به جای عکس... :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

به جای عکس...

جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ب.ظ

ای کاش میشد روی پروفایل موزیک (ویس ، آهنگ) آپلود کرد !!!!

یکی که با "پاوِل والِریویچ دورُف"جیک تو جیکِ بره بهش بگه لطفا ...

با من که حرف نمیزنه :| ... یعنی بهترِ بگم زبون همو نمیفهمیم !!

نظرات  (۱۰)

بگمش؟
پاسخ:
یعنی با پاول جیک تو جیکی :دی

بگو بگو خدا خیرت بده:)))
انگلیسی بلد نیست هر چی باهاش حرف زدم نمیفهمید :/
پاسخ:
به زبون مادریش باید باهاش صحبت کنید روس :دی
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۰۴ پوریا آریافر
پروفایل موزیک دیگه چیه؟
با دورف میتونی توی تویتتر حرف بزنی با کاربرهای ایرانی خوب چت میکنه :)
پاسخ:
هوم ..میگم خوب میشد اگر همچین قابلیتم به تلگرام یا هر جا دیگ اضافه بشه که برای پروفایل بشه موزیک آپلود کرد مثلاً طرف پرفایلو باز میکنه موزیک بشنوه :))


نداشتم تاحالا ...یعنی از اطرافیانم نداشتن که بخوام چت کنم ...
رفیق شیشمه میگم ردیفش کنه :دى
+ زبان انگلیسى رو واسه همین گذاشتن دیگه :/
پاسخ:
خو پس حله :دی

+آره خب اما میگم یه آشنا باشه کارمونو زود راه بندازه :دی
"زبانم در اون حد خوب نیست :/"
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۲۳ ام اسی خوشبخت
خداروشکر دوستان قراره صحبت کنن ما شرمندتون نمیشیم :)
پاسخ:
اره اینجا رفیق پاول زیاد :دی

شرمنده برا چی... :)
خخخخ
ایده جالبی هست
پاسخ:
:دی
اوهوم اگر عملی بشه من اولین نفریم که ویس میذارم از خودم و سلام میدم :))
:) خوب میشه یعنی ؟؟؟!!!
پاسخ:
هووم نمیدونم🤔... البته بدی هم داره








.
پاسخ:
چی شده؟!؟!:|
مثل این که مشکلتون به دست دوستان حل شده..
من فقط سکوت میکنم:))
پاسخ:
چقد جالب اتفاقا تو فکرت بودم ضِد جان
امروز که وب گردی میکردم چندجا اسمتو و نظراتو دیدم
قدم رنجه کردی ^_^

ببین اگر کاری ازدستت برمیاد خو انجام بده ... هر چی درخواست بیشتر باشه زودتر راه میفته کار:دی
عه چه جالب^_^

قربان بق بقو جان^_^

واقعیتش من فارسی رو به زور حرف میزنم دیگه زبان اونا رو که...D:
پاسخ:
^___^

مخلصیم 

:دی میفهمم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.