سعی کن همیشه بخندی :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

سعی کن همیشه بخندی

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۸ ب.ظ

این اهنگو تو کانالم گذاشتم ، گفتم اینجا هم بزارم دوستانی که عضو نیستن گوش بدن

امیدوارم حال دلتون همیشه خوب باشه ^__^




موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۲

نظرات  (۷)

درباره عنوان
چشششم :))
پاسخ:
ساغوول :))
خخخ آفرین اولسون سیزه :))
پاسخ:
ایوت
ایوت :دی
نوار نه یوخ جناب دیوانه؟:)))

دارم اموزش میبینمم😁
خبرلر سیزده :|
منن اسرا بانویا سلام یتیرین
پاسخ:
🤔 باید ترجمشو بپرسم😐
گفتید به اسرا سلام میرسونید؟🤔
ایوت هم بله ی ترکیه ایه نه ترکی آذربایجانی :|
پاسخ:
میدونم دارم ترکی استانبلیم یاد میگیرم😂
خخخخ
نه گفتم به اسرا بانو سلام برسونید
دیین ترکی اورگدیرسن قشح اورگد بولار ندی
اینو کپی کنید پیست کنید پی ویش بگید ترجمش کنه :|
پاسخ:
خیلی پرت نگفتم پس:دی

گفتمش ، ترجمه هم کرد:|
خوبه که تر کی بالاخره اما بیشتر اذری قرار کار کنیم😑
چقدر صدای خواننده ش آشناست!
هرچی فکر میکنم یادم نمیاد....
کی بود؟؟؟

+ إن شاءالله خودتم همیشه بخندی (:
پاسخ:
علیرضا روزگار :)

+ممنونم عزیزم ^_^
عه واقعا؟!
من بعد این که کامنت گذاشتم فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که صداش چقدر شبیه صدای امین بانیه (:
پاسخ:
اوهوم ... رو همون پستری که درست کردن نوشته ... والا من خیلی از خواننده ها سر در نمیارم:دی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.