ما دو رنگ تلگرام داریم ! :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

ما دو رنگ تلگرام داریم !

شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ب.ظ

یه تلگرام سیاه  یه تلگرام سفید 

که بیشتر به درد افرادی میخوره که دوتا خط دارن و میخوان دوتا تلگرام متفاوت داشته باشن !

یک خط رو با تلگرام سیاه وارد میشن ، یکیو با تلگرام سفید 

اغلب همه تلگرام سفید داریم به نظرم ؛ برای تنوع هم خوبه یه مدت ازش استفاده کنم ...هر چند من یک خط بیشتر ندارم -_-

نظرات  (۲۰)

رنگش تو تنظیماتش باید تغییر داد؟
پاسخ:
نه یه نرم افزار جداست کلاً
باید مثل تلگرام که دانلود کردید ، اینم دانلود کنید.
آیکون متفکر *_*
بق بقو خوبه؟ :)
سهلااااام :))
پاسخ:
سلااام رویا 
قربانت 
توخوبی؟
هوووم فکر کن فکر کن ... فکر کردن خیلی خوبه:))
۰۷ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۵۵ یا فاطمة الزهراء
من کلا موبوگرام دارم :))
موبوگرامم یک تا سه داره البته من یکی دارم
پاسخ:
پس شمام تو فاز روحی؟!؟! :))
هوم ... من چون از سیستم استفاده میکنم .موبوگرام بخوام بگیرم باید هزینه بدم :)
که به همین تلگرام اکتفا میکنم :)
میخوای منم بگم قربانت؟ :|
من که نفهمیدم خوبی یا نه چرا تو بفهمی؟ *_*
از اونجایی که شاعر میگه مشکی رنگ عشخه 😃
پس تلگرام مشکیه مخصوصه آرمانه 😃
این بود مفهوم کلی پست 😃
پاسخ:
خوبم خو ...تو در چه حالی 
چه چشماشم برق میزنه :دی
وااای رویا :))))
آرمان کوجا بوده خو-_- 

لطفاً تو از این پست اصن هیچ مفهومی برداشت نکن ..عه :/
پست آموزششیه :)))
من مشکل خاصی ندارم،خوبم،فقد گشنمه -_-
بق بقو من تواناییی اینو دارم بی ربط ترین مساعل و به هم ربط میدم 😃
تازه این که خودش مرتبط بود 😃
دیگه دیر گفتی برداشت نکن :| حالا که برداشت کردم میگی؟ :|
پاسخ:
گشنت :| ... میخوای حلوای شیره انگور *_* (من خیلی دوست دارم )تا حالا خوردی؟

ببین منو منم یکیم عین خودت :)) ؛ فقط باید حالشو داشته باشم تا رژه برم رو مخ طرف :)))

عب نداره ...استاد حالا بیاو تکذیبش کن لطفاً :|
نوچ‌ نخوردم ولی بیار بخوریم *_*
مخ طرف ینی همون آرمان دیگه😃
بق بقو میگن درمان نداره ها :| قبول نیس از رو من تقلب کردی وگرنه من یدونه بیشتر نبودم :دی
خانوم،استاد هیچ وخت حرفشو پس نمیگیره *_*
پاسخ:
باشه ^_^ خیلی خوب

:| ..آی آخ وای های 
یکی بره بگه این آرمان بیاد من ببینمش :/
بزنمش بفرستمش خونشون :|
 
:)))) ...من از تو بزرگترم :دی ...پس ظهور و پیدایشش به من برمیگرده ...هر چند من مطمئنم اسرا هم خیلی ماهر :))

چرا اگ اشتباه بگ پس میگیره دیدم ک میگم :|
میگم بیانی هام انگار خوابیدن -_-
آروم صوحبت کن
چراغای اضافی عم خاموش کن
الان اسرا پا میشه با دمپایی میزنه ما رو -_-
پاسخ:
آره ... بنظرم ...تو اینقد منو اذیت نکنی من آروم صحبت میکنم -_-

خاموش فقط صفحه کلیدم روشن :/
:))) یعنی فک میکنی تو این تاریکی مارو میبینه :)))
میفهمم دلت واسه آرمان تنگ شده منتظر بهانه ای که ببینیش :))
من اصن بلد نیستم اذیت کنم انقد آروووومم -_- باورت نمیشه از اسرا بپرس -_-

