نمدونم باید چی بگم :| :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

نمدونم باید چی بگم :|

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ب.ظ

خسته و کوفته از دانشگاه برمیگردم ؛یه استراحت5 دقیقه ای چایی و بعد هم ناهارمو گرم میکنم ...میام سمت اتاقم که همزمان ناهارمم بخورم و به تلگرامَم یه سر بزنم آخه خوابم میومد و چک کردم تلگرام هم ضروری بودش... تو این حین یه سر به پنل هم زدم که ..O_o..اینجوری شدم  5 تا نظر اونم برای پستی که نمیدونم از کجا اومده !!!! لازمه بگم غذام سرد شد  و اصلاً نفهمیدم چی خوردم !
بعد یکم فک کردم و نگاه کردن به آدرسی که داده  حدس زدم کار برادرx باشد ... آخه مطمئن بودم وبلاگمو میخونه !
اولین حرکتی که زدم رمز پنلمو عوض کردم -_-
بعدم رمز ایمیلام ... از اونجایی که برادر گرام خودش وبلاگ داره رفتم وبلاگش براش یه نظر گذاشتم که "..." یه جورایی تذکر دادم مثلاً D:
گذشت تا همین چند دقیقه پیش 
که در اتاق بنده باز شد و برادر y اومدن تو و گفتن ..."همواره در حفظ اطلاعات خود کوشا باشید! "  :دی ی ی تا بنا گوشِش 
من :o_O کار تو بوده  ... من فک کردم کار x بود -_- تازه رفتم کلی چیز نوشتم وبش :||
برادر y : خلاصه اومدم بگم حواست جمع باشه پلیس فتا  حواسش به همه چی هستااا  (یاد جناب پلاک هفت افتادم با این حرفش)
من : هاااا هااا برو برو رمزممو عوض کردم 
برادرy :خودم میدونم  بازم حواست باشه از یه جای دیگ رَدِّتو میزنم 
من :ایمیلامم عوض کردم خیالت راحت :d
برادرy : حواست باعشه !!! :))

خدا شاهده من نمیدونستم این برادر هم میخونه وبمو :( ...آقا من دیگ اینجا جایی ندارم :دی 
والا دیگ نباید اینجا چیزی بنویسم ...
این ترم درس شبکه رو داریم ؛ استادمون به هوای این که ما بچه های خوبیم و سوء استفاده نمیکنیم قول داده یکم هک و ویروس و اینجور چیزا بهمون یاد بده البته اگ بده ... دارم فکر میکنم یه ویروس بنویسم هادر برادر رو درجا بسوزونهیا اطلاعاتشو کِش برم ازش;)))))) تا دفه دیگ نیاد پنل من ...عه :/ 
آرامش و آسایش ندارم دیگ :)
من از این شهر میرم ....

نکات آموزشی :
همواره در حفظ اطلاعات خود کوشا باشید :دی
زود قضاوت نکنیم ... (همش از این قضیه ضربه میخورم هااا بازم درس عبرت نمیشه برام اح)
برادران خود را دوست بدارید ، مواظبشونم باشید ... خیلی رمزای فضای مجازیتونو نداشته باشن :دی ... آخه این روزا همه چی به هم وصله میفهمن اگ بخوان :) از ما گفتن  ... حالا منظور من رمز پنل نیس بقیه رموزتونم شامل میشه ;))

+برادر x الان به شدت سرماخوردس ... اون کامنت منم دیده باشه حتماً با خودش میگه توهم زده :|
+خدا ان شاءالله همه برادرارو برای خواهراشون حفظ کنه!
 +التماس دعا ..یا علی
۹۵/۰۷/۱۳

نظرات  (۲۵)

پست آخر این وب ینی چی؟!
نه نه ....آخر نه...
پاسخ:
هوووم ... آره دیگ جداً دستم به نوشتن نمیره اونم تو این وضعیت ...
هر چند اون جمله رو پاک کردم :)

نمیدونم ... 
یعنی از این آدرس میخواید برید؟ آدرس جدید رو که میدین؟! :)
منم با دیدن اون پست تعجب کردم... گفتم حتما حواستون نبوده عنوان رو اشتباه نوشتین :))) من که از رموزم هیچ احدی خبر نداره ... الان رمز پیچیده‌ای ندارم ولی برای مواقع ضروری رمزهای پیچیده‌ای دارم =))
پاسخ:
برم حتماً اطلاع میدم :)

نه والا دستای پشت پرده در کار بوده :)))
آفرین ..آفرین با همین رمزا پیش برید :دی
ماشالله دوتا برادر داری...خدا حفظشون کنه برات :)))

