^__^ :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

^__^

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۳۵ ب.ظ
به نام خدا
هزاران درود بر همسایگان بیانی
آقا
خدایی حیفه ماه شعبان باشه دَر وبلاگ بق بقو بسته باشه ..نه !؟؟!
نمیدونید چقد دوست دارم بحرفم که ... من نمیدونم چه سِرّیه که هر وقت من وبلاگو تعطیل میکنم ... انواع حوادث و بلایا چه خوش چه ناخوش بر سر من میادش... زین خاطر
گفتم بد نباشه ماه شعبانِ من تبریک نگفتم هنوز
بعدش گفتم بیام خوبه :)))
خلاصه تبریک عرض میکنم همه اعیاد که گذشت و اعیادی که در راه هستن ... 
واز همه مهم تر 
عمو رمضانم که داره کم کم میادش ...هر چی بهش میگم عمو میشه الان نیای هواهااا گرمه ..امتحان داریم ...نابود میشیم 
 عمو میگه نه که نه باید بیام حواسم باشه مثلاً سرجلسه امتحان تقلب نکنی ...باید تو آمپاس قرارت بدم دیگ :)
منم که عمورو خیلی دوسش دارم نمیتونم رو حرفش حرف بزنم که ... حالا قراره تا چند روز دیگ از سفر یه سالش برگرده یه صفایی بهمون بده 
بلکه فرجی شد ؛ ما با این ماه رمضون آدم شدیدم :)
جاداره از همین پست پیشاپیش به امام زمان تبریک بگم تولدشونو ... ان شاءالله باشیم، تو اون روزی که شما قراره ظهور کنی ...ان شاءالله که یارت باشیم و سربازت ...ان شاءالله :(

+دیگ چی بگم ... میخواستم خاطره بگم
+از وقتی این آهنگ تو این پست رو شنیدم ؛ فک کنم هر روز 2 یا 3 بار بهش گوش میدم :/... بلکه به مراد دلم برسم :)
۹۵/۰۲/۲۹

نظرات  (۱۳)

نمیخای که بگی تقلب روزه رو باطل میکنه...نههههه خخخ
تبریک میگم میلاد عزیز رو:)
پاسخ:
چرا دیگ :)))
شانس نداریم که 2 سال دیگ دانشگاه؛ خدا اینجوری مارو تو آمپاس میذاره :))

مبارکا :)
ما هم تبریک میگیم بهت اعیاد رو :))
پاسخ:
:))
ممنونم شکیبا جان ;)

سلام
کار خوبی کردید پست گذاشتید :)
تبریک میگم بهتون اعیاد رو :)
پاسخ:
سلام 
واقعاً ...ممنون:))
مبارکا :)
سلام عزیزم :)
چه خوبه که برگشتی
خودت خوبی؟
پاسخ:
قربونت :*
منم خوبم شکر ... (:

۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۵۲ ❤منتـــظر المـهـدی❤
سلام عزیز روزت مبارک
پاسخ:
سلام 
ممنونم ...^_^
سلام خوبی؟
روزت مبارک :))
عید های خودت هم مبارک
پاسخ:
سلام به خودت کوثر
منم مثل خودت خوبم تو خوبی؟:)) 
روز خودتم مبارک :)
مبارکا :)
:)
ان شاء الله امتحان ها رو خوب خوب بدین و همه درس ها رو با نمره 17 به بالا پاس کنید
پاسخ:
(:
یعنی میشه :/
بالای 17 ..خداکنه :)
ممنون
(:
پاسخ:
:)
چه جالب
اتفاقا داداشم میگه یه شب من بیدار شده بودم هی داد میزدم یازهرا یازهرا بچه برید جلو یازهرا(تااونجایی که یادم میاد)
خلاصه قضیه خواب هم برا خودش مسئله ای
خوش باسعادت.
من رفتم پاسپورت ثبت نام کردم که برم اقاداداشم از دانشگاه اومده گفت:
نه میری داعشیامفقودالاثرت میکنن ازاینجورحرفا.
چشمام لیاقت دیدن شش گوشه روپیدانکرده بود
پاسخ:
عه چقد حیف ... 
من یه حدیثی خوندم توش نوشته بود هیچ موقع زیارت امام حسینو به خاطر خطرای احتمالی کنسل نکنید خود آقا نگهبان همه زائراش هست :)
ولی ای کاش میرفتی 
ان شاءالله قسمتت بشه یه بار بری :)
عالیست 
ان شاءالله هر کسی که مشتاق دوباره دیدن حرم هستن  برن :)
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۲۳ ام اسی خوشبخت
سلام
منم تبریک میگم این اعیاد عزیز رو :)
ان شالله قسمت همه آرزودارها و مجددا قسمت شما :)
پاسخ:
سلام  دوست عزیز
ممنون ... و مبارکا:)
ان شاءالله  ... ممنون :)
اسن دلم ضعف میره اسم بق بقو میاد
پاسخ:
^_^
قربونت 
جسمی یا روحی؟
پاسخ:
هووووم 
بیشتر جسمی 
اما شاید رو حیم باشه ... البته روحیم هست :)
سلام
مگر شما کاشانی هستید که واژه بق بقو رو برای خود انتخاب کرده اید؟
پاسخ:
سلام 
اومدم سایتتون جواب دادم :)
نه من کاشانی نیستم :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.