در لغت یعنی آبگیر :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

در لغت یعنی آبگیر

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۳۷ ب.ظ
دوتا عید هست که خیلی بزرگه ... یکی نوروز یکیم غدیر
این دو عید جزو اعیاد بزرگ هستن ، زیرا عیدی میگیریم !
همین، اگه دلیل دیگه ایم هست بگید :)))
خداروشکر تو بین اقوام سید داریم ... در بین دوستان هم سید داریم ^_^
به دلیل تموم شدن تابستون داشتیم با دوستان صحبت میکردیم یه روزی یه جایی همدیگه رو ببنیم از اونجایی که عید غدیر نزدیک قرار شد بریم خونه ساجده سادات ... البته گفت به شرطی بهتون عیدی میدم که کادو تولدمم بیارید :|
یقیناًدر بین همسایگان بیانی هم سید داریم(من فقط دو نفر رو میشناسم) ، داشتم فک میکردیم چطور از این دوستان عیدی بگیریم که به دستمان برسد حالا چه این دنیا چه اون دنیا به این نتیجه رسیدم تنها عیدی و بهترین عیدی "دعای خیرشونه " ممنون میشم دعامون کنید!

+اون مورد بالا که گفتم چرا این عید عید بزرگیه جنبه طنز و شوخی داشت:)سوء برداشت نشه خدایی نکرده علت واقعیو
میتونید اینجا ببنید.
+این روز یه سری اعمال داره که یکیش روزه گرفتن تو این روزه  بقیشم میتونید اینجا رو ببنید.
+دیگ این که این پست کلاً لینکی شدش D:
+و این که پیشاپیش این عید مبارک رو به همه تبریک میگم !
۹۵/۰۶/۲۸

نظرات  (۱۲)

)): من عیدی
پاسخ:
میگیری ان شاءالله :)
ما در ده نسل قبل ترمونم سید نداریم -_-
عاغااآ عیدی موخوام -_-
پاسخ:
:)
خب یه دوست اون دورو برا نیست ... میخوای تو هم سه شنیه بیا بریم ;)
:)
پاسخ:
(:
اون هایی که میشناسی رو بگو من هم برم عیدی بگیرم :)
پاسخ:
اووم دوست داشتم بگم ولی میگم شاید خودشون نخوان ...
پیشاپیش این عید بزرگ رو تبریک میگم :)))
پاسخ:
خیلی بزرگه نگار :))
این عید ..روز کمال دین و اتمام نعمت :)
به ما که عیدی نمیدن:||||
پاسخ:
ای بابا ... ان شاءالله امسال یکی بهت بده :)
ما ولی کلهم سید نداریم دور و برمون :| به غیر از رفقا که در دسترس نیستن :/

:: روز عیدم روزه بگیریم :| پس کی شکلات بخوره؟ :)))
پاسخ:
اوهوم ، ای کاش رفقا بودن .

::حالا نخوری مگه چی میشه :)))
عیدت مباااارک بق بقو !^_^
از هفته قبل به دوستم پیام دادم من عیدی میخوام !:دی امشب هم از پدربزرگم عیدی گرفتیم !:دی تو وبلاگستان هم فقط ی نفر رو میشناسم سید ه که فعلا غیب شده :)) باید برم بگردم پیداش کنم عیدی مو ازش بگیرم:دی
پاسخ:
^___^
به به چقد عالی ... آره حتماً بیابش ازش عیدی بگیر که عیدیای اونا خیلی بهترِ:دی
عید شماهم مبارک :)))
خوبه باز خداروشکر از من عیدی نمیخواید جیبم خالیه فعلا برید پیش همون ساجده سادات خانوم ^_^
پاسخ:
مبارک به صاحاب و مالک عید :))))

چرا کی گفته اتفاقاً یکی از همون دوتا خودتی دیگ ://
یعنی بهم عیدی نمیدی :((
خو باشه پیش اون میرم اما پیش تو هم میام :))
من خستم -_- نمیشه به طور خلاصه بگی لینکا چیه؟ :دی
من فرار کنم تا کتک نخوردم :دی
پاسخ:
:|||
خوب شد زود فرار کردی :/

عیدی دوست دارم ^___^
همکارای بابا سید بودن میاورد هرسال برام...دانشگاه هم نیستم فعلا شاید برم بچه هامون بیارن :)
پاسخ:
آررره *_*
 عه چقد خوب ... ان شاءالله بیارن برات :)
۳۰ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۴۳ | مُفردِ مونث | ...
جدی شما عیدی می گیرین ؟
خوش به حالتون :)
پاسخ:
:))))
ممنون

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.