من کله داداشمو می کندم اگه میومد وبم! والا :دی

:: امیدوارم داداشت زود خوب شه...سرماخوردگی بد دردیه والا :/
پاسخ:
ممنونم ... خدا ان شاءالله داداش تو رو هم حفط کنه :))

در این حد ... من اینقد زورم نمیرسه دیگه برادران از من بزرگ ترن احترام واجب :دی ... وگرنه منم همین کارو میکردم -_-

:: ممنونم عزیزم ..ان شاءالله حال خودتتم رو به راه بشه و خوب بشی ...اوهوم خیلیم بد دردیه  :|||
اخییی از دست این داداشااا
الان با کارش داره بهت میگه هواتو داره^_^
پاسخ:
^_^ خدا حافظشون...
مرسی عزیزجان...داداش ندارم که :(

آها بزرگترن؟ ای بابا حیف شد :دی منم فکر کردم شاید کوچیک تر باشن یا هم سن و سال وگرنه همچین راه حلی نمیدادم :))

:: مرسی عزیزم :)
پاسخ:
ای بابا ... :(

:))) آره خیلیم بزرگ ترن ... واقعاً حیف شد پیشنهاد خوبی بودش :دی

::  :*
خخخ:)))
منم دیدم اون پستو و تعجب کردم و معنیشو نفهمیدم :|
پاسخ:
:))

الان معنیش خوب نمایان شده دیگ ..در حفظ اطلاعات ... باشید! :)
منو بگو که رمز هرررچه که دارم یه چیزه! اون لو بره همه دار و ندارم لو میره :دی منو هک نکن لدفا!
پاسخ:
به نظر من  رمزای متفاوت برای خودت داشته باشه هر سه ماه یا حداکثر شیش ماه رمزاتو عوض کن ...
یه کارگاه آموزشی درباره همین رمز گشایی و اینا رفتیم ... میگفتن سعی کنید رمزاتون هر چند وقت یه بار عوض کنید و یه دونه رمز هم نداشته باشد 

من ... منظورت من هکت نکنم ؟!!!!
بابا من هنو اول راهم ... تازه اگرم یاد بگیرم ؛ قبلش یاد گرفتم تجسس کردن در کار مردم ممنوع -_-
خیالت راحت :دی
الان رفتی یا هستی؟ :)
من نخوندم که اون پست رو...چی بود حالا؟
پاسخ:
الان دقیقاً هم اکنون در این لحظه هستم ... باقیشم با خدا ولی احتمالاً در آینده رفتنی باشم :دی

تو همین پست لینک دادم (نگا)...چیز خاصی نیست همون عنوان مد نظره :))
بنده خدا برادر x :))))

بازم خوب صبوری به خرج دادی و عصبانی نشدی :دی
پاسخ:
اوهوم... دلم سوخت یه لحظه آخه اینقدر سرش شلوغه این چند روز سرما هم خورده :/


ای بابا نگار من عادت کردم دیگ :دی
۱۴ مهر ۹۵ ، ۰۵:۳۴ ام اسی خوشبخت
شبکه درسیه که باید خوب بخونید, چندتا کتاب بخونید حتما, بسیار کاربردیه :)
به حریم شخصی-مجازی هم احترام بگذاریم :)
پاسخ:
اوهوم همینطوره... همه تاکید دارن رو این درس ...

بلی بلی :))
ولی خیلی باحاله داداشت :))))
همچنان دمش گرم ^___^
پاسخ:
خدایی داداش خودت این حرکت رو میزد عکس العملت چی بود ؟!!؟:))))

و من همچنان میگم چی بگم :دی
۱۴ مهر ۹۵ ، ۱۱:۲۰ Mr. Beautiful Mind
یکی از خوبی های داشتن برادر همینه باعث میشه ادم به نکات امنیتی بیشتر توجه کنه :))))
پاسخ:
بعله ... واقعاً همینطوره :))))
Pekhkhkh :D
پاسخ:

معلومه خیلی خارجی هستی هااا

از این به بعد باید ورود خارجیا رو ممنوع کنم:| 

حالا بخونن مگه چی میشه؟ :دی
رمزم که عوض کردی دیگه 😺
چقد سخ میگیری 😃
پست آرمانم پاکیده :|
آرمان کوشی؟ 😁
پاسخ:

خب تا الانش خوندن دیگ بسته ... من مشکلی ندارم که:)))

