تأمل :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

تأمل

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ب.ظ


احساساتِت باید در رابطه با اعتقاداتِت باشه :)


+بقره آیه ۱۶۵

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۳

نظرات  (۸)

بالام جان آیه رو هم میذاشتی خواهر!
پاسخ:
بفرمایید بالام جان اینجا :)
اونجام دیدم ولی فک نمیکردم از قرآن باشه
عااالی بود
منم الآن خوشم اومد :)
پاسخ:
اوهوم خیلی خوبه :)
البته بخشی از تفسیر
آیا همیشه درسته ؟!
پاسخ:
یعنی مثال نقض پیدا کردی ؟

 چون منبع قرآن هست . خب ضریب اطمینان بالا میره :)
و به لحاظ عقلی هم بنظرم درسته ...
فکر کنم پیدا کردم - ولی قبل از مطرح کردنش باید یکم تحقیق کنم
پاسخ:
اوهوم 
لطفاً به نتیجه رسیدی به منم بگو حتماً
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۴:۲۶ سجاد عبدی
بلی
پاسخ:
:)
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۹:۰۵ ام اسی خوشبخت
حتما تفسیرش رو میخونم, ممنون :)
پاسخ:
خواهش میکنم :)
عالی..
ممنون
پاسخ:
:)(:
من همیشه احساساتم رو بر مبنای اعتقاداتم قرار میدادم
ولی چند وقته خلافش عمل کردم ببینم چی میشه!!!
یعنی خیلی بده، خیلی...
قربون خدام برم من که حرفاش عین حقیقته
پاسخ:
اوهوم دقیقا منم تجربه کردم ... واقعا بده..

^_^

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.