من بخوام گیر بدم که هنو جا دارم :| حیف که باید بخوابم :|
اع اسرا تکون خورد -_- پیش پیش پیش پیش :دی
خطر رفع شد :دی
شبت بخیر :) خوب بخوابی :) خواب میکادو ببینی :دی
پاسخ:
رویا تو داری با من چی کار میکنی :)))
ببینم میتونی این ارامش مارو بهم بزنی یه آرمان با همین حرفات خلق کنی  :||| عجبا
اسرا که  همیشه از مظلومیت تو پیش من صحبت میکنه :))) فقط نمیدونم چرا اشک میریزه گاهی اوقات به نظرم اشک شوق باشه  :))))

میدونم ..میدونم -_- ...آره دیگ باید بخوابی ..بدو :|
واااای :))))  ... بپر بخواب تااسرا بیدار نشده :)))

^_^...شب تو هم بخیر باشه ...رویای شیرینی رولتی ببینی :دی
همین سفیده خوبه دیگه
چه کاریه بریم سیاشو بگیریم:)
پاسخ:
:))
آره ولی خوب بعضیا دوتا خط دارن خوب از این دورنگا استفاده کنن قاطی نمیشه -_-
۰۸ اسفند ۹۵ ، ۰۷:۱۴ یا فاطمة الزهراء
برای موبایلم پولیه!
ولی انقدری زیاد نیست
و اینکه تو فاز روح نیستم
پاسخ:
عه فک نکنم هااا :/
اون ک اره ولی چون من خیلی موافق تلگرام نیستم همون قدرم برام زیاده :دی
-_-ببخشید ،شوخی کردم !
اسم موبوگرام میشنوم انگار قابلیت روح شدن رو میشنوم :/
منم بیزار از روح:)))
خخخخ ، یه رنگش برای ما ،یادی هست
حالا کم کم این تلگرامم رنگارنگ میشه
پاسخ:
اره بابا :دی
مثلاً صورتی هم بیادش:)))
سلااااام
حذف کردممممم :)
اینقد وقتم آزاد شده و درس میخونم :)
عصن یه معضله -_-
پاسخ:
سلام
کار خوبم شما کردید... اگر منم مجبور نبودم ۱۰۰٪پاکش میکردم:)
دقیقا~_~
می خوای تلگرام سیاهتو بده من هندل کنم :دی
چطوری تو دختر؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
:دی 
نه خودم مدیریتش میکنم نیس خیلی سیم کارت دارم ... :)))
قربانت 
توکجایی ؟
۰۸ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۰۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
همین یه خطش هم زیاده واسم:/
پاسخ:
باشد-_-
۰۸ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۰۱ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
سلام نرم افزار آیگرام برای دسکتاپ رو هم حتما امتحان کنید امکانات زیادی داره مثل فاز روح و جن و فوروارد پیشرفته و بدون نام و غیره... تم های قشنگی هم داره
ولی از این سیاهه سر در نیاوردم :| شبیه ورژن های قدیمیش هست!!!
در پناه حق باشید امیدوارم به دردتون بخوره
پاسخ:
اونم نصبش کردم :)))
ممنونم ...از آیگرام اطلاعی نداشتم . :)
آره شبیه ...کلاً فک میکنم کارش همین باشه که بشه  یه سیم کارت دیگم استفاده کرد و برای تنوع وگرنه کارایی خاصی نداره عین تلگرام و حتی ورژن قدیمی تر از اونه 

خیلی ممنونم ... همچنین ...حتماً به درد میخوره :)
۰۸ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۰۲ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
آها راستی یادم نرفته اینو هم بگم اگه از نرم افزار تلگرام پرتابل استفاده کنید میتونید به فلشتون بزنید و هر جایی که خواستید استفاده کنید
+البته رمز بگذارید(LOCAL PASSWORD) ممکن هست کسی کنجکاوی کنه ^_^
پاسخ:
به به 
دوستان استفاده بفرمایید .. بله اینم خیلی خوبه ممنونم ^_^
۰۹ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۴۴ مهرداد علیزاده
سلام . ما که همین یدونه رو به زور داریم چه برسه 2 تا :)
پاسخ:
های ... های
منم با شوما موافقم-_-
۰۹ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۱۰ ام اسی خوشبخت
تلگرام چی هست؟ ما که نداریم :)
پاسخ:
واقعا خوش به حالتون ...(:
به به. لذت بردم. به وبلاگ من هم سر بزىد.
پاسخ:
:)
جل الخالق
پاسخ:
یاد حنانه افتادم:))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.