آخرین بهانه هم تمام شد ! :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

آخرین بهانه هم تمام شد !

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۳۸ ب.ظ
وقت رفتن است .
بهانه آخرم این بود که دوست داشتم .اعلام کنم کانال آسمان آبی در یک چنین روز منتها در سال گذشته متولد شد. و الان یه ساله شده است و قراراست در همین یک سالگی هم بماند ... میخواهم در الکل نگهداریش کنم . وبلاگ بق بقو راهم همینطور 
آبو نظرش این است . وبلاگ نویسی که بدون خداحافظی برود خر است :| . من روحمَم خبر نداشت از چنین خبری تا این که اولین بار پستش را نه در وب خودش در وب رویا خواندم . گفتم خداحافظی کنم قبل رفتن پشت سرم نگویید ... این بلاگر بویی از آدمیت نبرده و خر است :| خواستم ثابت کنم آدم های بی احساس هم نوع خاصی از احساس را دارند که هر وقت بخواهند خرجش میکنند نه همیشه و هرجا و برای هر کس .
پست آخرست دیگر پس حلال کنید اگر خدایی نکرده نفهمیده کاری کردم که خبر ندارم !
اینجا یکی از رویایی ترین دنیا هاست همه چیز ایده آل است ... آدم هایشم هم حرف ندارن حداقل همین همسایگان خودم  ؛ جدی میگویَم  !
خداحفظتان کند!
اوح ساعت 8:30 دقیقه شد . باید رفت !
امیدوارم همیشه اون حال اصلی ... حال دلتون رو به راه باشه ؛ و عاقبت همگیمون بخیر شود ان شاءالله!
التماس دعااا ...

+گفتم یکم مودب بنویسم  :) 

نظرات  (۳۵)

کجاا؟ :| یعنی همون ماهی یکی دوتا پست هم نیست دیگه؟ :(
پاسخ:
من کارم با اینترنت و کامپیوتر ... همین دوروبرام:)
لطف داری ... زیاد
نه دیگ بستمش تا همیشه؛)
یادم رفت یه اهنگی بود میخواستم بزارم ... بزارمش خوب دوسش دارم^_^
البته تو کانال گذاشتمش
رفتن های بلاگستان خیلی الکیه وقتی با وب جدید برگشتید خبر کنید :دی
پاسخ:
من... وب جدید  o_O
نه بابا من با توجه به سابقم توانایی اینو دارم که جمع کنم برم:|
بعد این پستم نمیخواستم بزارم ... مثل قبلا بعد دیدم چون کلا میخوام برم بهتر پست بذارم -_-
۱۶ فروردين ۹۶ ، ۰۹:۱۸ محمد روشنیان
حالا نرید :/ زیاد جالب نیست این رفتنا کلا تولید محتوا هرچند اندک لازمه
پاسخ:
حالا یکم نباشیمَم خوب:)
دقیقا درسته .. تولید محتوا خب من محتوا خاصی ندارم. رسانه اهل قلم اسمش روشن کسانی که دست به قلمشون خوبه ،خوبِ که باشن و بنویسن؛یا کسایی که محتوا دیگه ای دارن... کلا بامحتوا باید بود برای موندن:)
۱۶ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۵۹ قاسم صفایی نژاد
یک روزی برگردید
پاسخ:
من هنوزم یه قول دیگ دادم که انجامش ندادم، این که دوست دارم پست فارغ التحصیلی هم بزارم... حالا ببینیم خدا چی میخواد اگر زنده بودم اون پست رو هم میذارم خدا بخواد سال دیگ این موقع هاا:)
(-:تازه داشتم اشنا میشدم باهات که عه
پاسخ:
اووهوم ... :)
یه کوچولو دیر آشنا شدیم  خو-_-
خیلی کوچیک[:
پاسخ:
آره خو :/
۱۸ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۰۸ یا فاطمة الزهراء
ااا :(
من حرف آبو رو تصحیح میکنم
خود فعلا رفتن خر است!
خب ما دلمون تنگ میشه :(
حتی ما خاموشا دیگه دوستایی که ارتباط داشتین که هیچ
پاسخ:
:))
منم موافقم رفتن ... خدافظی کردن خر است :/
اما چه کنم ... چه کنم که بسته پایم :)
من میام وب همه میخونمتون:)

