چرا اینقدر دوسش دارم نمیدونم !!! :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

چرا اینقدر دوسش دارم نمیدونم !!!

جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷ ق.ظ


 نمیدونم چرا اینقدر این عکسو دوست دارم :)

۹۵/۱۱/۲۹

نظرات  (۲۵)

فقط میتونم بگم عمو جون چند سالتونه شما؟:دی.
پاسخ:
:)))
تا چند وقت دیگ خدا بخواد بیست  رو پرمیکنم ... و میرم داشته باشم بیست و یک سالگیو :دی

۲۹ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۴۳ آموزشی-تفریحی
ممنون از مطالبتون
پاسخ:
:!
۲۹ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۱۷ یا فاطمة الزهراء
شاید بخاطر حس آرامش و امنیتی که منتقل میکنه
پاسخ:
اهوم شاید :)
منم ازین خرسا میخوام:)
پاسخ:
خرس مهربون مثلاً :)
دوست داشتنی هست چون :))
پاسخ:
^_^
۲۹ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۳۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
عکسو می بینم یاد سناتور میفتم:)))
پاسخ:
سناتور تد ؟!!؟ :)

خب اوشونم خرسن دیگ :))
کلا خانوما به خرس گنده علاقه ی خاصی دارن :)))
پاسخ:
موافقم :دی
((-: عزیزه
پاسخ:
^___^
واقعا چرا این عکس و دوس داری؟ :|
به چه حقی؟ :|
این عکسه منه اصن :دی
اون خرسه منو بغل کرده ها 😆😍😆
پاسخ:
اولاً از عکسم دور شو 
خودم اول پیداش کردم 
مال خودمه :| حالا چون رویایی میذارم از دور نگاش کنی :|
خرسه تورو بغل کرده :| الله اکبر :))) چرا عکستون پخش شده پس :دی

چقد مهربونی تو این عکسه...ای جان :))
پاسخ:
این عکس رویاست... پخش شده:)))
پخش نشده بود که :| تو پخش کردیش :|
برم یکی از عکسای تو و آرمان و پخش کنم 😃
پاسخ:
خو قبل پخش شده بود ، منم گفتم قطع کننده این زنجیره پخش نباشم ... خوش عکسم هستی:))بهش میاد خرس مهربونیم باشه😄

منو و آرمان حواسمون هست اصلا عکس دوتایی نگرفتیم که پخش بشه:|
منم این حسمو خیلی دوست دارم که وقتی بعد از مدت ها میام اینجا می بینم ستاره تو روشن شده و با زبون بی زبونی میگه هی! من! اینجام. بیا بخون
پاسخ:
^_^... خب من چی بگم ؛
خیلی ارادتمندم بهت مهرناز...
خب تو هم پست بذار من این حس خوبم دوباره تجربه کنم:/
چرا نیستی چرا کم هستی... هر چند میدونم مشغله ها خیلی زیاده ...
سلاام

بله :|

پاسخ:
سلام

:)))
عکس لو رفته از تد و رویاست؟!!! :دی
پاسخ:
:)))
غیبت سناتور تد هم میشه بنده خدا روحشم خبر نداره از این پست:))

رویا خودت حقیقتو بگو این خرسه واقعا کیه😁
رویا بیا حقایق آرمان و بق بقو رو بهت بگم عکس آرمانم دیدم من به دستم رسیده :))))
میتونم بگم به عنوان خواهر بق قبو میتونی به آرزوت برسی و دست از سر من برداری :)))))
رویا نیای اینجا پتمونو بریزی رو آبا :|
پاسخ:
بررررررووووو عاقا  شایعه نکن :|
کجا ... من که از چیزی خبر ندارم ... گفتم آرمان رو زمین نیست رفته سفر خارج از کره زمین 
بعدشم عکس تکی حساب نیس باید دونفره گیر بیاری که نداری 

رویا من به عنوان خواهر بق بقو ی تو بهت میگم ... همون مسیری که پیش گرفتی برو جلو آخر به نتیجه میرسی :)))))

+بعدشم بق بقو نه بق قبو ...عه :|
عه نه!!! این رویا نه!!!! رویای تد رو میگم! :)
پاسخ:
چه رویا تو رویایی شد :)))
چون تد خودش یه رویا داره! ^__^
پاسخ:
چه جالب ^__^
آخی پس این رویای سناتور تد باشه :))
الان من کیم؟ :| اینجا کوجاس؟ :| اصن رویا کیه؟ :| اسم من چیه اصن؟ :|
اع عسک آرمان و دیدی اسرا 😃
جفتتون اصن نگران نباشین 😄
از این به بعد دو مسیر و با هم پیش میبرم تا به مقصد برسم 😂
پاسخ:
رویا ... مثل این که سناتور یه رویا داره به صورت اتفاقی با تو هم اسم درآمده :)))
الکی بابا عه :| عه :| عه :|

:|
:)))) برا من به مقصد نمیرسه ها ...حالا اسرا شاید :دی
۰۲ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۴۷ قاسم صفایی نژاد
خاله خرسه نباشه
پاسخ:
:)))
دید بسیار عالی بود.
۰۴ اسفند ۹۵ ، ۰۶:۱۹ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
:-)
پاسخ:
(-:
۰۴ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۲۰ ام اسی خوشبخت
حس امنیت و آرامش داره :)
پاسخ:
اوهوم :)
انیمیشن ارنست و سلستین رو دیدی ، ببین خوب اگه ندیدی
پاسخ:
نه ندیدمش ... حتماً میبینم
عکس قشنگیه
پاسخ:
ممنونم 
دخترم :)
ناراحت نباش
عزیزم
پاسخ:
چشم :)

فاطمه رمز مطلبت رو فرستادی یا باید درخواست بدیم ؟
چون خوشگله😍
پاسخ:
^__^اری

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.