ولی الان نیس خودمم حوصله درست و حسابی ندارم و ... وقتشم همینطور

پست آرمان رو فقط برا تو آوردمش :دی

همینجاست😂😂

شما مگه سخت افزار نیستین چکارت ن به نرم افزار؟ :\اونم هک :\ ولى خوبه اطلاعات آدم بالا میره :)))
شما که کارتون سخت افزاره بعد از دوره شبکتون یه دوره کلاساى GPON رو هم بگذرونین ممکنه به دردتون بخوره کلا خوبه دیه با منم بحث نکنین :دى
در حفظ اطلاعاتتون کوشا باشین خلاصه :\
دو تا برادر وبلاگ نویس دارین؟ اونم بیان ؟ :||
میگم کلا یه هَشینگ بکنید وبتونو D: رمز گذارى کنین رمزو فقط یه خواننده ها بدین که برادراتون در حفظ اطلاعاتتون کوشاتر بشن D:
پاسخ:

چرا هستم ... ولی خیلی امنیت دوست دارم ... اگر روزی روزگاری ادامه بدم امنیت میخونم:دی

نرم افزار سخت افزار نداریم دیگ همه عین همن :دی

دوره کارشناسی فقط چند درس که متفاوت با نرم افزار ... اوووم  آره چیز خوبیه :)

نه دوتا نه یکی  اونم دیگ انقدر مشغله داره که دیگ نمیرسه..

آخ آخ =)))دقیقاً همین به ذهن خودم رسید ... ولی اونا هنو از من قوی ترن تجربشونم بیشتر :))


^____^
پس بگو
یکم عجیب هم بود اون پست برام
پاسخ:
یعنی اینقدر :))
:)))))))))))))))))))))

خیلی داداش های باحالی داری :))
پاسخ:
:))))

ای بابا ... من بیچاره :))
برادر y؟آیا کار خوبی می باشد :|
اینجا خانواده زندگی میکنن ها:|
یه یالله بگو بیا عه عه عه عه :|
پاسخ:

والا :))))

سلام.
اولین باره سر و کلم اینجا پیدا شده .
نه میشناسمتون و نه میشناسینم.
والا خیلی احساس غریبگی کردم؛بیچاره خودم...
به هر حال خوشحال شدم
امیدوارم راه رو گم نکنم و دوباره پیدام بشه
اسم ولاگتون جالب بود...
Dokhtarelor.kowsarblog.ir
پاسخ:
سلام دختر لر عزیز
:)
به هر حال باید آشنایی از یه جایی شروع بشه دیگ :)
منم همینطور
:)
ممنونم!
من نمیتونم بیام وبتون چرا ؟
سلام.
اولین باره سر و کلم اینجا پیدا شده .
نه میشناسمتون و نه میشناسینم.
والا خیلی احساس غریبگی کردم؛بیچاره خودم...
به هر حال خوشحال شدم
امیدوارم راه رو گم نکنم و دوباره پیدام بشه
اسم ولاگتون جالب بود...
Dokhtarelor.kowsarblog.ir
سلام
چیزی نمی‌نویسین؟ :)
پاسخ:
سلام :)
نه متاسفانه ، خیلی سرم شلوغه این چند وقت
۱۷ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۹ روشنک دختر لر
سلام دوباره پیدام شد....
اشکال نداره من میام بهتون سر میزنم.... کجایین آخه.....
چرا نمینویسین؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم از حضورتون ^_^
هعی... نمدونم هم خستم و هم خیلی سرم شلوغه
۱۷ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۳ روشنک دختر لر
بق بقو جان؛ میگم منظورتون از جمله آخر نفهمیدم.... الان سوال پرسیدین؟ یا اینکه گفتین نمیتونین بهم سر بزنید... متوجه شدم سرتون شلوغه
بای بای
پاسخ:
بله آدرس وبتون مشکل براش پیش اومه 
برا من باز نمیشه

+بعداً نوشت :وبتون باز شد آدرستون رو به نظرم وقتی وارد میکردی اشتباه تایپی داشتید به جای g زدیدq برا همین من نمیتونستم بیام منم دقت نمیکردم ازون موقه ها -_-
۲۵ آذر ۹۵ ، ۱۷:۴۳ مهدی بامشاد
تبریک میگم واقعا آدم صبوری هستی
پاسخ:
:)

ممنونم 
۲۱ دی ۹۵ ، ۰۹:۰۸ دانلود آهنگ جدید
سلام ممنون عالی بود.
به امید پیشرفت روز افزون.
موفق باشید.
پاسخ:
سلام برشما
چی عالی بود🤔
ممنونم
خواهش میکنم... زنده باشید:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.