موبوگرام :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

موبوگرام

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹ ب.ظ

ای کسانی که از فرستادن استیکر در تلگرام رنج میبرید 

بخوانید :)

مچکرم ازت سانازم :)

۹۵/۰۳/۲۰

نظرات  (۳۱)

دیگه ما سوتی هامونو دادیم:دی
پاسخ:
خدارو چه دیدی ؛ شاید دیدی بازم سوتی دادی :))
راست کار خودته این :دی
والا اونی که سوتی میده ها با وجود اینام سوتی میده :)))))))))))
من که سوتی نمیدم تو استیکر :)))
پاسخ:
پس فک کردی برا چی برام فرستاده ... دید استیکرامو پاک کردم ... به فکر چاره بوده برام :|
نه دیگ من سوتیام برا این بود که دستم اتفاقی میخورد ... الان دیگ فک نکنم تازه اونم باگوشی با لپ تاپ درصد خطام خیلی کمه :دی
آره تو راس میگی :|
کلا از استیکر استفاده زیادی ندارم...
پاسخ:
خب چه بهتر :)
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۹ فرشته ای ب نام فائزه ...
عجباااااااااااا
پاسخ:
مش رَ جَبا  :))
موبوگرام مثل تلگرامه ؟! توضیح بدین در موردش یکم لطفن:)
پاسخ:
اینجا قشنگ و کامل توضیح داده 
اینجا
+قبل از این که تلگرام رو حذف کنید موبو رو نصب کنید
همه اطلاعات تلگرام میره تو موبو خودکار
همه گروها و مخاطبین
بعد تلگرام رو پاک کنید
عه چه خوب..من نمیدونستم اینو..مرسی که گفتی :)))
پاسخ:
خواهش میکنم :))
سلام
تشکر
پاسخ:
سلام 
خواهش میکنم
خیلی هم آموزنده اصن :))
خدایا از سوتی های ما بکاه بر درستاش بیافزا
پاسخ:
آرع ..پس چی :))
آمین
موبوگرام عالیه مهصوصا حالت روحش
پاسخ:
رو حش :/
نمیدونم چیه ؟
نه تلگرام نه واتساپ نه لانی
فقط اینستاگرام دارم
با تشکر
پاسخ:
خیلیم عالی کار خوبو شوما میکنی :)
خوب تلگرام هم جدیدا امکان حذف پیام و ادیت آوره تو نسخه های جدیدش :\
امتحانا هنوز تموم نشده؟ :)
پاسخ:
واقعاً کو چرا من ندیدم پس :|
من امتحانام از فردا هنو داره شروع میشه :)
سلام
پاسخ:
سلام علیکم برادر
ماکه فی حد ذاته تلگرامی هستیم
میبینی یه استیکرظاهر خوبی داره دمیزنی هرچی ابرو داری بر باد فنا میرهدبعد باید یه ربع توضیح بدی که اشتباه کردی
حالا خوبه این وسط مخاطبت دبیر دین و زندگی باشه😱
پاسخ:
>_<
چقد بد
درک میکنم :|
اوم مرسیییییی:-)
من اینجا یه مشکل بزرگ داشتم توی این موضوع تو حلش کردی:-)
پاسخ:
واقعاً :)
خدارو شکر
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۱ ههـــ ـــــ
استفاده کرده ایم خوب بود :)
پاسخ:
:)
خدارو شکر
خخخخخ
پاسخ:
سلام 
به به 
رها خانوم خوبید شما نبودید یه مدت :)
من چون خیلی تو گروه های تلگرام فعالم به دردم میخوره!!!!! :/
دیگه تو میدونی درصد فعالیت منو!!!!!! :))))
پاسخ:
آره اصن خود سازنده هاشم به من گفتن اینو اول به نیت تو درست کردن :|

آری ;))

۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۹ بهار پاتریکیان D:
من دیگه هر چی شرف داشتم رفت ، دیره دیگه .. دیگه دیره .. زجه ی حضار =)))
پاسخ:
ببین بیا و این موبوگرامو نصب کن نزا دیر تر از این بشه :|
خدارو شکر در این مورد تا حالا سوتی ندادم..:))
پاسخ:
خدایا این آقای پدر دراین مورد سوتی بدهد ... الهی آمین :)))
الان از این وضع وبلاگتون راضی هستید؟!
مخاطبین راضی هستن؟! خیلی بده هر مطلب توی یک صفحه :|

نطرات هم که بسته میشه :|
پاسخ:
نه 
نمیدونم ؛ شما که مشخصه نیستید

من واقعاً معذرت میخوام 
الان بهتر شد؟
سلام خواهری
دلم براتون تنگ شده بود :)
بندگیتون قبول
ماه رمضونتون پر بار ان شاالله

از ساناز خانم هم تشکر میکنم :)
پاسخ:
سلام قربونت منم همین طور^_^
کجایید شما ؟!؟!
ممنونم 
ماه رمضون خودتم پر بار باشه ان شاءالله :)

ایشونم از شما ممنونن :)
التماس دعا :)
دوست آبی آسمانی من
پاسخ:
سلامت باشی فاطمه گلی :)

محتاج دعا 
/:لامصب اشتب بفرستی عجیب ضایع میشی ی بارخواستم استیکرناراحت بفرستم یهوواسه یه پسره استیکر فرستادم بوس کنج لبات همچین ضایع شدم
پاسخ:
اوه .. اوه ..>_<
:))
جالب بود
الان دیگه استیکر داری؟
پاسخ:
نه هنوزم ندارم :دی
دیگ عادت کردم به بی استیکری :))
چقد آدم محتاط هستی
بیخیال بذار بره:)))
پاسخ:
واای نه ... نمیشه برای هر کسی بذاری همینجوری بره :دی
سلام
بله بهتر شد
ممنون :)
پاسخ:
سلام 
خب خدارو شکر
:)
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۴۳ محمد رضا (حامی حقوق نشر دهنده :D )
سلام خسته نباشید با امتحانا
من سر اون جریان هنوز منتظرما :) حالا شاید 6 تیر یه فرجی بشه
بگذریم
.
.
.
عرضم بحضورتون تو کافه بازار این نرم افزار 5000 تومن فکر کنم قیمتشه
ایهالناس رایگان استفاده نکنید که اون دنیا گیرید
از من گفتن بود :)
پاسخ:
سلام , سلامت باشید ممنون
بله :)
.
.
.
بله دیدم قیمتشو همون قده .... شما درست میگید :)
سلام عرض شد!
آخ که من چقدر دلم تنگ بود.... اصلا موندم چی بگم که حق مطلب درست ادا شه...
خوبی ؟ همه چی خوبه؟ امتحانا؟ زندگی؟ در کل همه چی...
چقدر این قابلیت موبوگرام به درد بخوره :دی نجاتمون دادی
خیلی دلم تنگ شده بودا........
پاسخ:
سلاااااااام :)
به به ...مهرناز ^_^
قشنگ متوجه ام منم همینطور ... 
قربونت ...شکر الحمداالله 
آری آری خیلی خوبه :دی
قربونت :*
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۳ سینا مرادی
موچکرم بابت این پست :)
پاسخ:
خواهش میکنم :)
ایشالله حالت زود روبه راه بشه
پاسخ:
ممنونم 
ان شاءالله 
سلامت باشید!
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۳ حسین مداحی
چقدر باحال!
پاسخ:
:)