امروز :) :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

امروز :)

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸ ق.ظ


+این پست صرفاً جهت اینه که این روز یادم بمونه :)

95/1/18

بعد دانشگاه بنا به اون حرفی که تقریباً 2 سال پیش زدم (چند روز پیش یه دفه ای یادش اومد)... یعنی بردن خواهرم به کافی شاپ برای دعاهای شبانه ای که برای کنکور من میکرد :| ... خلاصه قول داده بودم که ببرمش و مهمانش کنم .

رفتیم دیگ عکس

دوستم گیر داد که بریم پیتزا بخوریم :|

من که واقعاً جا نداشتم ... اما اونا ناهار نخورده بودن ... رفتیم دیگ:| :)))) عکس

این دفه به قصد خونه رفتن ... پیتزا فروشیم ترک کردیم :)

تو راه یه پسر بچه بود فال میفروخت ... ماهم که کنجکاو برای آرزوهای آینده :))) فالم گرفتیم (البته همه اینا جنبه شوخی داره به شخصه اصلا به فال معتقد نیستم)

ولی این دفه خیلی در کمال ناباور همه چی توش بود که برا من لازم بود انجام ندم ... تازه برا من عکس کبوتر(البته خیلی دقیق معلوم نیس)؛ هم داشت :| ... تازشم آبی آسمانی هم هست :دی

عکس

فالای همو باصداهای مَن دَرآوردی خنده دار میخوندیم ... تاییدم میکردیم که وای این چقد راسته برا تو :دی ... البته یه جوری مینویسن که برا همه درست باشه دیگ :دی

بعضی جاهای فال هم؛ سوادمون نَم میکشید .. بلد نبودیم بخونیدم یه چیز دیگه میگفتیم به جاش :))))

خلاصه ... خدارو شکر روز خیلی خوبی بود !

از این روزا برای همتون^_^

+ هاااا من عید دیدنی هیچ کدوم از برادرا نرفتم :| ... بنا به دلایلی الکی که کار داشتم

هر روزم از سمت برادر اخطار میومد که چرا نمیای خونمون من بهت عیدیدتو بدم :|

منم خسته خوچرا نمیاری بهم بدی همینجوری :|

-خلاصه اگه تا دو روز دیگ نیای عیدیتو حذف میکنم گفته باشم (شوخی)

منم عیدی طلب :دی (فک کردم وجه نقدیه)

دیدم یه چیز بهتره ... :) کتاب ... البته کتاباش یکم مربوط میشد به اون سوالایی که من ازشون کرده بودم یه زمانی (خیلی خوب یادش بود)... خلاصه بسی خوشنود گشتم :) ...وجهه نقدم داشت :دی

عکس

همین^_^

ومن الله توفیق ...

۹۵/۰۱/۱۹

نظرات  (۲۷)

نوش جان :))
اون کتاب ذکرهای نجات بخش رو دارم :)
پاسخ:
ممنون :))
کتاب خوبیه بنظرم البته هنو نخوندم :|
همیشه به خوشی آسمان آبی :***
پاسخ:
همچنین برای خودت
خیلی ممنونم فاطمه جان :***

روز خوبی داشتید خوشحالم :)
عیدی هاتم حتما واسه خودت خیلی باارزشن :)
پاسخ:
ممنون از این روزا برای شما هم ان شاءالله :)
بله  بله  :) خصوصاً کتاب طریق دوستی :)
البته هردو نکته ایه خیلی خوبه
سلام
ان شاء الله همه مان موفق شویم
پاسخ:
سلام
ان شاءالله :)
۱۹ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۴۰ عرفـــــ ـــان
روزای خوبتون پایدار :)
پاسخ:
ممنونم :)
این روزای خوب برای شماهم برقرار :)
خداروشکر برای روزهای خوب :-)
پاسخ:
شکر :)
سری بعدی منم با خودت ببر کافی شاپ :)
پاسخ:
ان شاءالله ، من شمارو ببینم حتماً ‎^_~‎
خیلی هم خوب ایشالا همیشه خوش باشید :)
پاسخ:

