من دچارشم .... :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

من دچارشم ....

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۱۱ ب.ظ

یه بیماریم هست که ؛ پست میذاری تا مرز انتشار هم میری ولی پیش نویسش میکنی !!!


:)

۹۵/۱۱/۲۱

نظرات  (۱۸)

((-: من دچار ی حس مزخرف میشم وانتشار نمیدم
پاسخ:
و شاید منم :))
چرا؟؟
پاسخ:
نمیدونم ... شاید به این فکر میکنم مثلا که چی ...یا اینو بگم بقیه چه سودی میبرن... بعد این که بیماری دیگ:))
عادیه
پاسخ:
اوهوم ... به گمونم خیلیا اینجوری باشن؛
عجب:)
پاسخ:
:))
از پیش‌نویس کردن خوشم نمیاد. تا حالا نشده بیش‌تر از یکی دوساعت پستی به صورت پیش‌نویس بمونه برام. یا حذفش می‌کنم یا منتشر :)
پاسخ:
من دلم نمیاد حذفشون کنم:/
البته بعضی موقع ها پاکشون میکنم
ما نیز همچنین
پاسخ:
:)
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۴۳ 1 بنده ی خدا
منم دچارم.اما خب من جدیدا نصفه که مینویسم پیش نویس میکنم
پاسخ:
من حتی شده،منتشرشم کردم اما چند ثانیه یا چند دقیقه بعدش پیشنویسش کردم
منم.ولی من از اولش با همین قصد میرم جلو که پیش نویسش کنم..
پاسخ:
اوهوم ...
حرف هایی هست برای نگفتن:)
پاسخ:
دقیقاً :)
من چون از اول شماره زدم واسه پستام نمیتونم منتشر نکنم !!!! :/
ولی به شدت دچار خودسانسوری‌ام!
پاسخ:
:)) ها دیگ اینجوری ما میفهمیم 

بعضی موقه ها نمیشه یه سری چیزارو گفت :)
عجب
پس بگو ، چرا کم پست گذاری
پاسخ:
آره ... آشنا جان 
تازه یه پست هستش روز 11/5 نوشتم با عنوان اینجا فقط تشکر میکنم ...توش از توهم خیلی تشکر کردم و البته از بقیه که کمک کردم ولی منتشرش نکردم :/
اما حتماً یه پست میذارم و ازت تشکرات لازم را به جا میارم  :دی ...آخه منتظر یه برگم ^_^ ...شاید توضیحات کامل اینجا نگم ولی به خودت میگم که چه شد :)
۲۲ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۰۹ یا فاطمة الزهراء
من مینویسم پاک میکنم پیش نویس خیر
پاسخ:
اوهوم ...من این کار رو هم میکنم
پزشکان هنوز تو درمانش عاجزن :(
پاسخ:
اوهوم :(
اگه آدم عادت کنه به این امر خیلی بده
چون دیگه کمتر پستی رو منتشر میکنی
پاسخ:
درسته ...
متاسفانه من عادت کردم ...و البته از وقتی دیگ وقتمم کمتر شده و از نوشتن و فضای وبلاگی دور میشم ...وسواسم بیشتر میشه تو انتشار
۲۳ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۴۰ Mr. Beautiful Mind
من دو تا وبلاگ دارم

یکی وبلاگ مثبت یک وبلاگ منفی
مطالبی که بار منفی داره رو تو وبلاگ منفی انتشار میدم و مطالبی که بار مثبت داره در وبلاگ مثبت (همین ذهن زیبا زندگی زیبا)
حالا این وبلاگ ها چه فرقی با هم دارن؟ تنها فرقش اینکه وبلاگ منفی رو کسی نمیتونه بخونه جز خودم و مطالبش بعد مدتی پاک میشه
چرا نباید کسی بخونه؟ چون وقتی انرژی منفی به بیرون میدی و یک بازدید کننده میاد اون رو میخونه همون انرژی منفی رو به تو میده
این حرف من نیست
در عمل دانشمندان ثابت کردن
همین موضوع درباره انرژی مثبت هست و اگر من جک یا جمله مثبتی تعریف کنم و به کسی بگم چند برابر بیشتر میخونم تا زمانی که تنهایی جک بخونم
و خیلی جالبه که هر دو وبلاگ انرژی یکسان برام دارن چون وبلاگ منفی میاد اون اشغال های ذهنم رو خالی میکنه و فرصتی میده برای افکار بهتر و افکار بهتر هم فرصتی میسازه برای داشتن زندگی بهتر
البته وبلاگ منفی فقط برای افکار منفی نیست ، کلی پست هست دوست ندارم کسی بخونه و فقط میخوام خودم ببینم، کلا استفاده های زیادی میشه ازش کرد
ممنون که خوندی :)
موفق باشی مهندس:)
پاسخ:
سلام مهندس  :)
اول تشکر میکنم به خاطر نظزتون :)

خیلی کار خوبیه ... ناگفته نماند من هم یه وبلاگ مخفی دارم اما اینجا نه بلاگفا :) ولی خیلی کم توش مینویسم آخه حتی به اونجا هم اطمینان ندارم :/ ...ترجیح میدم همش تو ذهنم باشه یا اگر خیلی اذیت شدم رو کاغذ مینویسمشون :)
۲۵ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۴۷ ام اسی خوشبخت
اللهم اشف کل مریض :)
پاسخ:
آمین :)
۲۶ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۲۶ مهراد فروتن
سلام
T.me/cine7ma
تازه افتتاح شده فعلا خیلی فعال نیست
تشریف بیارید، در خدمتیم 😉
پاسخ:
بله آمدیم  :)
:) عزیزم من که کاری نکردم تشکر برای چی
پاسخ:
عه ...از نظر من همه کارارو تو کردی :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.