آشفتگی ذهن _ 1 :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

آشفتگی ذهن _ 1

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱ ب.ظ
مورد 1 : وقتی دارید چیزی به کسی امانت میدید ازش سوال کنید ، برای کی میخوای ؟ چون ممکن برای خودش نخواد بعد متوجه بشید دست کسیه که شما عمراً چیزی به اون بدید:) ... بعد تازه یه شرط وقیحانه بذاره برای پس دادنش ... 
مورد 2:شاید تو اون لحظه میخندیدم و خیلی سریع بهش گفتم موردی نداره  ... اما حقیقت، دلم ازش گرفت ...
مورد 3:الان میفهمم چرا خانوادم اجازه کار  تو شرکت ها و دفاتر شخصی رو بهم نمیدن!! 
مورد 4: نمیدونم چند نفر  با خودشون فک میکنند من آدم ساده ای هستم ؛ اما باید بگم کاملاً در اشتباهید چون اصلا ساده نیستم پاش بیفته یکی از سر سخت ترین آدما میشم ... بعید میدونم تا الان کسی منو شناخته باشه(حتی خانوادم) .. اگر چیزی نمیگم فقط برای حفظ احترام و حرمت 
مورد5:قبلا هم راحت نه میگفتم ، اما الان راحت تر از قبل نه میگم ... واصلا هم برام مهم نیس طرفم کیه ... این هم خوبه و هم بد...
مورد6: پاکش کردم:|
مورد7:من بالاخره متوجه شدم چی منو اذیت میکنه و راه حلش چیه 
مورد8: یه راهی رو پیش گرفتم و مطمئنم اشتباه ..اشتباه ..اشتباه ... واگر تمومش نکنم شاید عاقبت خوبی نداشته باشه... خدایا من خیلی بد شدم میدونم 
مورد9:کدوم آدم عاقلی میره درس اختیاریشو از دروس ارشد برمیداره ... که من رفتم ، حذف و اضافه هم تموم شد !!!!
مورد10:ذهنم خیلی درگیره .. خیلی خستست ... خسته!
مورد11:میخندم  اما اصلا قلبم خوش حال نمیشه ... علتشم اینه که خوش حالی من مساوی ناراحتی خداست ... از خودم خوشم نمیاد خیلی ایراد دارم که باید اصلاح بشن!!
مورد 13:چرا یه کاری میکنند که از هرچی اعتماد کردن به دیگران گریزون بشی ...چرا ... اگر اعتماد هم نباشه زندگی کردن سخت میشه !! من به شخصه با این چیزایی که شنیدم دیگ نمیتونم به کسی اعتماد کنم !
مورد14:خدایا حس میکنم داری امتحانای سختی ازم میگیری ....:(امیدوارم حداقل پاس بشم ...


موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۶/۰۷/۱۱

نظرات  (۹)

۱۲ مهر ۹۶ ، ۰۶:۰۲ کوثر متقی
پاس میشی ان شاء الله 😇
پاسخ:
ان شاءالله :)
1- از کسایی که امانت دار نیستند به شدت متنفرم... دست خودم نیست. حس خیانت بهم دست میده!
2- بهش میگفتی! باید اشتباه خودش را متوجه بشه. مخصوصا اینکه برای خودش نمی خواسته و نگفته!
3- باید سراغ شغلی رفت که هم شان آدم باشه.
4- هیچکس ساده نیست ، کسایی هم که فکر میکنیم ساده هستند دارند تلاش می کنند که حفظ حریم کنن همین.
5- منم اینطوری شدم :( یک جاهایی بده!
6- ....
7- خداروشکر.
8- راهی که اشتباهه نرو. حتی به ضررت باشه. گاهی ضرر ها بهتر از منفعتهاست.
9- :)
10- بهش استراحت بده.
11- منم :(((
12- نداشت!!!!!
13- من هنوز حس اعتماد را درونم نگه داشتم فقط محض ارامش داشتن خودم/
14- ان شاء الله...
پاسخ:
١-اوهوم ... منم همین حس رو پیدا کردم ... میدونی این بیشتر ناراحتم میکنه از اعتمادم سوء استفاده کرد ... مثلا یکی از دوستای نزدیکمم بود، دیگ از بقیه چه انتظار...
۲-چیزی بهش نگفتم :(...فقط بهش گفتم دیگ باهاش حرف نزن اما بازم گوش نداد.. امیدوارم بتونه تشخیص بده راه درست رو
۳- اوهوم و به روحیاتت هم بخوره
۴-دقیقا ... اما حیف بعضیا اینو نمیفهمن و فکر میکنن اصلا متوجه نیستی و کارایی میکنن و حرفایی میزنن ک...
۵-اوهوم:(
۸-اره دارم فکر میکنم که چیکار کنم تا به خیر بگذره..
۱۱-هعی :((
۱۲- یادم رفته-_- یه دفه پریدم سیزده
۱۳-:(
۱۴-ممنونم ماریا جان ان شاءالله
۱۲ مهر ۹۶ ، ۱۱:۲۴ هاژ محمود
سلام

خب برید آرایشگاه! :دی (11)

چرا 12 نداره!؟؟!؟!

باشد ک رستگار شوید :دی
پاسخ:
سلام

:))

عه خب یادم رفته-_- ... الان میگم


مورد ۱۲- گاهی فک میکنم مامانم با من تعارف داره ...
۱۲ مهر ۹۶ ، ۱۳:۲۲ بانوچـ ـه
من اگر جای تو بودم به اون آدم دیگه هیچی نمیدادم!!! مگه اینکه خودش پس بگیره و بیاره...

تو دختر خوبی هستی آدم بده نیستی... مطمئنم :)
پاسخ:
چی بگم ... فک کنم خودشم دیگ روش نشه چیزی ازم بگیره ، چون فکرشم نمیکرده که اون پسش نده و شرط بزار اونم چه شرطی ...

ممنون، لطف داری ، اما ...
بیشتر یه درد دل بودن :)) و حرفایی که باید زده میشد و اینجا بیرون ریخته شده :)
بیشتر یه درد دل بودن :)) و حرفایی که باید زده میشد و اینجا بیرون ریخته شده :)
پاسخ:
ارع ارع .... دوست داشتم بگم این حرفارو و شاید اصلا هیچ کدوم که مخاطب این پستن نخوننش
پیش استاد مرادی کلاس مبهم نویسی رفتین؟🤔
پاسخ:
واضح بود ک🤔
٧،٨،١١🤔
پاسخ:
دقت میکنم یکم ابهام داره:|
۱۴ مهر ۹۶ ، ۰۰:۱۳ فاطمه. صاد
واقعانا منم میخواستم راجع به همین امانت بنویسم که زخم خورده ام....

آخه من اکثرا صبحونه نمیخورم فک کن از صب تا دواز ده و نیمم تو کلاس باشی و..واقعا ضعف میکنم
ولی آدم وقتی اول میره نمازم خیالش راحت تره:)

مورد 14:ایشالا با نمره خوبم پاس میشی
پاسخ:
اوهوم... خیلی بده

عه صبحانه بخور حتما ... وعده غذا اصلی صبحانست-_- مفصل باید بخوری حتی اگر ناهار و شام نخوردی صبحانه جزء واجبات-_-

ممنونم ، ان شاءالله

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.