کمک کنید تا مصرفش کنم ! :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

کمک کنید تا مصرفش کنم !

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۲۹ ب.ظ

اینترنت شبانه مانده روی دستم ... از این روز به اون روز میندازم که حداقل از این 22 گیگ یکم ازش استفاده کنم دلم نسوزه :( اما همش خوابم نهایت همون صبح یکم استفاده کرده باشم .

به این نتیجه رسیدم فیلم دانلود کنم !

زین خاطراگر مد نظرتون فیلم خوبی* هست  بفرمایید  :) 

امکانش هست لینک رو هم بدین-_- که از کدوم سایت دانلودش کنم ، اگرم نه فقط اسمشو بگین خودم میابَمِش :دی



1-ترجیحاً خارجی باشه :|

*2-حداالامکان موضوع عشقی نباشه :|

*3-بی زحمت خون آشامی و جنگی و ترسناک هم نباشه :|

*4- برنامه کودکم مد نظرم نیست D:  (البته انیمیشن دوست دارم (:)


اگر پیشنهاد دیگ ایم دارید برای مصرفش بفرمایید !

نظرات  (۲۵)

من معرفی میکنم اما تضمینش نمیکنم :دی ولی بد معرفی نمیکنم معمولاً :دی
یه فیلم هست ، ترسناک که نه! ولی یه‌جورایی ماجراجویی حساب میشه :
Boy 7 - 2015
:::
Bridge of Spies 2015

Hell Or High Water 2016

Sully 2016 720p

+ خوب‌ترین‌هایی که به‌نظرم رسید و تازگی‌ها دیدم رو گفتم. :)
پاسخ:
خیلی ممنونم :)
ماجراجویی دوست دارم  :)
منظورم از از ترسناک بیشتر اینه خیلی خون وخونریزی نداشته باشه ! :دی
vertigo 1958
memento 2000
constantine 2005
the imaginarium of doctor parnassus 2009
shutter island 2010
lone ranger 2013
john wick 2014
پاسخ:
خیلی ممنونم :)
۰۷ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۰۹ مهراد فروتن
سلام بق بقو خانم
فیلم خوب زیاده :)))))
فعلا این چند تا:
Interstellar
Inception
21gr
Babel
Birdman
The help
Her
The fighter
Prestige
Gravity
Amour
The pianist
و...
:)
پاسخ:
ســــــلام  آقای فروتن
آخه چرا شما رفتین :|
چرا من اومدم  همه رفتن خب :(
خیلی خوش حال شدم کامتتون رو دیدم ..خیلی
ممنونم بابت فیلما  ^_^ ... معلومه خیلی فیلم نگاه میکنید :)
سهلام بق بقو *__*
رسیدن بخیر *_*
بق بفو انیمیشن home خیلی خوبه 😆 من هر وخ ناراحتم نیگاه میکنم حالم خوب میشه 😆
همش فیلم معرفی کردن
Home و بذار تو اولویت 😒
هفته بعد میام خلاصه انیمیشن و با جزعیات ازت میپرسم 😂
پاسخ:
واااای رویا *_*
قربانت بچسبم به قول آقای پدر^_^
چقد من خوش حال شدم ... تو این چند دقیقه ....واای وااای خوش حال شدم که این وسطا یه استراحت به خودت میدی :دی

باشه ^_^ اول اینو دانلود میکنم ...مچکرم 

باش-_-

دیگه الان نصفه شب محسوب میشه واسه من 😃
جواب سهلامم ندادی :|
پاسخ:
از بس ذوق کردم  ... باور کن فکر کردم جواب دادم :|

سلام 
دورد 
صد سلام 
hello 
ببخشید -_-

ببین دیگ درس با آدم چه میکنه ... ساعت 11:23 میشه نصف شب هعی روزگار ... :دی
بسه دیگه انقد اشک شوق نریز 😃
خب جواب سلام واجبه :| عذری وارد نیست 😒
نگو نگو 😓 درس 😓 😭😭
خواهش میکنم خدا ببخشه 😃 ما وسیله ایم :)))
پاسخ:
باش:|
عذری وارد نیست اعدامش کنید D:

اصن تو برو بشین درستو بخون ... ایشششش :/

جمله آخرت سنگین بود ... رویا درسا تاثیر داشته من بهت امیدوارم :))))
وای آره جمله آخری خیلی سنگین بود بخش دومش 😓
انقد سنگین بود گشنم شد :| :))
پاسخ:
رویا خپلو :دی ... تو پس بری اتاق عمل فک کنم اون وسط باید هی بهت تغذیه برسه وگرنه ضعف میکنی ک :))))
بخ بخو دیر وقته بخواب دیگه :|
برنامه این ترمم سنگین چیدی -_-
از الان انرژی ذخیره کن :دی
پاسخ:
آره :((
خب میخوام فیلم دانلود کنم :|
زدم رو دانلود میخوابم ان شاءالله 2 نصف شب :/
بخواب ساعت ۲ پاشو دکمه رو بزن باز بخواب -_-

