دهه 80 :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

دهه 80

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۹ ب.ظ
بق بقو 
هووم
دیشب خواب دیدم بستنی پیچ پیچیمو خوردی 
:|

+در زمان نچندان دور خواهر بزرگ تر من معتقد بود زبون من میره سرکوچه بر میگرده (حاضر جواب بودن)
نظر من درباره زبون خواهر کوچک ترم : مرزای ایرانو شبانه روزی گَشت میزنه :|

++دوستان پست قبلی اگر کسی اسم نوشته بود برای عتبات نتیجش اومده :)
۹۵/۰۳/۲۹

نظرات  (۲۷)

چه نظرای جالبی دارین در‌مورد زبون های همدیگه!:)))
پاسخ:
:))
یکی از یکی بدتر....
پاسخ:
دقیقاً ...
هر چند من خوبم :d
ینی از بزرگ ب کوچیک خاهرا زبوناشون بزرگ میش؟ :| اینقد حااااضر جواب O_o
پاسخ:
هر چی نسل میگذره ... شرایط جامعه هم برای او نا تغییر میکنه ... رفتاراشونم عوض میشه 
این موردی که گفتم مبالغه است .. بحث من کلاً  رو تغییر رفتار این بچه هاست :)
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۱ بهار پاتریکیان D:
هشتادیا خوبن .. قبول کن بق بقو :))))
پاسخ:
اصن همه خوبن :)))
بببین بهار جان شاید ، استثنایی در بین هشتادیا باشی ...
اما من زیـــــــــــــــاد دیدم دهه هشتادی  :|
دیگر توانم تمام شد پست گذاشتم :/
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۵ مهراد فروتن
:)
زنده باشن
پاسخ:
:)
ممنون ؛ 
خدا حفظشون کنه :))
بنده ارادت دارم به همشون 
بستنی پیچ پیچی چه شکلی هست؟!! ;-)
پاسخ:
:))
تعبیر بستنی پیچ پیچی چی میشه ؟!
پاسخ:
دیگ تصویری تعبیر کردم :))
خواهر کوچکتونه ؟!
پاسخ:
نه بابا ... خواهر من الان برا خودش خانومیه :)
ده هشتادی ها خیلی خوبن هرچی باشه از 90 بهترن
پشت سر ما بد نگین به خدا من به این خوبی :)
پاسخ:
عزیزم ... همگی دور هم خوبیم ;))
شوخی میکنم خب ... این چیزا ملاکی برای قضاوت همه نیست :)
من درباره 90 هیچ حرفی ندارم :/
خدایی اینایی که تا سال 82 به دنیا اومدن مثل بقیه دهه هشتادیا نیستن :|
من خودم دقیقا روی خط به دنیا اومدم سال 1380 :|
ولی دهه 90 دیا هرچی باشن هیولان :| هرچند خوب و بد تو همه چی هست :)))
پاسخ:
آخ گفتی 82 ... موافقم :)
شما خوبی :)
من بازم میگم از 90 دیا صحبت نکنیم :/
بله دیگ همه جوره هستن آدما :))
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۹ مهراد فروتن
معلومه از اونهاست که آدم را به راحتی قورت می ده :)))))
قشنگ تو چشم هاش شیطنت رو می شه دید
ماشاالله
دیوونه این جور بچه هام، شیطون، خوش سر و زبون، بعضا گستاخ (البته نه بی ادب)
پاسخ:
فک کنم اشتباهی شده ... این عکس از نت برداشتم ... 
ماشاءالله به بچه  ..ماشاءالله :))

:)
لطفا ایمیلتونو چک کنید
.
.
.
راستی اسمتون درومده؟

من یک بار عمره اسمم درومد عتبات نه
یادش بخیر
پاسخ:
چک کردم 
.
.
نه متاسفانه قسمت نشد.

خوش به حالتون :)
والا الان خواهرزاده و برادرزاده من که حاصل دهه 90 هستن بحدی زبون دراز و نفهم و پرروان دلت میخواد جیغ بزنی ازدستشون :دی
پاسخ:
دقیقاً ؛ برا همین میگم من درباره این دهه اصلاًحرفی ندارم :|
ما نیز آبجی دوست میداریم حتی اگه زبونش کل کشور رو یه دور بزنه بیاد :))
پاسخ:
خب مانیز دوست داریم ولی به روش نمی آوریم پرو میشود :))
دهه هشتادی
پاسخ:
آری هشتادی
با دهه هشتادی مواجهم کم بوده ولی دهه نود داشتم
ولی سنش هنوز جوری نیست که بشه گفت چون دختربچه ها اکثرا شیرین زبونن
بزرگ شد بت میگم :))
حاضر جوابی مال حضور ذهن و بهره هوشی هرکی گفت بگو برای هوشم :))
پاسخ:
خب خدارو شکر کن :))
اوهوم ... نه جدا ازون شیرین زبونی ... مثلاً فک کن باهاشون بحث میکنی تهش کم میاری جوابشونو بدی :|
حتماً بگو :))
عه چقد خوب ... باعشه همینو میگم :دی
/: هشتادیاعالین
پاسخ:
بله همه عالین :))
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۵ مهراد فروتن
عجب
من فکر کردم چون با بستی پیچ پیچی شروع کردین و این بچه همم بستنی پیچ پیچی داره ...
:)))

پاسخ:
:)
آخه دوستان اشاره کردن به این که بستنی پیچ پیچی چه جوریه منم گفتم خوبه یه عکس بزارم سرچ که کردم ... دیدم این عکسه به موضوع هم میخوره اینو گذاشتم :))
:)
منم راجب نودی ها حرفی ندارم به مولا
پاسخ:
ای بابا :))
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۸ سینا مرادی
خخخخخ باحال بود
پاسخ:
:)
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۱ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخ عجب توصیفی.
پاسخ:
:)
دستش درد نکنه:|
پاسخ:
بهش میگم :|
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۰ مــــــــ. یــ.مــ
D:
موهاشو
:|
منم سابقه ی گشت زنی شبانه به منظور شکم رو در پرونده ی طفولیتم‌به ثبت رسوندم:|
پاسخ:
:)))
منم تو پروندم دارم ... |:
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۴ دختر مهتاب ...
منم عاااشق بستنی پیچ پیچی ام
پاسخ:
عاشق خوب چیزی هستی ها :)
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۱:۱۴ دنیا تتلیتی
ها؟؟؟؟؟
پاسخ:
هیچی :|
این بستنی ها خیلی خوشمزه ان :/
وییییییییییی
دلم خواست
پاسخ:
آری :)
ببخشید -_-
سلام بقبقو جونم
من شدیدا با نظر خواهر بزرگتر موافقم :))
تازه لطف کرده در حقت میگه تا سرکوچه!
پاسخ:
:))))
سلام سانازجونم از بازگشت نابه هنگامت شدیداً خوش حال شدم :)))
موافقی :|
حیف که بی تربیت نیستم :|

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.