خیلی ممنونم عارفه جان

ان شاءالله از این روزای خوب برای خودت:)

خداروشکر خوش گذشت
همیشه به خوشی :)
پاسخ:

اره خدارو شکر

ممنونم ، ان شاءالله این روزای خوش برای شما هم باشه:)

۱۹ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۴۳ ماهی سیاه کوچولو
عه خودشون بیارن عیدیاشونو بیارن چه باحال میشد :))
پاسخ:

:))اره

اما

اینجوری دیگ خیلی پرو میشدم:دی

کتاب خیلی خوبه.. کاش به من هم کتاب عیدی بدن:)

موفق باشی گلم..
پاسخ:

ان شاءالله حتماً تو هم کتاب عیدی میگیری‎;-)‎

ممنونم عزیزم

موفق باشید
پاسخ:

ممنون

ان شاءالله شما هم موفق باشید!

چه روز خوبی بود برایت :)))
از راه دور در د. دقیقه خواندن حال کردم D:

چقدر حال میده آدرم از برادرش عیدی بگیره ! ما که برادرمون اونقدر از ما بزرگتر نیست که این مورد نسیبمون بشه :|
+ عجب شکلات گلاسه ها و بستنی هایی بودن :|
پاسخ:
بله ... جای همه بیانی ها خالی :)
خوش حالم که حال کردید :دی

آره موافقم خیلی خوبه ؛ حالا شما از برادرت عیدی بگیر به هر حال ازت بزرگ تره :))
به زور بگیر :دی (شوخی)
+ببخشید :|
اِ چه خوب
منم از امشب واست دعا میکنم ;))
پاسخ:
ان شاءالله بعد فارغ التحصیلی میبرمت کافی شاپ؛))
خوشحال باش که خوب با احساسات معده من بازی کردی! :)
پاسخ:
دلم نمیاد ، خوش حال باشم:))
کوفتت شه اون بستنی ها بی من !
پاسخ:

دیدم یه جا از گلوم پایین نمیرفت ، نگو تو نبودی!

:))))

همیشه سنگین رنگین بشین خونه تا عیدیتو بیارن، کلاس داره لامصب..:دی
پاسخ:
برا دو مورد همچین کاری کردم اما این برادر خیلی سرسخت بودش:دی
چه خوب
موفق باشید
پاسخ:
ممنونم:)
دیگه چی میخوای؟! دارن اصرار میکنن حداقل بیا عیدیتو وردار بابا..
عجب . عجبااا
پاسخ:

من ...

هیچی دیگ:دی

یادت بمونه هاااااا :)
پاسخ:
باعشه :دی
روزای خوب اونم کنار خانواده دوستان خیلی کم اتفاق می افته
خوب کاری کردی که در قالب یه پست ما رو در شادیهات شریک کردی :)
پاسخ:
بله کم اتفاق میفته :)
ممنونم  ^_^
سلامت باشی بق بقو جانم :)
پاسخ:
ممنونم سُرور جان ...^_^
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۳۷ لی لی (لیلی نامه)
امیدوارم از این روزا و حسای خوب خوب هی برات تکرار شه:)
پاسخ:
ممنونم لی لی جان .... برای خودتم همینطور ان شاءالله :)
ینی عکس بستنی گذاشتی دل ما رو آب کنی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
بد جنس:(((
پاسخ:
عه :|
نه باور کن ... فقط خواستم یادم بمونه یادگاری :(
:)))
همیشه خوش و خوشبخت:)
پاسخ:
قربانت برم رفیق :)*
همچنین :)
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۲۸ ❤منتـــظر المـهـدی❤
نووووش جاااااان
پاسخ:
ممنون^_^
زندگی به کام
بکوب تا ته
پاسخ:
خیلی ممنون^_^
 بکوب تا ته ... خیلی خوب بود :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.