کوکو سیب زمینی :) :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

کوکو سیب زمینی :)

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ

من : چقد تند شده >_<

او : نه ... بزا ببینم

من : چی زدی توش :|

او : اوووم... هاااا حواسم نبوده اول دوتا فلفل درسته توش انداختم بعدشم چند قاشق پودر فلفل D:

من : -_-


یه فیلمی بودش یه دیالوگی میگفتش :

_خب بگو ببینم چه غذاهایی بلدی

+ کوکو بلدم

دیگ کوکو بلدم

اوووم  بازم کوکو بلدم


.

.

مدیونید فک کنید منم فقط به کوکو ارادت دارم ;))


۹۵/۰۴/۲۷

نظرات  (۱۳)

۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۰۵ آبان دخت ...
این غذا به روش هندی طور بوده گویا :)))

+ کوکو خعلیم عالیست :))
پاسخ:
آره فک کنم ...  دهنم میسوخت هااا  :))

+بعله بعله .. خیلی :)
:)))))))))))
من عاشق غذای تندم :0
وییییییییییی کوکو
پاسخ:
منم هستم ولی این دیگ نوبر بودش :|

:دی
من فقط به کوکو اونم با سس تند ارادت دارم ولاغیر
پاسخ:
به به
حتماً خوشمزه میشه ..
به چیزای خوبی ارادت دارید :))
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۱ آبان دخت ...
:))
پاسخ:
((:
وای دختر پس یه غذای هندی درست کردی دیگه :دی
پاسخ:
او درست کرده .. من نبودم که :دی
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۰ اسپریچو ツ
به او بگو یه اسم برای غذای هندیش پیدا کنه
دیگه اسمش کوکو نیست
:دی
پاسخ:
باشه بهش میگم ..تازه میگمم تو گفتی :d

اون کوکو جداست بحثش کلاً :دی
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۸ محمد حسین
چه قیافه ترسناکی داره کو کو تون :دی
پاسخ:
آره طفلی قیافش ترسناک بود ولی دل مهربونی داشت :دی
ما آیفون نداریم
نخونیم ؟
:0
:دی
پاسخ:
چرا تو هم بخون :))))
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۵ دختر مهتاب ...
کوکو عالیه
خخخخ
پاسخ:
کوکو عالیه
تو میخند :|


:))
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۰ فروشگاه پارس پارمیس

سلام دوست عزیز وب سایت فوق العاده ای داری
مطالب خوبی داره@};-@};-

ممنون میشم به فروشگاه منم سر بزنی و از محصولات ما دیدن کنی :*

منتظر دوست غزیز هستم @};-

http://pars-parmis.eshopfa.net/?s=66109
پاسخ:
دوست عزیز اینجا  وب سایت نیست وبلاگ :(
راست میگی :(


اومدم دیدم ؛ ولی واقعاً به درد من نمیخوره .. :(

اگ ادرستونو نذارید ... آدرس رو که قبلاً ثبت کردید من دارم میام خودم :|
اصن یه روایت داریم که میگه کوکو تندش خوبه!
من که خوب میدونم هنر اشپزی سرکار خانوم خلاصه شده تو کوکو و کته ژله ای(یادته؟)!
پاسخ:
ساناز اون چیز تنده کار او بودش :|
من بی تقصیرم برا من خوش مزه شد (اونایی که خوردن گفتن):دی

کدوم کته
تو بگو چی میخوای ... ببین چی درست میکنم برات
الکی شایعه  نکن دخترم .. برو خونتوتن دیگ :|
:))))
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۴ روشــنا ...
کوکو😋😋😋😋 هرچی من کوکو دوس دارم خواهرم دوس نداره :/
تند هم ک ی زمانهایی ارادت داشتم بهش حالا مجبورم مراعات کنم!
پاسخ:
ای بابا خواهرتو ولش کن بیا خودمون کوکو میخوریم :))

منم خیلی ارادت دارم :)
مراعات رو هم فک کنم بدونم برا چی :)
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۰:۲۴ مهدی ابوفاطمه
نوش جان
طرف های ما خیلی ادویه های تند میریزن
پاسخ:
ممنون
اوم ... طرف ها منظور خانوادتون یا شهرتون ...
ماهم فلفل زیاد مصرف میکنیم .

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.