O_o :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

O_o

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۴ ب.ظ

سرکلاس مباحث ویژه 1نشستیم . استاد تازه امسال برگشته ... تابه حال باهاش کلاس نداشتیم . 

هنوز نیم ساعت از کلاس نگذشته ؛ گوشی من زنگ میخوره و من به سرعت نور دستمو میبرم تو کیفم صداشو قطع میکنم .

استاد میره سمت دفتر کلاسی میگه خودش بگه گوشی کی بود میخوام براش دوتا غیبت بزنم :|

منو میگی چشمام چهار تاشد o_O

بچه ها گفتن استاد چراااا

گفت من که گفتم هر کی گوشیش سرکلاس من زنگ بخوره براش دو جلسه غیبت میزنم برای جبرانم باید جلسه بعد شیرینی بیاره تا غیبتا حذف بشه .

بچه ها میگفتن استاد نگفته بودید خدایییی :|

حالا من هنوز چشمام چهارتاع O_o

استاد: گوشی هر کی بود بگه وگرنه برا همتون دوتا غیبت میزنم .

بچه ها : استاد حالا گوشی یکی بوده دیگ ... ما نمیدونستیم خب کوتاه بیایید ...

بعد کلی بحث بین بچه ها و استاد بالاخره قبول کرد این دفه غیبت نزنه .

البته من میخواستم بگم من بودم ها دوستم بهم گفت نه نمیخواد :دی

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۸

نظرات  (۱۶)

حقتون نبود خدایی :|
اینو یه دانشجوی گوشی زنگ زده و جواب داده تو کلاس میگه :/
پاسخ:
اوهوم -_- شوکه شدم اصن :|

بعله مام ازین کارا میکنیم  :دی اما سر کلاس حل تمرین :|
کاااش منم همچین دوستایی داشتم
خدایی اگ این استاد تو کلاس ما بود قبل اینکه بگه کی بود لووم داده بودن :/
پاسخ:
دم بچه هامون گرم با این که خیلی شکمو هستن ولی دِگ چیزی نگفتن :دی
کاااش منم همچین دوستایی داشتم
خدایی اگ این استاد تو کلاس ما بود قبل اینکه بگه کی بود لووم داده بودن :/
پاسخ:
دخترا که اصلاً چیزی نمیگفتن اما من میترسیدم آقایون لو بدن :| بعد دیدم نه بچه ها خوبی بودن :دی
۱۸ مهر ۹۶ ، ۲۱:۰۸ پوریا آریافر
ای بابا حیف شد بچه ها شیرینی رو از دست دادن
:))
نا یک استاد داریم خیلی خل هست و روانی
بچه ها بیرون کلاس بودن و منتظر استاد تا بیاد، بعدش بچه ها تا استاد رو دیدن رفتن گفتن سلام استاد و اینا و تعارف کردن و گفتن استاد اول شما بفرمایید تو (یعنی تو کلاس) بعد استاد ک رفت تو در رو بست و گفت بعد من کسی حق نداره سرکلاس باشه و غیبت میخوره خخخخخ
جدی جدی هم غیبت زد :|
پاسخ:
-_- من میخواستم بگم خودشون به استاد اسرار میکردن:دی

وااای عجب استادی بوده:| :)))
واکنش بچه هاتون که پشت در موندن واقعا جالب بوده -_-
البته ماهم استاد داریم که بعد ورودشون راه نمیدن اما تاخیر پنج دقیقه ای رو قبول دارن دیگ..



