جامانده ایم ... :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

جامانده ایم ...

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰ ب.ظ
25 تا ستاره روشن دارم :)
که آخرین ستاره روشن برای 30 مهر (عینکی عینکی)  و اولینشم تا همین الان برای (یادداشت های خانم انار)
تو این بین چندتا وبلاگو خوندم  مثل (یک انسان) ...(رادیو بلاگیا)...(اعترافات یک درخت) ...(دغدغه های خانم مشوش)...(عقاید یک رامین) ...(عطر زندگی دلژین)...(ذاهب)...(دلツ)...(دیوانه)...(حریری به رنگ آبان)...(ذهنی زیبا زندگی زیبا) ...(آبو) ...(خدایا به امید تو) ...( رمز حیات )... (منقّش) ستاره هاشون خاموش شده فعلا
ان شاءالله وقت کنم کم کم بخونم وبلاگای دوستانو ... درسای این ترمم با این که تعداد واحدام از همه ترمای گذشته کمتر ولی چند برابر سخت تر شده :/ وقت گیر و زمانبر 
تازه الان به یه چیزیم پی بردم کلی حالمان گرفته شد :| یعنی زحمتم چند برابر شد .
تصمیم دارم برم زود تر بخوابم بلکم ازون ور زود تر بیدار بشم ، صبحا انرژیم و انگیزم بیشتر برای تلاش ...شب که میشه با این که آرامش هست اما یه حس تنهایی و خوف داره :| ... خلاصه بازده زیادی ندارم توشب 

+خوش به سعادت کسایی که راهیه کربلان ... هاای ... خدا نگدارشون باشه !



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۱

نظرات  (۱۰)

وای من عاشق اون لباسه تو کانالت شدم کههه
پاسخ:
کدوم اون صورتیه یا اون خاکستریه ...
ولی هر دوشون خیلی خوبن❤ ... من نیز عاشقشونم
خواستی کانالش اینه
https://t.me/Tiin_shop_online
همه چیزایی که میذاره قشنگن فقط یوخده گرونه😐
خیلی یوخده زیادی گرونه :/ دلم شکست
اون خاکستریه...
پاسخ:
ارع خیلی خیلی یوخده گرونه☹ ، من فقط نیگاشون میکنم :(
:|
منم نیگا میکنم :))
خدایی نامردیه دیگه اینقدر
پاسخ:
اره بابا نمیارزه...
فقط خوشگله:دی
۱۲ آبان ۹۶ ، ۰۶:۴۸ پوریا آریافر
خداقوت :)
پروژه هم داری؟ ۳ واحد عملی
پاسخ:
سلامت باشید:)

نه برنداشتم ... گذاشتم برا ترم هشت
وای منم خیلی دلم میخواد برم کربلا...
إن شاءالله سال دیگه با هم طلبیده بشیم (:
پاسخ:
ان شاءالله ... ان شاءالله
ترم خوبی داشته باشی جانم:)
پاسخ:
ممنونم یسناجانم:)
الان یعنی بیام تلگرامت تا بخونم؟! ترم خوبی داشته باشی عزیزم :) ان شاء الله کارتم سبک پیش بره...
پاسخ:
اگر خودت مشکلی نداری، من که خیلی خوش حال میشم بیای😊
مچچکرم❤... ان شاءالله
۱۲ آبان ۹۶ ، ۲۰:۵۲ ام اسی خوشبخت
ان شالله قسمتتون میشه :)
خداقوت :)
پاسخ:
ان شاءالله قسمت همه ارادتمندا آقا بشه...

سلامت باشید:)
من هنوزم بعضی شبا خرسمو بغلم میگیرم,خیلی کم شاید دوسه ماهی یبار ولی قطعا اون شب ازتاریکی ترسیدم که اینکارو کردم:/
پاسخ:
سلام خانومی...
اوهوم، گاهی سکوت محض برای من ترسناک ... ترسناک نه همون حس خوف و تنهایی خوبه:))
سلااام :)))
عاشق که بشی احسان خواجه امیری رو شنیدید?!

شما باز رفتی یه بار ما که جا موندیم چی بگیم?!
پاسخ:
سلاام :)
الان دارم گوش میدم .. قشنگ

:) ... بیچاره اون که حرم رو ندیده .. بیچاره تر اونی که دیده کربلاتو ...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.