من فقط پیش نهاد دادم:| :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

من فقط پیش نهاد دادم:|

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۵۳ ب.ظ

امروز از ساعت چهار تا هشت با یک استاد کلاس داشتیم یعنی دوتا آز

نشسته بودیم تو سالن که وقتش برسه بریم یه سری از دوستان هم از نماز خونه اومدن گفتن چرا نرفتید سرکلاس ... من گفتم حالا میریم:/ دیر نمیشه:|

دوستان هم از خدا خواسته یکم حرف زدیم بعد من گفتم بچه ها میشه نریم سرکلاس:دی

(خدایی حالم خوب نبود) که بعد دیدیم دوستان هم دعوت منو لبیک گفتن... فقط مونده بود اقایون ... یکی از دوستان تماس گرفتن باهاشون که بلندشید بیاید کلاسو کنسل کنیم... که اونا هم به سرعت نور لبیک گفتن...فقط یکیشون براش سوال بود که چرا واقعا:/... بعد دوستان هم گفتن میخوایم چمدونامونو جمع کنیم ... یکی گفت چون زندگی داریم ... یکی دیگ هم گفت برا این که شیشه پاک کنیم:/

اون اقای محترم هم قشنگ قانع شد گفت باش:|

فقط نمیدونم الان من کار بدی کردم🙄🙄😐

+فک نکنید این پست اموزشی بود هااا :))... اونو میذارم!


۹۵/۱۲/۱۸

نظرات  (۱۴)

۱۸ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۱۲ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
صد در صد مطمعن باشید آقایون اومدن D:لاقل یکیشون :)
پاسخ:
نه اقایون مطمئن بودن ... یعنی تا اونجا که شناخت دارم:)

ولی من عذاب وجدان گرفتم
فکر کردم آموزشِ کنسل کردنِ کلاس بود:))
پاسخ:
:)))
خوب خواستید میتونیدبه عنوان اموزش در نظر بگیرید:دی
^__^
چه پایهههههه
ما واسه فرجه هم که میخواستیم تعطیل کنیم همیشه دو سه نفر بودن که مخالف بودن!!!!!
پاسخ:
اره گروه کامپیوتر کلا پاین ، این درس هم تخصوصی بود همه کامپیوتری بودیم... هماهنگ شدن با بقیه گروها سخته..
اگر. به ما بود هفته دیگ. رو نمیرفتیم ولی استاااادا تهدید کردن:/،هر چند بعضی بچه ها میرن!
همکلاسی های تا این حد پایه ام آرزوست! :)
پاسخ:
ان شاءالله نصیب شمام بشه:))
۱۸ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۰۴ یا فاطمة الزهراء
این پیشنهادات همیشه با استقبال شدید مواجه میشه
پاسخ:
نه همیشه ؛)
عذاب وجدان نداشته باش کار خوبی کردی برای سلامتی لازمه D:
پاسخ:
هوم ... همون موقع رفت 🙄. ولی دلم برا استاد میسوزه:/
آخه از مشهد میاد فک کنم:|
بدآموزی داشت.الان بچه رد میشه از اینجا یاد میگیره خب، منم که نی نی:دی
چه وضعشه خب:)))
پاسخ:
عب نداره:دی ، میگن ادب از ک اموختی میگ از بی ادب :))))
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۰۳:۰۲ محمد روشنیان
کار بسیار خوبی کردید اتفاقا
پاسخ:
نمیدونم... ای کاش استاد اصلا اون روز رو نمیومد:|
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۰۹ حسان علی آبادی
قشنگ بود
به وبلاگ منم سر بزن
پاسخ:
:/
دو در کردن کلاس خوبِO_o
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۳۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
تعطیلات نوروز رو ما یه ماهه می کنیم!!
پاسخ:
نه بابا نمیذارن :)
بخ بخو جونم تولدت موبارکه ^___^
به پای آرمان پیر شی *__*
به هر چی دوس داری و به صلاحته برسی *__*
امیدوارم یکی از بهترین سالای عمرت باشه ^_^
یوهوووووو *__*
پاسخ:
سلام رویا ... میکادو عزیزمD:
خیلی موچکرم^_^
ممنونم .. ممنونم^__^
آرمان بهم کادو نداد🤔... نمیخوامش دیگ:|
تولدت تموم شد😭
اع آرمان خودش کادوعه 😃
کادو نمیخواد که 😃
پاسخ:
نه مامانم میگ تو نصف شب به دنیا اومدی امکانش هست  ساعت 12 به بعد بوده باشه در نتیجه هنوزم من تولدم ادامه داره :دی

آره راست میگی :|
عه
تولدت مبااارک
اگه هم گذشته یم روزگیت مبارک:))

عذاب وجدان نداشته باش راااحت

+اوهوم دلتنگی خیلی بده:((
پاسخ:
قربانت عزیزم ... ممنونم :)

:)))

+هعی...
بیا هی من میگم تو موذی تشریف داری هی انکار میکنی
عمرااااااا اگه حتی یه درصد استادتون فکر کنه کنسل شدن کلاسش کار تو بوده ها :))))
پاسخ:
الان میخوای ستاره دارت کنم ... ایمپلایت:|
اون که ارع:دی ی ی ی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.