سرمای دَم عید ! :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

سرمای دَم عید !

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۲۰ ب.ظ

به ارزوشون رسیدن،سرماخوردم اونم از نوع شدیدش:((

گلو درد شدید...سرفه با تشدید شدن درد گلو درد...گوش درد...دیگ دماغی برام نمونده ...صدامَم انگار از ته چاه میاد از بس کم یعنی بلندتر نمیتونم صحبت کنم گلوم درد میگیره... :(

البته حقم وقتی لباسای تو خونه شبیه تابستون و بیرون هم چیزی به نام پالتو نمیشناسم حتی در سردترین روزای امسال ...فقط شالگردن و دستکش دوست دارم^__^

همیشه براشون علامت سوال بود من چجوری زندم:/

چشمم زدن دیگ:(((


+ان شاءالله پست بعدی آموزشیه و نظر خودمم جالب:)


۹۵/۱۲/۱۸

نظرات  (۴)

۱۸ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۳۱ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
سلام عزیزم آخی الهی ان شاءالله خوب میشی قربونت بترکه چشم حسود:-)
پاسخ:
سلام خواهر گلم
خیلی ممنون
همینو بوگو-_-
آخ آخ :(‌ امان از سرمای دمِ عید!
از غیرمعصوم روایت داریم دوتا مورد در نزدیک عید از همه‌چی بدتره! یکیش امتحانِ دمِ عید هست و یکی هم سرماخوردگیِ دمِ عید! :دی
پاسخ:
:((
آررره ... امتحان که دیگ هیچی :/
امتحان اولین هفته بعد عید هم همینطور همشهری :|
خوب شی زود :*
پاسخ:
آی ... اره اصلا غروب سیزده بدر جلو چشمام:/
ممنونم،ان شاءالله^_^
سرمات به کجا رسید بق بقو جونم؟ خوبی الان؟
منم سه شنبه ی این هفته مریض شده بودم...علنن رو به موت بودمااا هوفففف :/
پاسخ:
سرما خیلی بهم ارادت داره ولم نمیکنه ... ولی دارم کم کم راضیش میکنم ... که باید از هم جدا شیم:)... الحمدالله عزیزم

قشنگ رو به موتیو درک میکنم:|
الان بهتری نه؟

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.