تولدشه :) :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

تولدشه :)

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۰ ب.ظ

امروز 95/4/22 این وبلاگ 2 ساله میشود .
البته باید بگم 1 ساله چون اصل کار من از پارسال شروع میشه ؛ شروع کار من از بیان بوده و به جز همین 1یا 2 سال هیچ سابقه وبلاگ نویسی ندارم در هیچ سرویس وبلاگی ...
خدارو شکر میکنم تو این یه سال با وبلاگ نویسایی مثل دوستان آشنا شدم ... قلباً خوش حالم
و این که من میخواستم تو یه همچین روزی وبلاگمو حذف کنم ؛ ولی واقعاً نمیتونم....نمیتونـــــــــــم  :دی
وفک نکنم هیچ وقت این اتفاق بیفته (یعنی حذفش کنم) :)
خب حالا از این موارد که بگذریم میرسیم به اولین کادو بق بقو که خیلی اتفاقی بهش داده شده و در اصل این به عنوان عیدی روز عید فطر بوده :دی
ولی خیلی ذوق کردم از لطفت  قطره جان خیلی(عالیه عالی) ... قربونت ^_^

+ دوسال پیش مثل همین الان نشسته بودم پشت سیستم خونه برادر اینا و این پست رو گذاشتم (به ساعت هم دقت کنید):دی اینجا
چقد زود گذشت :)
۹۵/۰۴/۲۲

نظرات  (۳۷)

مبارکشه
پاسخ:
آره خب مبارک صاحبش :)

ممنون
مبارکه شیرینی کیکی چیزی بده دیگه:|
پاسخ:
ممنون^_^
اول کادوتو ببنم بعد شیرنیم میدم :|
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۷ محمد حسین
مبار کها باشه :)

تو یک سال یکی از بهترین وبلاگه های بیان شدن هنر بزرگیه که فقط ار بق بقو بر میاد :دی
( هربار می گم بق بقو یاد تتلو می افتم :))) )

پیشنهاد اینه یه اسم مجازی پر محتوا تر از بق بقو انتخاب کنید ((:
پاسخ:
مچکرات :)

نه بابا همه از این هنرا دارن :)))
ای بابا :|
ای بابا :|
تتلو به بق بقو چه :/
من باید یه سرچ بکنم ببینم چه خبر :|


 ممنون بابت پیشنهاد :))
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۳:۴۱ نرگـ ـس ツ
مبارکه:)

فک کنم چند روز دیگه میشه تولدت.. البته به قمری :)

اونم پیشاپیش مبارک
پاسخ:
ممنونم نرگس جان :)

بازم مچکر :)
تولدش مبارک :)
ایشالله عروسی نوه هاش :دی
پاسخ:
ممنونم :)

چجوری یعنی ... :))))
سلام مبارکا باشه :))
شیرینی میخوایم
یک کارت شارژ 20 تومنی به این شماره بفرستید :)
0938*******
خخخخ
پاسخ:
سلام
شیرینی نداره بق بقو که مگ کادوشو ببینه اول :دی
چشم :|
20تومن ... میخواید بیشترش کنید ..هوم ؟!؟! :|
:)
تبریک میگم :))
پاسخ:
به بق بقو یا به صاحبش :))

ممنونم
شما شیرینی بدید بعدا در مورد کادو میحرفیم :))
ایشالله هر کجا که هستید پله های ترقثی رو چند تا چند تا طی کنید
اینم از کادو من :)
پاسخ:
خیلی ممنونم ... کادوتون بسیار ارزشمند :)


خب اینم علی الحساب داشته باشید :|
شیرینی
البته سهم شما فقط یکیه ها :))
بقیم هستن
(: تبریک
پاسخ:
تشکر :)
بح بح موبارکه جانکم بیاو ماچت کنم :***
پاسخ:
قربونت عزیزم بیا
:***

خخ سلامت باشید
اینارو دوست ندارم نون خامه ای میخوام :)
پاسخ:
نون خامه ای نداریم :|
همینارو داریم :|
اینا به بق بقو بیشتر میاد :))
هپی برسسسسسس دیییییی تووووووو یوووووو بلاگ بق بقو !:))))
پاسخ:
قربونت برم من , بیا بغلم

:))
مبارکا باشه..
پاسخ:
ممنونم سرورجانم ^_^
؛))))))
مبارک بق بقو جان باشه
ایشالا باشی همیشه بیایم کامنت بذاریم واست
پاسخ:
به قول آقای پدر (جناب پلاک هفت ) قربانت بچسبم...
من الان دارم آهنگ وبتو رو گوش میدم این پستت

