده من با همین تو ماشین نشستنای بعضیا غافل گیر شدم که نگم بهتره )

+تلگرام :| ؛ یعنی برنامه با این همه کاربر نباید یه راه چاره برای پیامای اشتباهی بذاره

ای بابا ... در این چند روز اخیر انقدر پیام اشتباه دادم ... از استیکراش هرچی بد بگم کم گفتم :|

البته اینا همه دید الان منه ها که واقعاً اعصابم از دستش خورده(از دست حواس پرتی خودم خورده) ... خوبی هم داره البته

+جدیدا کامنتای وبارو هم اشتباه میذارم

+بایکی دیگه کار دارم ... به یکی دیگه زنگ میزنم

درس عبرت:عجله نکنید لطفاً

پیامبرصلی الله علیه و اله می فرمایند: «انما اهلک الناس العجلة ولو ان الناس تثبتوا لم یهلک احد، عجله و شتاب مردم را هلاک کرده و اگر مردم دارای تانی و خویشتن داری بودند، هیچ کس به هلاکت نمی رسید.


ثلاث من کنّ فیه لم یندم: «ترک العجلة، و المشورة، و التوکّل عند العزم على اللّه عزّ و جلّ».
 

سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت کردن ، 3 - و توکل بر خدا در هنگام تصمیم گیری .



۹۵/۰۱/۱۷

نظرات  (۲۶)

اولم :)
پاسخ:
آره :))
سه مورد پایانی خیلی خوب بود :)
ممنون بابت یادآوری آسمان
پاسخ:
خواهش میکنم ...فاطمه جان
قابل شمارو نداره ^_^
:|
پاسخ:
ممنون ... از این همه :|
؛) چرا اینقد عجله میکنی هاااا
پاسخ:
ان شاءالله خوب میشم :)
دعا کنید برا همه که عجول نباشیم :)
" ﺧﯿﻠﯽ ﺷﺪه ﻣﻦ ﺑﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺗﻮ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻧﺸﺴﺘﻨﺎی ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻏﺎﻓﻞ ﮔﯿﺮ ﺷﺪم "
ینی با تمام وجود موافقم ینی اصلا خیلی اتفاقات عجیبی افتاده ! :| :)))
پاسخ:
آره ... خیلی :|
من نمیدونم چجوریه نمیبینمشون :)))

منم همینطورم دیقه نودی
پاسخ:
بد چیزیه :|
با خودش عجله میاره
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۲۶ عرفـــــ ـــان
نلگرام باید یه گزینه اضافه کنه به ننظیمات اونم حواس پرتان !
وقتی تیکشو بزنی دو بار از آدم بپرسه که مطمئنی میخوای به همین پیام رو بفرستی ؟
خودمم حواس پرتما !
ولی خوشبختانه تا حالا پیام اشتباه ندادم چون استرسی ام هزار بار نگا میکنم ببینم دارم درست میفرستم یا نه ! :)
پاسخ:
فک کنم اگه  اون گزینه رو هم بزاره بازم من بفرستم ؛ بعدش ببینم اشتباه ... :)) :|
یعنی من الان هر پیامی که میفرستم ...قشنگ چکش میکنم.... بعدش یه صلوات میفرستم...  بعدش ارسال میکنم :|
اینقدر استرس دارم .
اصلا افکار ما نورانی شد با این آخرش!
سپاس بیکران خدا را که به ما هستی بخشید و ما را از نعمت های نوشته هایتان برخوردار ساخت! :)
پاسخ:
خوش حالم :)
شما خیلی لطف دارید :)
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۴۰ ماهی سیاه کوچولو
امان از این استیکرای تلگرام -_-
پاسخ:
امان -_-
ان شاالله کلا عجله کردن از یادتون میره :)
پاسخ:
ان شاءالله
آره واقعا تلگرام باید یه فکری واس این موضوع بکنه -_- من یه بار یه چیزیو اشتباهی فوروارد کرم تو گروه فامیل در حالی که باس میرفت پیش یکی از رفیقام O_o یعنی تا دو هفته پیام نذاشتم -_-
پاسخ:
من نمیدونم چرا اصلا از اول این کارو نکرده ... الان باید به کی گفت ...ای بابا :|

ببین شما چی فرستادی -_-
البته منم همچین شاهکارایی داشتم هاا-_-
دقیقه نودی بودنم عالمی داره ها!!!
پاسخ:
من خیلی دقیقه نودی بودم نمیشه دعا کنی دقیقه 30 اینا باشم :|
لطفاً!
عجله خوب نیست
پاسخ:
بله :)
ان شاءالله عجول نباشیم
پیام اشتباهی تلگرام این هفته واسه منم خیلی تکرار شد
پاسخ:
ای بابا ... :|
آخ آخ استیکر اشتباهی فرستادن خیلی داغونه...

احادیث خیلی خوب بودن..مرسی :)
پاسخ:
اصلاً نگار له میشی هااا لِه لِه -_-

خواهش میکنم ^_^
آموزناک بود:)
پاسخ:
(:
سلام
وااای چقدر هدرت نازه اون یکی که اون گوشه س هم همین جور

خب یکم زودتر بیدار شو که عجله نکنی دخترم :*
پاسخ:
سلام بر کوثر

ممنونم^_^ خودت نازی ... همه چیزو ناز میبینی :)(: (البته با تشکر از جناب پلاک هفت که جای این شکلکارو به ما یادداد)

چَشم ؛ این نصیحت را آویزه گوشم میکنم :**


اما کی تا دیر وقت بیدار باشه :دی
ان الله مع الصابرین :)
اونیکی که داخل هواپیما هست شوما هستی؟ :دی
پاسخ:
بعله ...یقیناً همینه :)

بله ...بله ...مشخصه نه ؟:دی
کامنت اشتباه :))))))))))
عیب نداره، همه خودی هستن :)
پاسخ:
بله دیگ :/
آره خداروشکر خوبه خودی هستن :دی
من دلم خنک شد با اون کامنت اشتباهی :))))
پاسخ:
:||... حالاکه چیزی نشده اصلاً :دی
ممنون بابت احادیث :-)
پاسخ:
خواهش میکنم :)
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۵۱ دختر مهتاب .....
ممنون بابت نصیحت تون
پاسخ:
:دی
خواهش میکنم !
عجله نکن :)
پاسخ:
چَشششششششم :))
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۲۱ ام اسی خوشبخت
ان شالله عامل به این احادیث باشیم :)

شکلک لبخند بالای صفحه In the name of God رو اشتباه می نویسه، god بجای God
پاسخ:

ان شاءالله


اشتباه که نیست اما با حرف بزرگ نمینویسه،نمیدونم ولی احتمال زیاد مال خود فونتش باشه کلا حروف کوچیک:)

الان باگوشیم ،با سیتم بیام ... اگ شد درستش میکنم:)

ممنون

سلام
سال نوتون مبارک دوست همراهم...
پاسخ:

سلام

سال نو شمام مبارک:)

عجب ، عجله خوب نیست میدونم ، اما سابقا به شدت عجول بوده ام ، سعی کرده ام و کمی خود را درمان کرده ام ، اما وقتی حرف هیجان باشه دیگه درمانم کارگر نیست و باز عجله میکنم
این تلگرامم خیلی این که راه حلی برای پیام های اشتباهی نداره بده :/ ، البته فکر نمیکنم بشه گذاشت براش :)
پاسخ:
آره بعضی مواقع کنترل از دستت خارج میشه :)

خیلی بد است :/

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.