کربلا :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

کربلا

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ق.ظ

هعی :(

یعنی آدم بره برای کاروان پیاده از نجف تا کربلا اسم بنویسه

بعد اسمش به عنوان ذخیره در بیاد

شب 23 قدر از امام حسین بخواد یه بار دیگ بطلب

بعدش فرداش بهش پیام بدن که




خانوادش بهش بگن ؛ نمیتونی بری :((
وقتی طلبیده شدم ، چرا نمیزارن برم :(
۹۵/۰۴/۱۰

نظرات  (۲۱)

۱۰ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۲ محمد حسین
یادش بخیر یاد خاطره مکه رفتن و اون پیامکش افتادم...
پاسخ:
خوش به حال شما که رفتید ...
:((((((((
پاسخ:
:(
عجب :((
پاسخ:
:(
ای وای کاش بشه بری...
پاسخ:
یکی از بعیدترین چیزایی که بابای من اجازه بده ...
اگر روزیتون باشه نگران نباشید میرید
روزیتونم نباشه ،بالا بیای پایین بیای نمیری :)
بسپار به خدا
هر چی خیره
پاسخ:
اون که بله :(
ولی ای کاش روزی من میبود.
توکل به خدا
بطلبه جور میشه همش :)
پاسخ:
ممنونم شکیبا جان :)
توکلم به خودشِ

ان شاءالله
۱۰ تیر ۹۵ ، ۰۹:۳۸ کوثر متقی
نمیشه خانوادش هم بیان
خانواده هستن دیگه ،نگران میشن
پاسخ:
نه فقط تنهایی آخه برا دانشجوها بود فقط

آره ولی منم دوست دارم برم :|
ای بابا :(
پاسخ:
:):
درده، درد! :)
پاسخ:
آری درد :)
ان شاء الله که بذارن:(
پاسخ:
ممنونم
اما خیلی بعیده ... یعنی نمیذارن :):
از دست این خونواده ها
پاسخ:
آره  :)
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۰ مهیار حریری
خدا بزرگه
توکلت علی الله :)
پاسخ:
بله
توکل به خودش ؛ هرچه پیش آید خوش آید:)
دلیلش ؟
پاسخ:
تنهایی نمیذارن ... میگن خطر ناک امنیت نداره و ...
تجربه کردم لحظه لحظه ش رو...خیلی سخته.قدری که نمی شه با واژه ها بیانش کنی
پاسخ:
واقعاً...
۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۳:۱۹ حانیه جـــ .تـــ
اومممم خوش به حالت بق بقو :))حالا یه بار دیگه محتَرَمانه باهاشون صحبت کن. دلایل مخالفتشونه بپرس. و خودتم آروم براشون توضیح بده چقدر دوست داری بری. اینم یادت باشه رضایت پدر و مادرت امام حسین *ع* رو خوشحالتر میکنه تا رفتن به زیارتشون بدون رضایت و خشنودی اونا. اما بازم تلاشتو بکن.
^_^ موفق باشی.
پاسخ:
ممنونم ^_^
تو این مورد بابام کوتاه نمیاد ... درسته رضایت پدر مادر خیلی مهمه :)
چشم :)
خیلی ممنونم :)
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۷:۲۸ کوثر متقی
ان شاءالله راضی بشن :)
اما اگر هم نشدن مطمئن باش حظ معنویش به جانت تزریق میشه :)
پاسخ:
ممنونم کوثر جان :)
تزریق :)
ان شاءالله
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۷ سید محمد رضی زاده
یاد داستان عجیب اربعین خودم با کاروان عتبه در سال 93 افتادم..
هر چه قسمت باشد همان می شود.
پاسخ:
بله
هر چی قسمت باشه!
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۷ دختر مهتاب ...
خوش ب حالتون
چرا نمیرین؟
پاسخ:
ممنونم
اجازه پدر مادر لازمه ... اجازه نمیدن :)
من که اسمم در نیومد...
نشدم لایق دیدار...
پاسخ:
ان شاءالله یه روزی لایق دیدار بشیم :)
سلام بق بقو جان
دردناک تره که خیلی اتفاقی تو تلویزیون بفهمی
و ثبت نام کنی
و چند روز قبل که از تلویزیون بفهمی شب گریت گرفته باشه که من دلم کربلا میخاد و کلی گریه کرده باشی
بعد ک این و تو تلویزیون میبینی و ثبت نام میکنی
پیش خودت میگی حتما آقا طلبیده دیگه که دیدم و ثبت نام کردم
منتظر میشینی تا جواب قرعه کشی بیاد
بعد میبینی که نوشته اسم شما در نیومده)):
شاید طلبیده بودن واقعا اما احتمالا تو همون زمان که تا قرعه کشی مونده بوده ی کاری کردم که صلاحیتش ازم گرفته شده)):
اصن امام حسین و سفر به کربلا و حتی اشک بر امام حسین لیاقت میخاد
خطا ازمون سر بزنه همش ازبین میره
هعی ی ی ی
یا امام حسین جانم )):
ان شاالله لایق دیدار بشیم
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
پاسخ:
سلام عزیزم
هعی ؛ یه چیزی گفتی واقعاً برام غم انگیز بود ..
من به جز این سفر که پیاده بود و
با این که میدونستم اجازه نمیدن ...بازم اسممو نوشتم گفتم خدارو چه دیدی....
ولی خب بیشتر ناامید بودم ...
کلا اون چند وقت خیلی هوایی کربلا و امام حسین بودم تا این که دوستم یه خبر دیگ و پستر دیگ برام فرستاد این
با خودم گفتم حتماً امام حسین منو طلبیده که راه های مختلفو میذاره
رفتم اسمومونوشتم ... اما در نیومد :(((
چون تو الان گفتی خطا ازمون سر بزنه همش از بین میره ...فک کنم برا منم همینجور بوده ..
تا شب قدر بازم هوایی امام حسین ...
که این پیام بهم رسید ...
ولی نذاشتن :(((
الان که دارم اینارو مینویسم نمیدونم ؛ همینجوری داره اشک از چشمام میاد دوباره دلم تنگ شد...
ناراحت میشم که لیاقت پیدا نمیکنم :"((
ان شاءالله همه لایق دیدار بشیم
عیب نداره... در عوضش تا وقتی که فارغ التحصیل شیم انقدر واسه عتبات دانشجویی ثبت نام میکنیم تا اسممون در بیاد اونوقت جناب پدر حتما اجازه رو صادر میکنه.تازه با هواپیما هم میبرن بهتره!
ما رو دست کم گرفتن...ولشون نمیکنیم:))
فقط حیف شد امسال درنیومد :(
پاسخ:
آره ان شاءالله .. ان شاءالله .. ان شاءالله

واقعاً حیف :((

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.