تو این مدت یعنی سالی که گذشت ...خیلی کم رنگ تر شدم ..دیگ دارم کم کم محو میشم .
یه جمله هست میگ :
اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب ... اینجا گم که میشوی به جای این که دنبالت بگردند فراموشت میکنند :)

خیلی ممنونم ازت ^_^
همون مِسی هَسی D:
یهنی میگی چون کمرنگ شدی فراموشت کردن؟
یهنی میگی منم این چن وخ چون کم هستم،فراموشم میکنین؟
پاسخ:
خب این یه چیز طبیعی به نظر میاد،یه مدت نباشی شاید از خاطرات فراموش بشی...

اما من کسیو فراموش نمیکنم خصوصاً دوستای خاصم  ... از اسرا بپرس اتفاقا همین چند وقت به یادت براش استیکر و یه گیف فرستادم ... تا دیدمشون یاد تو افتادم
یکیش یه دخترِ رو سرش مرغ:دی
یکی دیگم یه گیف که باید ببینیش:)))
اوهوم :)

اینام میذارم تو همون لیستی که قراره بعدا ببینم و بفهمم 😛

راستی سهلام 😊
پاسخ:
اَخِی سلام یادم رفت😑
سلام برخودت

اره اره حتماً بذارشونD:
سلام عزیزم
همیشه رفتن از دنیا مجازی به معنی قطع ازین دنیاست برای همین پست های خداحافظی جدا از حس دل تنگی یه حس رهایی از اسارت بهم میدن
احساس اسارت احساسی هست که خودم دارم.
وای که چقدر دلم میخواد برم اما...
ان شاءالله هرجا هستی سالم شاد و مهربون بمونی :)
پاسخ:
سلام عزیز جان 
آره آره دقیقاً ... رهایی از اسارت خیلی تعبیر خوبیه 
منم همینطور
اوهوم 

قربانت بچسبم ..خیلی ممنونم ..همچنین خودت :)
:|
این پست ستاره‌ش خاموش بود ولی من نخونده بودم که!!!!!!
بق‌بقوووووووو کجاااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟ چرااااا؟؟؟؟؟؟؟؟ :((((
پاسخ:
عه ؟!؟!نمدونم والا ..حتماً یه روز دستت خورده حواست نبوده :|

بق بقو به دیار واقعی شتافت :))

جون بق بقو خودمم دقیق نمدونم چرا ولی همونی که کوثر گفت خیلی خوب بود... انگار از اسارت آزاد شدم !

هنو به من یادگاری ندادی هااا من یادم نرفته -_-
اووووه! من یادم رفته بود!!! شرمنده!
پاسخ:
دشمنت شرمنده
عب نداره ... زمانش نامحدود تا هر وقت زنده باشم یادگاری میپذیرم😁
ان شاءالله حال دلتم رو به راه بشه:)
۰۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۵۳ ام اسی خوشبخت
رفتن دوستان هر چند سخته اما باید به تصمیم همدیگه احترام بزاریم.
ان شالله هر جا هستید سلامت و موفق باشید :)
پاسخ:
شما لطف دارید !
خیلی ممنونم،بهمچنین:)
رفتن دوستان خیلی سخته
پاسخ:
:)
نرو خب ... من تازه وقت کردم بنام مخاطب هام رو بخونم... کجایی؟
پاسخ:
هووم عزیزم ، دیگ الان واقعا نه حس و نه وقتشو مثل قبل دارم-_-
کلی علامت سوال و تعجب
پاسخ:
خب حالا دوتاشو میپرسیدید:|
چرا تعجب از چی؟؟؟؟
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۴ زهرا عابدی
اه چه قدر بد شد رفتی من خیلی دوست داشتم با هم دوستای خوبی بشیم واقعا حیف شد تو اینستا که فعالیت داری دیگه ان شاا...
پاسخ:
یعنی اه خیلی بهم چسبید هااا :| :)))))
بیا با هم دوست شیم خب..
اینستا ارع هستم :)
ادرس وبتم نذاشتی زهرا جان🤔
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۵ الهه عابدی
من که الهم چرا میگی زهرا؟؟
پاسخ:
O_oاخه اسمت رو نوشتی زهرا
نمیدونم خودت ببین اسمتو نوشته زهرا... خب حالا الهه جان من نمیتونم پیام ناشناستو جواب بدم ! اگر اینستا داری بیا اونجا

