Aseman Abi :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

Aseman Abi

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۲۵ ب.ظ

به نام خالق آسمان آبی ؛


گفتم ان شاءالله تو یه پست این کانالو معرفی میکنم همینه دیگ اسمش آسمان آبیه ؛ این کانال در 95/1/15 به دست خودم ساخته شد.اولش با خودم قرار گذاشتم هر روز از آسمون عکس بگیرم و تو این کانال بذارم .الانم این موضوع برقرار منتهی برای روزایی که آسمون ابری برای دیدن داشته باشه . گاهی اوقات هم دوستان لطف میکنن و برام عکس میفرستن که به عنوان عکس ارسالی میذارم تو کانال :) خودمم دقیق نمیدونم چرا ساختمش چرا این جا عنوانش کردم ؛ البته نه که بی دلیل بی دلیل باشه یکی از مهم ترین دلیلاش اینه که من عجیب آسمونو دوست دارم ... به عبارتی دیونه وار اونو دوسش دارم D:

وخلاصه این کانال پایه اصلی عکساش آسمونه ;) ... عکاسشم بق بقو و دوستان بق بقو هستن !

خوش حال میشم شمام از این کانال دیدن کنید ونظرتونو بگیدو حتی از آسمون با ابرای خاص عکس بگیرید و بفرستید تا بذارم تو کانال؛بماند یادگاری :)


+عکسا کیفیتشون زیاد بالا نیست البته اون عکسایی که من میذارم آخه دوربین گوشیم خیلی با کیفیت نیست ، به بزرگی خودتون ببخشید.

+عکس های سفر شمال هم همینجاست!

نظرات  (۱۸)

:)
پاسخ:
:)(:
خیلی هم خوب :)
پاسخ:
(:
بسیارهم عالی :))
پاسخ:
خیلی ممنونم ای حریر آبی ((:
آسمون آبی زمین پاک حق همه ی ما بچه هاست..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


http://daynasor.ir/
پاسخ:
:|
بسیار جالب :))))) اما من زیاد اسمان رو دوست ندارم
پاسخ:
عه آسمون که خیلی خوبه^_^
کامنت دایناسور منو کشت -_-
پاسخ:
منم تیکه تیکه کرد~_~
فداتم بق بقوی من :))
پاسخ:

*_*


خدانکنه:)

چه خوووب;)
پاسخ:
^_^
((: من عکاسیم خوب نیییس
پاسخ:
اوکی بهار جان ;)
چقد عالی:))
پاسخ:
اوهوم :)
همین الان میرم جوین میشم :))
پاسخ:
^_^ ممنونم
دیکته های شب رو یادمه
هر وقت به کلمه ی آسمان می رسیدم
عوض یکبار، سه بار می نوشتمش؛
حس خیلی خوبی بهم می داد :)
پاسخ:
آره واقعاً ...
هر جایی که از آدما فاصله داشته باشه ... حتی اسمش آرامش بخش میشه و حس خوب بهت میده :)
با این عنوان یاد اون آهنگ محسن یگانه افتادم که میگفت: یه اسمونه ابى سقف اتاقه منه...
پاسخ:
همیشه برام سوال بودچرا هیچ کس برا آسمون شعر نخونده
نمی دونستم همچین آهنگیم هست ... باید برم گوش بدمش..ممنون

بعداً نوشت:عه اینو گوش داده بودم ^_^ خیلی خوب بود !
احسنت ...
پاسخ:
:))
:*
پاسخ:
.
^_^
پاسخ:
^___^
۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۰۵ میرزا قلمدون
تصاویر قشنگی بود توش. کانالت رو هم دنبال می کنیم...
پاسخ:
خیلی ممنونم :)
:)
پاسخ:
:دی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.