میگم دخترم بی زحمت لینک دانلود هم بذار دیگ :|
تبریک عرض میکنم :-)
پاسخ:
خیلی ممنونم :-)
تولدش میبارک
عمرش طولانی باد :))
پاسخ:
با تشکر از شکیبا :)

نمیدونم ... ان شاءالله :))
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۸ اسپریچو ツ
حالا اینارو بیخیال
کی شیرینی بخوریم؟:دی
پاسخ:
بفرمایید اینم شیرینی
:))

حالا تو هم شیرینیو بیخیال کی بهم کادو میدی هان...
تیری ها رحمت خداوند بر روی زمینن:)))))))


خدابهش عمر با برکت بده الهی:*
پاسخ:
آری آری ... اصلاً خیر فراوانن :)))


الهی آمین
وب منمروز دیگه تولدشه:))))
پاسخ:
28 تیر تولدشه ؟؟؟
مبارکه

اتاقت چی شد؟؟
پاسخ:
ممنون

اتاقم عکساشو گذاشتم .... مراجعه بنما به پستای قبل :)
تولد تولد تولدش مبارک! =)
پاسخ:
ممنونم ^_^
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۷:۴۹ آبان دخت ...
مبارک باشه :))
پاسخ:
متشکر از آبان دخت ...:))
مبارک باشه
با فالو کردن موافقین
پاسخ:
مچکر
میگم بی زحمت شما برو اول فالوورات رو ببین ... احیاناً من از قبل شما رو دنبال نکردم آیا :|
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۸:۵۹ ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
چه عکس قشنگی
مبارک باشه :)
پاسخ:
قابل نداره برا تو :))

ممنونم ^_^
ایشالا وبتون قدمتی اندازه منشور کورش پیدا کنه (همون الهی 120 سال زنده باشی خودمون :)) )
شما هم بالاخره یک ساله شدید! حس خوبی داره کلا ولی متاسفانه برا من زمان بدی تولدم رسید نتونستم فاز مورد نیاز را ببرم! :))

حذف وبلاگ حرام است :|
پاسخ:
:))) من خودم اونقدر عمر نمیکنم مگ بدم دست بچه های نداشتم :دی
..حیف :|


اوهوم ... حکم جدید آقای آرین :))
به به :)
مبارکه :)
پاسخ:
مرسی ..ممنون^_^
به به مبارکا باشه :))))
پاسخ:
تشکرات فراوان..
به به ، انشااله سال بعدم یه همچین پستی رو ببینیم..:)
مبارکه..
پاسخ:
با تشکر از آقای پدر ... ان شاءالله :)
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۳ یک خبرنگار
سلام
و تبریک ...
چه بادکنک های قشنگی !!؟ ... :)

+ خوب شد که این پُست رو دیدم ...
تا به موقع تبریک بگم ...

امید که لحظات خوبی رو در این وبلاگ سپری کنی ...
حالا حالا ها و سال های سال ... :))
ان شاءالله ...
پاسخ:
سلام
چقد دلم تنگ شده برای وبتونون و نوشته هاتون ...
خیلی خوش حال شدم دوباره کامنتتونو دیدم
قابل نداره :)
+خیلی خوش حال شدم

ممنونم ... ان شاءالله شمام باشید و بنویسید تو وب سرویس بیان :)
خخخخ منو میگی ، خوب فعل رو چرا درست انتخاب نکردی:/
+ بلاگ نویسی میتونه یکی از خاص ترین اتفاقات زندگی آدم باشه
پاسخ:
عه مگه تولدتونه :دی
خوب منو بق بقو دوتا چیز متفاوت تو یه وبلاگیم ...چی گفتم :))
ببخشید دیگ گفتم یکم متفاوت باشه عنوان :)

+اوهوم ... خیلی خاص
تبریک یادم رفت
تبریک :دی
پاسخ:
قربونت
بق بقووووووو عکسا رو چطوری برات برفسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
تلگرام داری ؟
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۷ روشــنا ...
مبارک باشه :)
پاسخ:
مرسی.. :))
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۸ ام اسی خوشبخت
تبریک عرض میکنم :)
پاسخ:
مچکـــــــــرم ^_^
مبااااارکش باشد
پاسخ:
تشکرمیکنه :دی
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۶ آبان دخت ...
خواهش می شود :))
پاسخ:
 :))
تولدت مبارک بقبقو :)
سایه ی نویسنده ت همیشه بالای سرت باشه!
پاسخ:
به قول جناب پلاک قربانت بچسبم من :**
ان شاءالله

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.