آدرس وب :|
درخواس دادم فالوم کن لطفا
پاسخ:
;)
آدرس وب :|
۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۱ مهراد فروتن
سلام
:)
پاسخ:
صد سلام (:
mersi moaadab :|
:)
پاسخ:
Khahesh mikonam sharmande nakonid :P
واای چرا همه دارن میرن همش چهار ماه نبودما
پاسخ:
از بقیه خبر ندارم :دی
اما من یه دوماهی میشه رفتم :))
۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۹ آلبرت کبیر
هر رفتنی میتونه یه برگشتنی داشته باشه :)
پاسخ:
بح سلام استاد البرت ؛
بله بله مثل شما البته شما نگفتید میرید ولی رفتید که برید:|
والبته برگشتید:)
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۲۲ آلبرت کبیر
سلام و درود بر شما :))
من دیر به دیر میام ولی میام :دی
پاسخ:
درود:))

شمابیاید ، دیر بیاید ... استادید دیگ ما رو حرف شما حرف نمیزنیم ک ‎;D
۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۴:۱۸ میلادهاشمی
موفق باشید
پاسخ:
زنده باشید
بق بقو:-/
بزنمت:-/
برگرد خو:-/ ایش
نوشتن زمان نمیخواد ک:-/
پاسخ:
هی بابا المی
دیگ عادت کردم به ننوشتن ، یه انرژی میخواد من ندارمش دیگ-_-
۱۰ تیر ۹۶ ، ۱۷:۴۲ ام اسی خوشبخت
سلام
خوب هستید؟
تو وبلاگ جناب فروتن کامنتتونو دیدم گفتم احوالی بپرسم.
فکر میکردم کلا نیستید.
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم ، الحمدالله .. شما خوب هستید ان شاءالله!؟
ممنونم خیلی لطف کردید :)
نه گه گاهی سر میزدم الان باز تابستون آزاد تر وقتم:) !
۲۰ تیر ۹۶ ، ۰۱:۱۷ چنگیز سیبیل
سلام علیکم
چند روز پیش کادوی تولدمو که تو دادی رو دیدم کلی ذوق نمودم :))
تولد تو کی بود ؟
پاسخ:
سلام علیکم جانا
^_^
من بیست اسفندم
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۳۵ پنجره دو جداره
نکن این کارا رو!!
نرووو من تازه پیدات کردم
پاسخ:
جانِ من:|
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۷ مهسا ساداتی
کجا؟؟
من تازه پیدات کردم ...
پاسخ:
هستم در خدمت شما :))

خوشبختم:)
خوب بود
پاسخ:
هوم!!!!
سلام. بابت وبلاگ خوبتون ممنون. عالی بود. لطفاازوبلاگ ماهم دیدن کنید
پاسخ:
خواهش میکنم زهرا خانم:)

:) ممنونم از حضورتون!
۰۱ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۲۲ چنگیز سیبیل
سلام بق بقو جون
خوبی عزیزم ؟
پاسخ:
سلام چنگیز جانم
ممنونم خوبم خداروشکر:)
تو چطوری؟
اومدم بنویسم سلام دیدم باید خداحفظ بنویسم..
اما سلام و به سلامت:)مراقب خودتون باشید.
ستاره هارو همه جا میشه گذاشت البته میشه گاهیچید و نگه داشت

یاعلی ؛)
پاسخ:
البته زمانا قدیم جای خداحافظی سلام هم میدادن:)

چشم ، شما هم :)
اوهوم ، اما گاهی باید سپرد دست کسی ک بلده ازشون مراقبت کنه

علی یارتون:)
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۵۹ ام اسی خوشبخت
سلام
ممنون خوبم، شما خوبید ان شالله؟
بله یادمه، دوباره آغاز به کار کرده؟
پاسخ:
سلام
ممنونم الحمدالله
دقت نکردم فک کردم خصو صیه ،آمدم وبتون توضیح دادم:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.