بعیده واقعاً :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

بعیده واقعاً

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۳۲ ب.ظ



این همه تغییر از من بعیده واقعاً :|

برای خودم قابل هضم نیست هنوز -_-

به نظرتون این خوبه یا برم همون بق بقو خودمون :دی

اینم دوست دارم هااا 

کدوم ؟

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۱

نظرات  (۱۸)

عالی است :)
پاسخ:
یک رای موافق کوثر ✅

^_^
سلام

از بق بقو ب کوثر رسیدن می گین این همه تغییر!؟؟
یا تغییرات دیگه ای هم هست و من نمیبینم!؟ :|
پاسخ:
سلام 

آره دیگ بق بقو اسم مجازیه ..کوثر اسم واقعیییییه 

آواتارمم کوثر شده دیگ -_-

حالا چطوره (تفکر) ؟
بق بقو خودمون 😛
پاسخ:
یک رای موافق بق بقو 🕊

:دی
نمی دونم
فرقی نمی کنه! :دی
پاسخ:
یک رای ممتنع 😐


خب حالا بگید :| 
تغییر بد نیست. اما هرچقدر بالا بری و پایین بیای همون بق بقویی :)))
پاسخ:
پس نظزت مثبت ؟
^____^ اصلا شبیه بق بقو شدم :)))

۰۱ آبان ۹۶ ، ۲۲:۰۵ محمدباقر قنبری نصرآبادی
این هم به‌نظر جالب میاد.
پاسخ:
دو رای موافق کوثر✅


ممنونم که نظرتونو گفتید :)
بق بقو رو دوست دارم :)
پاسخ:
دو رای موافق بق بقو 🕊

^___^ منم
بغ بغو خودمون اینا
پاسخ:
سه رای موافق بق بقو 🕊

:دی
نظر ماریام حساب کن تو بق بقو 😐
پاسخ:
بزا بیاد تایید کنه خب :|
هرجور شما مایلین :))
پاسخ:
دو رای ممتنع😐

اخه من خودمم بین دو راهیم دیگ-_- نمیدونم🤔
من از تو چشاش میخونم منظورش بق بقوعه
تایید نمیخواد که
پاسخ:
🙄🙄 ببین اولش گفته تغییر خوبه شاید نظرش اینه کوثرم خوبه:دی
اییش😒
بق بقو بهتره خب 🙄
پاسخ:
فعلا که رای بق بقو بالاتر البته اگر تعداد لایک هارد حساب نکنم به نفع کوثر😁 🤔

نمیدونم کسایی که لایک کردن منظورشون کدوم .. کوثر یا بق بقو🤔
حالا که ما میدونم همین کوثر خوبه :-)
اما کاش نمیدونستیم....
پاسخ:
سه رای موافق کوثر ✅

یعنی جذابیت بق بقوییم از بین رفت🙁
😭😭😭 چقد بد گفتید ای کاش خب؛ پشیمون شدم از کارم😐


+اما خیلیا میدونستن اسممو :)) ... بعد نظر خصوصی میذارن برام اسم کم بود گذاشتید بق بقو :| منم گفتم بزا اسم خودمو بزارم..
۰۱ آبان ۹۶ ، ۲۳:۴۳ پسرک فضایی
هرچى خودتون دوست دارینااا ولی بق بقو :دییییییى
نمیدونستم اسمتون کوثر عه -_-
هر دو تاش قشنگه ولى من به اولى عادت دارم :دى
پاسخ:
چهار رای موافق بق بقو 🕊

اوهوم منم :))
چی بگم والا! واااااقعا نظری ندارم! واقعا! کااااااااااملا ممتنع:)
پاسخ:
سه رای ممتنع :|

رای هارو میشمرم کم کم :)
من به انتخاب خودت احترام می ذارم ولی در هر صورت بق بقویی (نیش باز)
پاسخ:
چهار رای موافق بق بقو 🕊

:دی
کوثر هم بذاری بازم عادت کردیم بگیم بق بقو:))
پاسخ:
پنج رای موافق بق بقو 🕊

خودمم عادت کردم بهش اما به خاطر نظراتی که میومد گفتم عوضش کنم :|
ولی فک نکنم عوض شه :دی
نمیدونستم که خیلی ها میدونستند! :-)
پاسخ:
:)
رای های بق بقو بالا رفت :)) دوباره همون بق بقو نوشتم :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.