۱۸ مهر ۹۶ ، ۲۱:۳۰ هاژ محمود
سلام

چ بدشانسی هستن هم کلاسی هاتون!
یعنی واقین از شیرینی صرفنظر کردن؟! :(((

پاسخ:
سلام

بعله دِگ ... من شانس آوردم😎 ... اخر کلاس یکی از اقایون به دوستش زنگ زد (اما کلاس تموم شده بود فقط استاد سر کلاس بود)؛بعد گوشیشم زنگ خورد بچه ها گفتن اخ جون شیرینی....اما استاد گفت نه این جلسه دیگ حساب نمیشه :|
۱۸ مهر ۹۶ ، ۲۱:۳۲ بانوچـ ـه
باز خوبه راه جبران گذاشته براش:دی
پاسخ:
ارع دیگ اگه نمیذاشت که خیلی نامردی بود:دی
دوتا غیبت سر یه زنگ خوردن😐
۱۸ مهر ۹۶ ، ۲۱:۴۶ هاژ محمود
احتمالا شما ک جز این بچه هایی ک گفتین نبودین!؟ بودین!؟ :دی
پاسخ:
نه بابا ...
من بعد این که گوشیم زنگ خوردو بعدش خاموشش کردم خودمم سایلنت شدم :دی
آفرین که نگفتی! اما من بودم فرتی ناخودآگاه میگفتم اصلا! :|
البته خوبه دیگه جلسه ی بعدش شیرینی می بردی کلاس کلی هم خوش میگذشت من که پایه بودم :)
پاسخ:
باور کن من دوبار تامرز گفتن رفتم دوستم میگفت ساکت باش نمیخواد بگی :|

بعد استاد بغل دست من بود گوشیم زنگ خورد؛ بعید میدونم متوجه نشده باشه .... البته من خیلی حرفه ای صداشو قطع کردم :)))
۱۸ مهر ۹۶ ، ۲۲:۱۴ هاژ محمود
ولی ی "آره من بودم" ریزی درش نهفتس! :دی
پاسخ:
نه من نکذیب میکنم -_-
بقول دوستم اینارو باید با موشکای نقطه زن زدشون :))
پاسخ:
:)))
اگه بشه چی میشه🙄
شیرینی که خوبه ما هر کی گوشیش زنگ میخورد سرکلاس باید صبحونه می داد جلسه بعدش:)))
هر کی خمیازه می کشید شیرنی میداد:))
پاسخ:
عجب :)))
خوششون میاد استادا هم هاا :|
شیرنیت کو خانوم؟😐😀
پاسخ:
تو شیرینی فروشی🙄
چطور مگه:|
۱۹ مهر ۹۶ ، ۲۳:۲۱ شاتوت (Lilac)
حالا این که خوبه ما یه استاد خانوم داریم اکر دست یکی فقط موبایل ببینه که مثلا داره فقط جابه جاش میکنه ... اول یه غیبت میزنه بعدم دفعه بعد باید مل کلاس رو شیرینی بده :| واقعا آدم نمیدونه چی بگه -_- :))
خداروشکر که بخیر گذشت برات :))))
پاسخ:
پس از این استادا کم نداریم تو سیستم دانشگاهی ... عجب :)))

ارع واقعا خداروشکر:دی
الان اگه کلاس ما بود عین خیار می فروختنمون ( خنده) خوبه باز بچه ها هماهنگ و مهربان بودند :/
من کلا دوست ندارم سر کلاس گوشی سایلنت نباشه، احساس میکنم توهینِ به کلاسِ! شاید من سختگیرم نمیدونم.
پاسخ:
اوهوم ... تو این موارد بچه های پایه ای هستن ... و پشت همن اغلب مگه بعضی افراد حضور داشته باشن که دیگ....

منم همیشه سایلت میکنم اما این دفه یادم رفته بود-_-
من بودم همون دفعه اول میگفتم نگفته بودی استاد ولی دفعه دوم که باز گفت میگفتم گوشی من بود چهار تا غیبت بزن تا دلت خنک شه :|
من اعصاب استاد ندارم خدایی استاده برا خودش برا من الکی دور برنداره:|
پاسخ:
اووو بعید میدونم ...
استاد "ش" ما رو بیا ببین -_-
۲۱ مهر ۹۶ ، ۱۴:۵۰ پسرک فضایی
حالا اگه من بودم :|
دونه دونه لو میدادنم :دى
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.