من با خودم تنقلات میبرم اون تو دور هم بخوریم :)))
پاسخ:
اینم فکر خوبیه ... ولی مهم اینه من از ساعت 6 شب تا هفت شب خوابیده بودم ... الان هر چه کنم خوابم نمیبریه 
تو برو بخواب ... صبح باید درس بخونی :دی


میگم به بیمارم بده ... یه وخ دلش نخواد :|
آخ آخ فردا صبح 😱
شب خوش :)
پاسخ:
شبت خوش :))
۰۸ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۱۵ آذین& گیتی
سلام

خوشبختان اهل فیلم دیدن نیستم وقتایی هم میخوام ببینم خانواده محترم مهلت نمیدن
:)
موفق باشید
پاسخ:
منم مثل شمام :)

کلاً یه 3 و 4 سالی میشه تقریباً تلویزیون نمیبینم :) ... ولی یه زمانی یعنی قبل همین 3 و4 سال خیلی فیلم میدیدم 
جهت تنوع و رفع خستگی بنظر خوب میاد !

ممنونم همچنین :)
رسیدن بخیر :)
من پیشنهادی ندارم .
پاسخ:
ممنونم :)

همین حضورت مارا بس است :)
۰۸ بهمن ۹۵ ، ۰۵:۴۱ محمد روشنیان
میتونید مستند دانلود کنید مستندهای خوبی وجود داره تو سایتهای دانلود معروف حتی فارسی زبون
پاسخ:
اوهوم ... اینم هست، ممنون:)
۰۸ بهمن ۹۵ ، ۰۷:۱۰ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
متاسفانه چیزی به ذهنم نمیرسه:-D
پاسخ:
فدا سرت:دی
یه فیلم هندی هم من معرفی کنم!!!!!
Pk
اولاش زیاد باحال نیست... از وسطاش خیلی خوب میشه :)
پاسخ:
مچکرم ... یه چند روز فک کنم کارم فیلم دانلود کردن باشه:)))
من اصن فیلم نمی بینم متاسفانه :/ خیلی کم! ببخشید نمی تونم چیزی پیشنهاد بدم! به دوستان می سپارم این قضیه رو :) ببخشید :/ :|
پاسخ:
چرا متاسفانه ؟؟...خیلیم خوب نمیبینی در عوض کتاب میخونی که خیلی بهتر :)

آره دوستان به اندازه کافی معرفی کردن :دی ممنونشونم
ای بابا عذر خواهی ممنوع ..عه :/

^_^
قابل انتقال نیست؟ D:
پاسخ:
فک نکنم 😁
دیگ اخراشم هست بنظرم داره تموم میشه فیلم دانلود کردم:|
خب نمیدونم... من زیاد فیلم ندیدم
اما یکی هست محصول مشترک هند و نمیدونم کجاست
اون فوق العاده اس اصلا هم عشق و عاشقی نیست. زبانشان هم انگلیسیه
برات اسمش رو خواهم فرستاد :))
پاسخ:
عه خب همون خوب:)) پس زود تر بگو ...من دانلودش کنم ^_^
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۰۰ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
سلام لازم نیست بیدار بمونید کافیه اینترنت دانلود منیجر رو تنظیم کنید کامپیوتر رو به حالت اسلیپ بزنید بعدا هم خودش بیدار میشه دانلود میکنه اگه تنظیم هم کرده باشید خودش میتونه خاموش کنه
نمیدونم انگلیسیتون خوب هست یا نه ولی اگه از وب فارسی نتونید پیدا کنید چیزی انگلیسی بزنید صد در صد میاره^^
به هر حال موفق باشید
پاسخ:
سلام 
واقعاً چقد خوب ..یعنی خیلی عالیه 
هر چند نصف  رو همینجوری دانلود کردم :|
بله بد نیست زبانم اما خیلیم خوب نیس اما فک کنم از پسش بر بیام ..ممنونم ^_^ برا معرفی 

ممنونم ، سلامت باشید !
آهنگ دانلود کنی زودی تموم می شه ها :دی
چرا شبانه؟ دیگه نگیر
پاسخ:
آره اینم هست ... خب چی دانلود کنم ؟!!؟
گفتم بگیرم خوبِ :| 
باش 
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۵۹ قاسم صفایی نژاد
22 مگ یا 22 گیگ؟
پاسخ:
-_-
ببخشید اصلاح شد ...ممنونم :)
بازی دانلود کن!
پاسخ:
دیگ نتی در کار نیست :|

بعد زیاد اهل بازی نیستم 
ای بابا :/
پاسخ:
خب پست برای خیلی وقت پیشه-_-
ای بابا ی خیلی خیلی بیشتر
پاسخ:
من دیگ حرفی ندارم:|
ای بابا ترترترترترترترترتر


خخخخخخخخخخ
پاسخ:
:))))
عجباا

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.