میذاشتم ریموت میزد دیگ :| :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

میذاشتم ریموت میزد دیگ :|

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۶ ب.ظ
میخواستم اکانت ماکروسافت سیستمم رو تغییر بدم . اما هر کاری میکردم پاک نمیشد :/
آخر رفتم گزینه hellp رو زدم بعدم چت ... شروع کردم صحبت کردن با Rajnish k (اسمش هندیه) بعد بهم میگه برای این که بتونم کمکت کنم اجازه بده ریموت بزنم به سیستمت ... 
منم گفتم نه :|
بعدم کلی توضیح داد من پیدا نمیکردم ... گفتم ممنونم تو گوگل سرچ میزنم :|

الان من کار درستی کردم نذاشتم ریموت بزنه یا کار اشتباه :|
اگر میذاشتم میزد کارم درست شده بودتا الان :/
اعصابم خورد ...هووف

+البته من اکانتو تغییر داده بودم مشکلم سر اینه چرا قبلیه هنوزم هست :/ و وقتی سیستم روشن میشه ازمpassword اکانتمو مثل قبل نمیگیره ....
۹۶/۰۷/۰۲

نظرات  (۱۷)

ریموت زدن نمی‌دونم چیه. چی می‌کنه دقیقا؟ :دی
پاسخ:
اووم مثل نرم افزار Team Viewer که مارو تحریم کردن توش ... ریموت یعنی کل اطلاعات و صفحه کامپیوتر من بره برای اون شخص تا بتونه کار منو راه بندازه ...خلاصه دسترسی کامل 
ماکروسافت تو هر چیزی قوی باشه تو قسمت اکانت و تغییر رمز و این جور چیزا افتضااااااحه :|

پاسخ:
واقعاً :|
چرااا خب :/
من میخاستم اسکایپ نصب کنم گفت باید اکانت مایکروسافت داشته باشی . رمزو ک میزدم قبول میکرد . بعد موقع لاگین میگفت اشتباه رمزت :| بعد کلی تلاش فهمیدم ک رمزم هم باید حرف بزرگ داشته باشه و هم حرف کوچیک :| ولی موقع ثبت نام اینو مشکل نمی گرفت :|
پاسخ:
:|
وقت آدمو میگیرن :/
تازه من هنوز متوجه نشدم چرا همچین شده ... نه میتونم برگردم به اکانت قبل نه این اکانت جدید درست و حسابی جایگزین شده :/
آه عمیق

در این زمینه گوگل خیلی بهتره
پاسخ:
اوهوم .. بازم گوگل
۰۲ مهر ۹۶ ، ۱۹:۱۶ انار کـــ:)ــــ
من انقد سر این اکانتای ماکروسافت اعصابم خورد میشه:(
یه هف هشتا اکانت دارم فک کنم
خوب کاری کردی به بیگانه اعتماد نکن:)
پاسخ:
آره بابا اسیر کرده مارو :/

هفت هشتااا :))) 

اوهوم موافقم چه معنی میده :دی
۰۲ مهر ۹۶ ، ۱۹:۳۴ خانه سلامتی
نمیدونم چی هستش
پاسخ:
:)
چی چی میگی تو آخه عه :|
پاسخ:
میگم حالت چطوره ؟ :|
منم بودم اجازه نمیدادم.
شما بودی که گفتی عقل مداریِ وجودت غالبه؟ که من گفتم من هم همینطورم؟
این از نتایج اون عقل مداری و ریسک بزرگ نکردنه.
خوب کردی! :دی
پاسخ:
اره اره خودم بودم
اوهوم👌👌

مرسی برای تایید :دی❤
ایولا ریموت -_-
پاسخ:
دمش گرم :)))
به تو چه:|
پاسخ:
ادم با وکیلش اینجوری حرف نمیزنه:|
۰۳ مهر ۹۶ ، ۰۸:۵۹ بانوچـ ـه
بنظرم کار خوبی کردی نذاشتی ریموت بزنه...
پاسخ:
اوهوم ... اخه ریسکش خیلی بالا بود!
خخخخخ
لینوکس نصب کنید :)
پاسخ:
وااای لینوکس -_-

:دی
۰۳ مهر ۹۶ ، ۲۰:۲۰ ام اسی خوشبخت
خب ایشون باید انقدر دقیق توضیح میدادن که نیاز به گرفتن ریموت نباشه. منم حاضر نیستم به کسی ریموت بدم.
پاسخ:
اوهوم ... آخه دقیقم نمیگفت(شایدم دقیق میگفت من پیدا نمیکردم) تصویریم نمیشد بگه ...
هووووم!!! به نظرم کار درستی کردی. آفرین :)))
پاسخ:
مچکرم :))
۰۴ مهر ۹۶ ، ۱۶:۳۷ قاسم صفایی نژاد
کار خوبی کردید
پاسخ:
ممنون
چی شد؟! من کلا نفهمیدم :دی
پاسخ:
هیچی دیگ الان لپ تاپم اکانت ماکروسافت درست و حسابی نداره:|
۰۷ مهر ۹۶ ، ۱۶:۲۳ ضــِــد !!
نه نه اگه بازم این شرایط پیش اومد اصلا نذار ریموت بزنه.
خیلی خطرناکه(شکلک کسی که با ترس به اطراف نگاه میکند)
پاسخ:
اوهوم ،باعشه حتما👌

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.